Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Co za ..

Co za ..

Data: 2010-10-09 08:30:59
Autor: jadrys
Co za ..

bzdura. Na tym lotnisku ruch samolotów był większy jak na poznańskiej ławicy. Kilkakrotne lądowania naszych samolotów rządowych. Z dziennikarzami, no i ten Ił niedopuszczony do lądowania.. Komuś najwyraźniej zależy na całkowitym rozdrobnieniu przyczyn tego zamachu.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-10-09 08:33:00
Autor: jadrys
Co za ..
  W dniu 2010-10-09 08:30, jadrys pisze:

bzdura. Na tym lotnisku ruch samolotów był większy jak na poznańskiej ławicy. Kilkakrotne lądowania naszych samolotów rządowych. Z dziennikarzami, no i ten Ił niedopuszczony do lądowania.. Komuś najwyraźniej zależy na całkowitym rozdrobnieniu przyczyn tego zamachu.


Link :
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ambasada-ostrzegala-ze-w-Smolensku-nie-ma-mozliwosci-wyladowania,wid,12741876,wiadomosc.html?ticaid=1b078

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-10-09 09:03:03
Autor: awe
Co za ..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8p2bj$2pi$1news.onet.pl...
 W dniu 2010-10-09 08:30, jadrys pisze:

bzdura. Na tym lotnisku ruch samolotów był większy jak na poznańskiej ławicy. Kilkakrotne lądowania naszych samolotów rządowych. Z dziennikarzami, no i ten Ił niedopuszczony do lądowania.. Komuś najwyraźniej zależy na całkowitym rozdrobnieniu przyczyn tego zamachu.


Link :
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ambasada-ostrzegala-ze-w-Smolensku-nie-ma-mozliwosci-wyladowania,wid,12741876,wiadomosc.html?ticaid=1b078

-- -- -- -- -- -- -
masz racje ale to juz zbyt wielka subtelnosc dla takiego idioty jak boukun
awe

Data: 2010-10-09 14:12:29
Autor: jadrys
Co za ..
  W dniu 2010-10-09 09:03, awe pisze:
Użytkownik "jadrys"<andrzej203@op.pl>  napisał w wiadomości
news:i8p2bj$2pi$1news.onet.pl...
  W dniu 2010-10-09 08:30, jadrys pisze:
bzdura. Na tym lotnisku ruch samolotów był większy jak na poznańskiej
ławicy. Kilkakrotne lądowania naszych samolotów rządowych. Z
dziennikarzami, no i ten Ił niedopuszczony do lądowania.. Komuś
najwyraźniej zależy na całkowitym rozdrobnieniu przyczyn tego zamachu.

Link :
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ambasada-ostrzegala-ze-w-Smolensku-nie-ma-mozliwosci-wyladowania,wid,12741876,wiadomosc.html?ticaid=1b078

-- -- -- -- -- -- -
masz racje ale to juz zbyt wielka subtelnosc dla takiego idioty jak boukun
awe

Tu nie ma żadnych subtelności. To jest zwykłe chrzanienie mające spłycać dla opinii publicznej problem tej katastrofy i zacierać podejrzenia o zamach..

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-10-09 11:26:38
Autor: Anatol
Co za ..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8p28b$2g3$1news.onet.pl...

bzdura. Na tym lotnisku ruch samolotów był większy jak na poznańskiej ławicy. Kilkakrotne lądowania naszych samolotów rządowych. Z dziennikarzami, no i ten Ił niedopuszczony do lądowania..

Próbował lądować i o mało się nierozwalił :

http://smolensk1004.wordpress.com/2010/04/25/il-76-drugie-podejscie/
"...Tuż po zejściu z trapu ukazuje się niecodzienny widok - rosyjski transportowiec Ił, lecąc nad lotniskiem, nagle zwiększa ciąg i rozpoczyna manewr w bok. Tak go wygięło, że jednym ze skrzydeł omal nie zaorał ziemi. Niewiele brakowało do wypadku"


Anatol

Data: 2010-10-09 11:42:05
Autor: awe
Co za ..

