Co z tym ZODIAC-iem?

Data: 2010-12-10 00:01:47
Autor: PMG
Co z tym ZODIAC-iem?
  W dniu 2010-12-09 14:36, SP-MARIO pisze:

Poniekąd czuję się wywołany do odpowiedzi. Wiosną pojawiła się możliwość latania 601xl i to w zasadzie za free - miałem dorzucać się do paliwa. No i zacząłem szukać w sieci informacji na temat tego typu

Wypadki jakie się zdarzały wynikały przede wszystkim ze statystyki
(czym więcej czegoś lata, tym więcej ma wypadków) i być może (tu można
się przyczepić) z trochę nie dopracowanej wersji XL, na którą
zenithair wydał biuletyny.

I właśnie te biuletyny a konkretnie lektura poniższego raportu mnie odstraszyła:

http://www.faa.gov/aircraft/gen_av/light_sport/media/Zodiac.pdf

Mina mi zrzedła bo wytknięto błędy jakie konstruktor popełnił na etapie projektowania. Do tego dołożyło się moje wrażenie ogólnego niechlujstwa np. błędy w manualu i dalej poszło samo. Nie jestem typem, który za wszelka cenę poleci na czymkolwiek byle latać. Może to głupie ale po prostu nie odważyłem się zapakować do tego samolotu. W kwestii formalnej: wspomniany zodiac lata bezproblemowo, a załoga ma się świetnie. I oby tak dalej.

Latałem zodiakiem, który wyposażeniem (śmogło stałoobrotowe,
spadochronowy system ratunkowy, glasscockpit z gps, transponder,...)
bije wszystkie C152 i nie jedną nowoczesną konstrukcję.

Ten tez jest świetnie wyposażony ale przecież sam dobrze wiesz, ze tego typu wyposażenie to wisienka na torcie.

Co z tym ZODIAC-iem?