Co z tym suwerenem?

Data: 2018-10-22 15:01:22
Autor: silvio balconetti
Co z tym suwerenem?
"Mamy w Polsce grupę wyborców mopów i wiader, którzy zagłosują na wszystko co nie jest PiS-em" - ocenił sukces KO Piotr Pałka, komentator Telewizji Republika.
<

>Warszawa, Poznań, Łódź czy Legionowo utrwaliły dziś najgorszy stereotyp Polaka - cwaniaka, złodzieja i kombinatora. Na szczęście Polska to nie tylko największe miasta. Wręcz przeciwnie!
<
(redaktor naczelna serwisu wPolityce.pl, publicystka tygodnika "Sieci"

Marzena Nykiel)

Czy aby nie zanosi sie na wybory nowego suwerena? Dotychczasowy suweren nie zdal egzaminu i zostanie wiec rozwiazany, a nowy, sluszny musi zostac wybrany lub mianowany?

Cos jak u Brechta:

>Czyż nie byłoby przecież prostszym rozwiązaniem, gdyby rząd rozwiązał naród i wybrał drugi?< (Rozwiązanie, Lösung, 1953)

("Das Volk hat das Vertrauen der Regierung verscherzt. Wäre es da nicht doch einfacher, die Regierung löste das Volk auf und wählte ein anderes?")

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-10-22 06:47:49
Autor: jsen
Co z tym suwerenem?
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 15:01:23 UTC+2 użytkownik silvio balconetti napisał:
> [...]

 >Czyż nie byłoby przecież prostszym rozwiązaniem, gdyby rząd rozwiązał naród i wybrał drugi?< (Rozwiązanie, Lösung, 1953)

rzad peowski juz wybral w Polsce narod niemiecki. jednak jak zauwazyles, nie ma na to zgody:)

jacek

Data: 2018-10-22 09:05:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
Co z tym suwerenem?
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 15:47:51 UTC+2 użytkownik js...@op.pl napisał:

rzad peowski juz wybral w Polsce narod niemiecki. jednak jak zauwazyles, nie ma na to zgody:)

jacek

Jacek, jak definiujesz naród niemiecki? - bo ja za niemca się nie uważam. Posługuję się symboliką narodową polską z szacunkiem, znam i cenię ponad 1000-letnią historię kraju, nie fałszuję hymnu, ani nie zatykam flagi w kupie
powiatowej. A to, że korzystam z osiągnięć naukowych i filozoficznych
zachodnich sąsiadów, że wolę współpracę ekonomiczną z nimi niż np. z ruskimi,
to dlatego, że uważam, iż Polska na tym przynajmniej minimalnie skorzysta, w najgorszym wypadku straty będą umiarkowane, nie tak jak przy tym ruskim,
który niestety tylko zabierze zegarek i rower.

Co jak co, naprawdę mi nie przeszkadza, że Polacy trochę mieszczanieją na wzór
zachodnioeuropejski, dopóki obchodzą rocznice wydarzeń z historii narodowej
i pamiętają postaci historyczne.

Data: 2018-10-28 10:01:05
Autor: jsen
Co z tym suwerenem?
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 18:05:30 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Jacek, jak definiujesz naród niemiecki? - bo ja za niemca się nie uważam.
 oczywiscie, ze sie nie uwzasz, podobnie jak Tusk. i na tym podobienstwa sie koncza:)
ty, jestes madrym czlowiekiem i to wie kazdy.
zapewne bedac premierem naszego kraju nie czynilbys wszystkiego,
aby go pograzyc. i nie dbalbys, aby korzysci z tego plynace konsumowali przede wszystkim nasi zachodni sasiedzi.
a dokladnie tak dzialal Donald Tusk i jego, bardziej lub mniej swiadoma, ekipa. oczywiscie do tego dochodza jeszcze dzialania na rzecz rozwarstwienia
spoleczenstwa, rozbijanie wiezi rodzinnych i mlodzienczych, sluzalczosc
korporacjom, przyzwolanie na ograbianie spoleczenstwa przez zlodziei i cwanieczkow,
a co za tym idzie stawianie zwyklych oszustow na najwyzszych stopniach drabiny
spolecznej, popieranie wszelkich ruchow zakazajacych zdrowa tkanke narodu
itp. sprawki istot zlej woli.