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:i8pcgf$2vm$1usenet.news.interia.pl...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8p28b$2g3$1news.onet.pl...

bzdura. Na tym lotnisku ruch samolotów był większy jak na poznańskiej ławicy. Kilkakrotne lądowania naszych samolotów rządowych. Z dziennikarzami, no i ten Ił niedopuszczony do lądowania..

Próbował lądować i o mało się nierozwalił :

http://smolensk1004.wordpress.com/2010/04/25/il-76-drugie-podejscie/
"...Tuż po zejściu z trapu ukazuje się niecodzienny widok - rosyjski transportowiec Ił, lecąc nad lotniskiem, nagle zwiększa ciąg i rozpoczyna manewr w bok. Tak go wygięło, że jednym ze skrzydeł omal nie zaorał ziemi. Niewiele brakowało do wypadku"


Anatol
-- -- -- -- -- -- --
chcesz przez to powiedziec ze przetestowali skutecznosc takiego naprowadzania samolotu ze przy lekkim przesunieciu kursu bardziej w tyl od lotniska mieli juz pewnosc ze samolotowi prezydenckiemu nie da sie ustrzec zderzenia z ziemia?
awe

Data: 2010-10-09 14:46:07
Autor: Anatol
Co za ..

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8pd1l$obs$1news.onet.pl...

http://smolensk1004.wordpress.com/2010/04/25/il-76-drugie-podejscie/
"...Tuż po zejściu z trapu ukazuje się niecodzienny widok - rosyjski transportowiec Ił, lecąc nad lotniskiem, nagle zwiększa ciąg i rozpoczyna manewr w bok. Tak go wygięło, że jednym ze skrzydeł omal nie zaorał ziemi. Niewiele brakowało do wypadku"

-- -- -- -- -- -- --
chcesz przez to powiedziec ze przetestowali skutecznosc takiego naprowadzania samolotu ze przy lekkim przesunieciu kursu bardziej w tyl od lotniska mieli juz pewnosc ze samolotowi prezydenckiemu nie da sie ustrzec zderzenia z ziemia?

To lotnisko nie miało żadnego osprzętu służącego do naprowadzania przy braku widoczności - tam był stary poradziecki sprzęt analogowy o dużym błędzie pomiarów RSP-6 czyli podobny tylko pewnie mniej nowoczesny od RSP-7 :

http://museum.radioscanner.ru/avionika/aviomuzejs/rsp_7/rsp_7.html

Odczyt wysokości odbywa się tutaj z czegoś takiego :

http://museum.radioscanner.ru/avionika/aviomuzejs/rsp_7/prl_1.jpg

wygląda to na dokładność  samego wyświetlacza analogowego max. ok. 100 m względem poziomu lotniska, a do tego dochodzi błąd odświeżania pomiarów (np. opóźnienie z obrotu anteny).


Jeżeli piloci w takich warunkach (brak widoczności ziemi oraz brak infrastruktury lotniskowej do naprowadzania w takich warunkach) podjmują decyzję o lądowaniu na ślepo poniżej pułapu 100 m to po prostu igrają ze śmiercią - dotyczy to zarówno pilotów Iła-76 jak i Tu-154. Ocena czy pilot widzi ziemię i płytę lotniska z pułapu 100 m należy natomiast do pilota a nie kontrolera.


Anatol

Data: 2010-10-09 15:22:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Co za ..

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:i8po6k$lq6$1usenet.news.interia.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8pd1l$obs$1news.onet.pl...

http://smolensk1004.wordpress.com/2010/04/25/il-76-drugie-podejscie/
"...Tuż po zejściu z trapu ukazuje się niecodzienny widok - rosyjski transportowiec Ił, lecąc nad lotniskiem, nagle zwiększa ciąg i rozpoczyna manewr w bok. Tak go wygięło, że jednym ze skrzydeł omal nie zaorał ziemi. Niewiele brakowało do wypadku"

-- -- -- -- -- -- --
chcesz przez to powiedziec ze przetestowali skutecznosc takiego naprowadzania samolotu ze przy lekkim przesunieciu kursu bardziej w tyl od lotniska mieli juz pewnosc ze samolotowi prezydenckiemu nie da sie ustrzec zderzenia z ziemia?

