Co z tym postępem...

Data: 2013-01-02 15:51:15
Autor: pluton_
Co z tym postępem...
Tymczasem obserwuję, że wysiłki rządu nie są nastawione na jakikolwiek
postęp a jedynie na maksymalne przedłużenie agonii w której się
znaleźliśmy.
A więc zamiatanie pod dywan długów, szukanie kasy w najgłębszych
zakamarkach portfeli emerytów i robotników a ponadto urabianie opinii
publicznej, że jest dobrze.

Czy ktoś może mi powiedzieć, co takiego dobrego mamy w tym
"demokratycznym" reżimie?

To panstwo najwyrazniej nie jest takim panstwem , jakiego potrzebujemy.
Okrada nas, a wlasciwie bezlitosnie lupi, oszukuje, utrudnia zycie jak tylko
mozna.

Trzeba od podstawowki uczyc dzieci, zeby codziennie zadawaly sobie
pytanie: 'jakiego panstwa potrzebuje ?" . Inaczej beda zyc w gownie.

Nullification

Data: 2013-01-02 16:45:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Co z tym postępem...

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kc1hc9$4kg$1node2.news.atman.pl...
[...]

A tak - dzieci wyuczone - zamkną oczy i będą sobie mówiły: żyję w raju!

rozbawiony do rozpuku

Data: 2013-01-02 19:58:17
Autor: pluton_
Co z tym postępem...
> Trzeba od podstawowki uczyc dzieci, zeby codziennie zadawaly sobie
> pytanie: 'jakiego panstwa potrzebuje ?" . Inaczej beda zyc w gownie.

A tak - dzieci wyuczone - zamkną oczy i będą sobie mówiły: żyję w raju!

No widzisz ? Ciebie znakomicie wytresowali.

Nullification

Data: 2013-01-04 21:56:26
Autor: miś z okienka
Co z tym postępem...

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kc1vrf$j9a$1node2.news.atman.pl...

| No widzisz ? Ciebie znakomicie wytresowali.

on ma cipe na oczach, to po co go tresować?

Co z tym postępem...