Przeciez ta cala nagonka obecnych wladz Unii Europejskiej na nasz kraj,
to tylko wyraz oburzenia, ze Polska nie chce sie dac dalej zamozniejszym
sasiadom okradac i od wladzy odsuwane sa osoby, ktore to, takze przez
sprzyjanie "rozwiazlosci" publicznej, umozliwialy. Jesli te proste prawdy zechcesz przyjac, zrozumiesz ze te unijne pohukiwania
o praworzadnosci to tylko wisk zdeprawowanych elit, nic wiecej.
Podobnie caly ten jazgot liberalnych i lewicujacych srodowisk za oceanem
po wyborze Trumpa na prezydenta Stanow Zjednoczonych.

[...]

W tym względzie mamy identyczne poglądy.

Co jak co, naprawdę mi nie przeszkadza, że Polacy trochę mieszczanieją na wzór
zachodnioeuropejski, dopóki obchodzą rocznice wydarzeń z historii narodowej
i pamiętają postaci historyczne.

Jakubie, tu nie chodzi o "mieszczanienie na wzór zachodnioeuropejski", ale o to,
czy system publiczny sprzyja istotom zlej, czy dobrej woli i kto na jego czele stoi.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-10-29 18:15:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
Co z tym suwerenem?
W dniu niedziela, 28 października 2018 18:01:06 UTC+1 użytkownik js...@op.pl napisał:

spolecznej, popieranie wszelkich ruchow zakazajacych zdrowa tkanke narodu

Żeby tak mówić, to trzeba założyć, że taka jeszcze istnieje, w co nie bardzo
chce mi się wierzyć widząc ekscesy "dobrej zmiany". Niewiele się zmieniło, poza
tym, że mieszczanie z dużych miast jeszcze bardziej wylęknieni, co dało rezultat
w wyborach. Jarosław Kaczyński może i chciał dobrze, ale trafił na materiał, o którym się potocznie mówi, że "w gównie nie da się rzeźbić". Błędnie założył,
że może jak fanatycy religijni, to mniejsi złodzieje, bo się boją piekła.
Tymczasem wychodzi na to, że fanatyzm PiS-owski jest rodem z założeń Talmudu,
gdzie swojego i owszem nie można obrabiać, ale "gorszy sort" (czytaj: gojec)
to już w zasadzie nie żaden bliźni, od którego można "wyzwalać" zasoby
użyteczne dla tych z samozwańczym certyfikatem autentyczności narodowej i który
ma dokładać do biznesu i cieszyć się, że nie zafundowano mu gorszych persekucyj.
No i tutaj, Houston, mamy problem! I duże miasta powiedziały "hola! dupa jasiu!
nie będziemy na taką partię głosować!" A że czasem wywalili trochę kompetentnych osób w rodzaju Jakiego czy Tadeusza Zysks, to w myśl powiedzenia, że "gdzie drwa
rąbią, tam wióry lecą".

Data: 2018-10-29 23:26:42
Autor: jsen
Co z tym suwerenem?
W dniu wtorek, 30 października 2018 02:15:33 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

> spolecznej, popieranie wszelkich ruchow zakazajacych zdrowa tkanke narodu

Żeby tak mówić, to trzeba założyć, że taka jeszcze istnieje,

to zalezy, co wezmiesz pod uwage. bo jesli uczciwosc, to prawie nigdzie jej nie znajdziesz. choc zdarza sie zapewne, jak chocby u Sumlinskiego.

w co nie bardzo
chce mi się wierzyć widząc ekscesy "dobrej zmiany".

w porownaniu z poprzednia ekipa, jest to bardzo dobra zmiana.