To lotnisko nie miało żadnego osprzętu służącego do naprowadzania przy braku widoczności - tam był stary poradziecki sprzęt analogowy o dużym błędzie pomiarów RSP-6 czyli podobny tylko pewnie mniej nowoczesny od RSP-7 :

http://museum.radioscanner.ru/avionika/aviomuzejs/rsp_7/rsp_7.html

Odczyt wysokości odbywa się tutaj z czegoś takiego :

http://museum.radioscanner.ru/avionika/aviomuzejs/rsp_7/prl_1.jpg

wygląda to na dokładność  samego wyświetlacza analogowego max. ok. 100 m względem poziomu lotniska, a do tego dochodzi błąd odświeżania pomiarów (np. opóźnienie z obrotu anteny).


Jeżeli piloci w takich warunkach (brak widoczności ziemi oraz brak infrastruktury lotniskowej do naprowadzania w takich warunkach) podjmują decyzję o lądowaniu na ślepo poniżej pułapu 100 m to po prostu igrają ze śmiercią - dotyczy to zarówno pilotów Iła-76 jak i Tu-154. Ocena czy pilot widzi ziemię i płytę lotniska z pułapu 100 m należy natomiast do pilota a nie kontrolera.


Pisiacy tego nie pojmą. Oni powtarzają tylko to, co powie im Jaruś.



--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2010-10-09 17:07:52
Autor: cyc
Co za ..

>>Ocena czy pilot
widzi ziemię i płytę lotniska z pułapu 100 m należy natomiast do pilota a nie kontrolera.


Nieprawda !! . Ocena ta nalezy do znajdujacego sie akurat na pokladzie samolotu prezydenta L.Kaczynskiego !.

cyc

Data: 2010-10-09 22:51:20
Autor: awe
Co za ..

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:i8po6k$lq6$1usenet.news.interia.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8pd1l$obs$1news.onet.pl...

http://smolensk1004.wordpress.com/2010/04/25/il-76-drugie-podejscie/
"...Tuż po zejściu z trapu ukazuje się niecodzienny widok - rosyjski transportowiec Ił, lecąc nad lotniskiem, nagle zwiększa ciąg i rozpoczyna manewr w bok. Tak go wygięło, że jednym ze skrzydeł omal nie zaorał ziemi. Niewiele brakowało do wypadku"

-- -- -- -- -- -- --
chcesz przez to powiedziec ze przetestowali skutecznosc takiego naprowadzania samolotu ze przy lekkim przesunieciu kursu bardziej w tyl od lotniska mieli juz pewnosc ze samolotowi prezydenckiemu nie da sie ustrzec zderzenia z ziemia?

To lotnisko nie miało żadnego osprzętu służącego do naprowadzania przy braku widoczności - tam był stary poradziecki sprzęt analogowy o dużym błędzie pomiarów RSP-6 czyli podobny tylko pewnie mniej nowoczesny od RSP-7 :

http://museum.radioscanner.ru/avionika/aviomuzejs/rsp_7/rsp_7.html

Odczyt wysokości odbywa się tutaj z czegoś takiego :

http://museum.radioscanner.ru/avionika/aviomuzejs/rsp_7/prl_1.jpg

wygląda to na dokładność  samego wyświetlacza analogowego max. ok. 100 m względem poziomu lotniska, a do tego dochodzi błąd odświeżania pomiarów (np. opóźnienie z obrotu anteny).


Jeżeli piloci w takich warunkach (brak widoczności ziemi oraz brak infrastruktury lotniskowej do naprowadzania w takich warunkach) podjmują decyzję o lądowaniu na ślepo poniżej pułapu 100 m to po prostu igrają ze śmiercią - dotyczy to zarówno pilotów Iła-76 jak i Tu-154. Ocena czy pilot widzi ziemię i płytę lotniska z pułapu 100 m należy natomiast do pilota a nie kontrolera.


