Co z tym raiffim zrobić? Oraz Aliorek złodziej

Data: 2012-10-09 14:56:17
Autor: MarekZ
Co z tym raiffim zrobić? Oraz Aliorek złodziej
Użytkownik "neoniusz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:k515dk$tpq$1@node2.news.atman.pl...

W Rajfim jeśli robisz to osobiście w oddziale możesz zamknąć rachunek bez okresu wypowiedzenia. Wprawdzie formalnie odbywa się to chyba nadal "za zgodą kierownika oddziału", ale w praktyce prawdopodobnie większość pracowników ma takie "uprawnienie". To by było chyba najzdrowsze, nie? Składanie prewencyjnej reklamacji to chyba nienajlepszy trop.

Poza tym dopóki rachunek nie zostanie faktycznie zamknięty, podgląd raczej nie zniknie.

Wprawdzie Rajfi nadużył ostatnio nieco mojego zaufania (reklamacja "w drugiej instancji" rozstrzygnięta po mojej myśli), ale ogólnie raczej widzę ten bank jako bank z wyższej półki. Kiedyś np. po zamknięciu jednej z ich KK zostały mi do spłacenia jakieś grosze typu 8,50, no to spłaciłem w terminie wynikającym z wyciągu, a po stronie banku zdziwienie wyrażone telefonicznie: żeby wszyscy tak spłacali swoje należności, hehehe. Oni myśleli, że ja tego już nie będę spłacał i anulowali mi to zadłużenie w jakiejś swojej wewnętrznej procedurze, nawet mnie o tym nie informując, a tu masz ci moja wpłata.

Co z tym raiffim zrobić? Oraz Aliorek złodziej