Niewiele się zmieniło, poza
tym, że mieszczanie z dużych miast jeszcze bardziej wylęknieni, co dało rezultat

to moze niech przestana sie bac, a zaczna myslec.

[...]

tak mowic nie powinienes, Jakubie. i pisze to w tym kontekscie,
ze niby w czesci mieszkancow duzych miast da sie rzezbic,
ale w tej wiekszosci, ktora byla caly czas dolowana, juz nie?

rzezbic mozna w kazdym, nawet we mnie, ale co z tego wyjdzie
duzo zalezy od rzezbiarza, choc oczywiscie sa takie przypadki,
ze nawet z danej osoby Bog nie zdola nic porzadnego wyrzezbic.

Tymczasem wychodzi na to, że fanatyzm PiS-owski jest rodem z założeń Talmudu,
gdzie swojego i owszem nie można obrabiać, ale "gorszy sort" (czytaj: gojec)

gorszy sort mnie nie gorszy, bo jest obiektywna prawda.
natomiast gorszy mnie powiedzenie: my ludzie z wyzszej półki.
bo na polkach wysokich to przez swoje maloczlowieczenstwo sie ukladacie,
zazwyczaj bedac we swym wnetrzu tym gorszym sortem.

co do zalozen Talmudu, w ktorym wszystkie inne istoty ludzkie mozna
traktowac jak bydlo dojne lub rzezne, to juz sie wypowiadalem.
moge wiec tylko powtorzyc: przyjda czasy, ze wyznawane tam dewiacje
beda prawnie zakazane.

i guzik obchodzi mnie w tej kwestii zdanie kogokolwiek.

przyjda tez takie, ze podobnych nikczemnosci nawet nie trzeba bedzie zakazywac.

serdecznie,
jacek

Data: 2018-10-30 00:05:03
Autor: jsen
Co z tym suwerenem?

[...]

Przepraszam Jakubie, ale bzdury tu opowiadasz.
Byc moze Kaczynscy, tak jak Kwasniewski-Stolzman, czy szereg innych przeinazwiszczonych,
maja pochodzenie w jakiejsc tam czesci zydowskie, ale to o niczym nie swiadczy.

Swidectwem dla Boga, tez dla mnie i Narodu Polskiego jest to,
ze działają na korzyść Rzeczypospolitej, zwaną tez Rzeczpospolitą Narodów,
przy zachowaniu honoru, który wypływa wprost z Ducha Świętego,
uczciwosci na bardzo wysokim poziomie i prawdy na najwyższym.

jacek

Data: 2018-10-30 00:45:07
Autor: jsen
Co z tym suwerenem?

[...]

Kompetentnych, nie kompetentnych. czy myslisz, ze Jaki wymyslil swoje propozycje
dla Warszawy sam? przeciez nad tym poracowal caly sztab pisowski, i trzeba
przyznac, ze wymyslil to bardzo dobrze, choc nie najdoskonalej,
co w tym przypadku bez wiekszego znaczenia.
znaczenie wielkie by mialo, gdyby Jaki byl troche porosniety szczecina,
taki półmacho polszeryf fizjonomicznie, bo glupiutkim mieszczaninkom trzeba
dac fizjonomie pociagajaca najpierw; takie sa na ten czas wymogi ich subkultury.
oczywiscie nie wiadomo, czy to poskutkowaloby od razu wygrana, bo wiadomo,
ze jakby rzady w ratuszu pis przejal, sporo osob zza krat na swiat by patrzylo.
a pzrecierz wiadomym jest, ze w tym peowskim kolchozie sporo uczciwych ludzi swoje _raczyny_ maczalo.
i tak to mniej wiecej w tym przypadku demokratyczne wybory wyglądają.

jacek

Co z tym suwerenem?