Anatol
-- -- -- -- -- -- -
czy sugerujesz przez to ze od 100 metrow kontrola wiezy nie miala prawda juz mowic ze samolot jest na kursie i na sciezke, a poza tym skoro te urzadzenia byly takie niedokladne to na chuj oni tam siedzieli w tej budzie. mogli sie zupelnie nie krepowac i odbic pare butelek z okazji zejscia na emeryture jednego z kontrolerow.
to tylko uwiarygodnia wersje w ktorej wydany zostal rozkaz z moskwy w ktorym putin kazal ladowac podczas gdy lotnisko powinno byc zamkniete.
awe

Data: 2010-10-09 22:50:24
Autor: boukun
Co za ..

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8qk8t$on6$1news.onet.pl...

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:i8po6k$lq6$1usenet.news.interia.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8pd1l$obs$1news.onet.pl...

http://smolensk1004.wordpress.com/2010/04/25/il-76-drugie-podejscie/
"...Tuż po zejściu z trapu ukazuje się niecodzienny widok - rosyjski transportowiec Ił, lecąc nad lotniskiem, nagle zwiększa ciąg i rozpoczyna manewr w bok. Tak go wygięło, że jednym ze skrzydeł omal nie zaorał ziemi. Niewiele brakowało do wypadku"

-- -- -- -- -- -- --
chcesz przez to powiedziec ze przetestowali skutecznosc takiego naprowadzania samolotu ze przy lekkim przesunieciu kursu bardziej w tyl od lotniska mieli juz pewnosc ze samolotowi prezydenckiemu nie da sie ustrzec zderzenia z ziemia?

To lotnisko nie miało żadnego osprzętu służącego do naprowadzania przy braku widoczności - tam był stary poradziecki sprzęt analogowy o dużym błędzie pomiarów RSP-6 czyli podobny tylko pewnie mniej nowoczesny od RSP-7 :

http://museum.radioscanner.ru/avionika/aviomuzejs/rsp_7/rsp_7.html

Odczyt wysokości odbywa się tutaj z czegoś takiego :

http://museum.radioscanner.ru/avionika/aviomuzejs/rsp_7/prl_1.jpg

wygląda to na dokładność  samego wyświetlacza analogowego max. ok. 100 m względem poziomu lotniska, a do tego dochodzi błąd odświeżania pomiarów (np. opóźnienie z obrotu anteny).


Jeżeli piloci w takich warunkach (brak widoczności ziemi oraz brak infrastruktury lotniskowej do naprowadzania w takich warunkach) podjmują decyzję o lądowaniu na ślepo poniżej pułapu 100 m to po prostu igrają ze śmiercią - dotyczy to zarówno pilotów Iła-76 jak i Tu-154. Ocena czy pilot widzi ziemię i płytę lotniska z pułapu 100 m należy natomiast do pilota a nie kontrolera.


Anatol
-- -- -- -- -- -- -
czy sugerujesz przez to ze od 100 metrow kontrola wiezy nie miala prawda juz mowic ze samolot jest na kursie i na sciezke, a poza tym skoro te urzadzenia byly takie niedokladne to na chuj oni tam siedzieli w tej budzie. mogli sie zupelnie nie krepowac i odbic pare butelek z okazji zejscia na emeryture jednego z kontrolerow.
to tylko uwiarygodnia wersje w ktorej wydany zostal rozkaz z moskwy w ktorym putin kazal ladowac podczas gdy lotnisko powinno byc zamkniete.
awe

To Putin był w salonce prezydenckiej?
I przeżył?

boukun

Data: 2010-10-10 16:04:39
Autor: awe
Co za ..

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8qkrp$k0e$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8qk8t$on6$1news.onet.pl...

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:i8po6k$lq6$1usenet.news.interia.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8pd1l$obs$1news.onet.pl...

http://smolensk1004.wordpress.com/2010/04/25/il-76-drugie-podejscie/
"...Tuż po zejściu z trapu ukazuje się niecodzienny widok - rosyjski transportowiec Ił, lecąc nad lotniskiem, nagle zwiększa ciąg i rozpoczyna manewr w bok. Tak go wygięło, że jednym ze skrzydeł omal nie zaorał ziemi. Niewiele brakowało do wypadku"

-- -- -- -- -- -- --
chcesz przez to powiedziec ze przetestowali skutecznosc takiego naprowadzania samolotu ze przy lekkim przesunieciu kursu bardziej w tyl od lotniska mieli juz pewnosc ze samolotowi prezydenckiemu nie da sie ustrzec zderzenia z ziemia?

