Co z tym raiffim zrobić? Oraz Aliorek złod ziej

Data: 2012-10-09 15:25:51
Autor: Matt
Co z tym raiffim zrobić? Oraz Aliorek złod ziej
On Tue, 09 Oct 2012 14:30:44 +0200, neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

Miałem to comfort direct zamknąć zaraz po otrzymaniu wiśni, ale  wyjechałem z kraju na kilka miesięcy i nie miałem jak się tym zająć -  pogodziłem się ze złodziejską opłątą za kartę.
Teraz chcę to zamknąć, ale niepokoi mnie jeden fakt - w czerwcu i we  wrześniu nie pobrali mi opłaty za kartę (karta aktywna).

Też otworzyłem u nich rachunek dla premii, miałem przez 1,5 miesiąca kartę  debetową i też mi ani razu opłaty nie pobrali, a nawet specjalnie  zostawiłem 4 zł na rachunku.

Matt

Data: 2012-10-10 01:28:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Co z tym raiffim zrobić? Oraz Aliorek złodziej

"Matt" op.wlwx9dihebnp5j@a159590

[...]

IMO należy im to wybaczyć. ;)

Co z tym raiffim zrobić? Oraz Aliorek złod ziej