To lotnisko nie miało żadnego osprzętu służącego do naprowadzania przy braku widoczności - tam był stary poradziecki sprzęt analogowy o dużym błędzie pomiarów RSP-6 czyli podobny tylko pewnie mniej nowoczesny od RSP-7 :

http://museum.radioscanner.ru/avionika/aviomuzejs/rsp_7/rsp_7.html

Odczyt wysokości odbywa się tutaj z czegoś takiego :

http://museum.radioscanner.ru/avionika/aviomuzejs/rsp_7/prl_1.jpg

wygląda to na dokładność  samego wyświetlacza analogowego max. ok. 100 m względem poziomu lotniska, a do tego dochodzi błąd odświeżania pomiarów (np. opóźnienie z obrotu anteny).


Jeżeli piloci w takich warunkach (brak widoczności ziemi oraz brak infrastruktury lotniskowej do naprowadzania w takich warunkach) podjmują decyzję o lądowaniu na ślepo poniżej pułapu 100 m to po prostu igrają ze śmiercią - dotyczy to zarówno pilotów Iła-76 jak i Tu-154. Ocena czy pilot widzi ziemię i płytę lotniska z pułapu 100 m należy natomiast do pilota a nie kontrolera.


Anatol
-- -- -- -- -- -- -
czy sugerujesz przez to ze od 100 metrow kontrola wiezy nie miala prawda juz mowic ze samolot jest na kursie i na sciezke, a poza tym skoro te urzadzenia byly takie niedokladne to na chuj oni tam siedzieli w tej budzie. mogli sie zupelnie nie krepowac i odbic pare butelek z okazji zejscia na emeryture jednego z kontrolerow.
to tylko uwiarygodnia wersje w ktorej wydany zostal rozkaz z moskwy w ktorym putin kazal ladowac podczas gdy lotnisko powinno byc zamkniete.
awe

To Putin był w salonce prezydenckiej?
I przeżył?

boukun
-- -- -- -- -
jakis boukun jestes taki debilinie niedorozwiniety, rozkaz z moskwy Putina a ty juz go widzisz w salonce. Widzisz lecz sie na glowe, a ty pewnie mysales ze ja sobie z ciebie jaja robie
awe

Data: 2010-10-10 19:53:47
Autor: boukun
Co za ..

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8sgqp$cmf$1news.onet.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8qkrp$k0e$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8qk8t$on6$1news.onet.pl...

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:i8po6k$lq6$1usenet.news.interia.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8pd1l$obs$1news.onet.pl...

http://smolensk1004.wordpress.com/2010/04/25/il-76-drugie-podejscie/
"...Tuż po zejściu z trapu ukazuje się niecodzienny widok - rosyjski transportowiec Ił, lecąc nad lotniskiem, nagle zwiększa ciąg i rozpoczyna manewr w bok. Tak go wygięło, że jednym ze skrzydeł omal nie zaorał ziemi. Niewiele brakowało do wypadku"

-- -- -- -- -- -- --
chcesz przez to powiedziec ze przetestowali skutecznosc takiego naprowadzania samolotu ze przy lekkim przesunieciu kursu bardziej w tyl od lotniska mieli juz pewnosc ze samolotowi prezydenckiemu nie da sie ustrzec zderzenia z ziemia?

To lotnisko nie miało żadnego osprzętu służącego do naprowadzania przy braku widoczności - tam był stary poradziecki sprzęt analogowy o dużym błędzie pomiarów RSP-6 czyli podobny tylko pewnie mniej nowoczesny od RSP-7 :

http://museum.radioscanner.ru/avionika/aviomuzejs/rsp_7/rsp_7.html

Odczyt wysokości odbywa się tutaj z czegoś takiego :

http://museum.radioscanner.ru/avionika/aviomuzejs/rsp_7/prl_1.jpg

wygląda to na dokładność  samego wyświetlacza analogowego max. ok. 100 m względem poziomu lotniska, a do tego dochodzi błąd odświeżania pomiarów (np. opóźnienie z obrotu anteny).


Jeżeli piloci w takich warunkach (brak widoczności ziemi oraz brak infrastruktury lotniskowej do naprowadzania w takich warunkach) podjmują decyzję o lądowaniu na ślepo poniżej pułapu 100 m to po prostu igrają ze śmiercią - dotyczy to zarówno pilotów Iła-76 jak i Tu-154. Ocena czy pilot widzi ziemię i płytę lotniska z pułapu 100 m należy natomiast do pilota a nie kontrolera.


Anatol
-- -- -- -- -- -- -
czy sugerujesz przez to ze od 100 metrow kontrola wiezy nie miala prawda juz mowic ze samolot jest na kursie i na sciezke, a poza tym skoro te urzadzenia byly takie niedokladne to na chuj oni tam siedzieli w tej budzie. mogli sie zupelnie nie krepowac i odbic pare butelek z okazji zejscia na emeryture jednego z kontrolerow.
to tylko uwiarygodnia wersje w ktorej wydany zostal rozkaz z moskwy w ktorym putin kazal ladowac podczas gdy lotnisko powinno byc zamkniete.
awe

To Putin był w salonce prezydenckiej?
I przeżył?

boukun
-- -- -- -- -
jakis boukun jestes taki debilinie niedorozwiniety, rozkaz z moskwy Putina a ty juz go widzisz w salonce. Widzisz lecz sie na glowe, a ty pewnie mysales ze ja sobie z ciebie jaja robie
awe

Ależ on musi mieć moc, tak telepatycznie kazać Lechowi lecieć do Smoleńska i lądować we mgle..., na lotnisku nieprzystosowanym do lądowania dla takich samolotów...

boukun

Data: 2010-10-09 14:11:52
Autor: jadrys
Co za ..
  W dniu 2010-10-09 11:26, Anatol pisze:

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8p28b$2g3$1news.onet.pl...

bzdura. Na tym lotnisku ruch samolotów był większy jak na poznańskiej ławicy. Kilkakrotne lądowania naszych samolotów rządowych. Z dziennikarzami, no i ten Ił niedopuszczony do lądowania..

Próbował lądować i o mało się nierozwalił :

http://smolensk1004.wordpress.com/2010/04/25/il-76-drugie-podejscie/
"...Tuż po zejściu z trapu ukazuje się niecodzienny widok - rosyjski transportowiec Ił, lecąc nad lotniskiem, nagle zwiększa ciąg i rozpoczyna manewr w bok. Tak go wygięło, że jednym ze skrzydeł omal nie zaorał ziemi. Niewiele brakowało do wypadku"


Anatol

Być może tak właśnie wygląda manewr samolotu który rozpyla środek do wywołania mgły. Wcześniej nigdy tam nie było żadnej katastrofy lotniczej.  a lądował na tym lotnisku m.in. największy samolot świata - "Rusłan coś tam"..

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-10-09 14:51:35
Autor: Anatol
Co za ..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8pm80$chn$2news.onet.pl...

Być może tak właśnie wygląda manewr samolotu który rozpyla środek do wywołania mgły. Wcześniej nigdy tam nie było żadnej katastrofy lotniczej. a lądował na tym lotnisku m.in. największy samolot świata - "Rusłan coś tam"..

Mgła już była przy znacznie wcześniejszym ladowaniu rzadowego Jaka, którego pilot powiedział zę ledwo mu się udało wylądować.

Niezależnie od przyczyny powstania mgły trzeba wyjaśnić kto na zlecenie rosyjskich służb zmusił pilotów do podjęcia samobójczej decyzji - bo podjęcie tej decyzji było przyczyną katastrofy.


Anatol

Data: 2010-10-09 15:34:47
Autor: jadrys
Co za ..
  W dniu 2010-10-09 14:51, Anatol pisze:

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8pm80$chn$2news.onet.pl...

Być może tak właśnie wygląda manewr samolotu który rozpyla środek do wywołania mgły. Wcześniej nigdy tam nie było żadnej katastrofy lotniczej. a lądował na tym lotnisku m.in. największy samolot świata - "Rusłan coś tam"..

Mgła już była przy znacznie wcześniejszym ladowaniu rzadowego Jaka, którego pilot powiedział zę ledwo mu się udało wylądować.

Niezależnie od przyczyny powstania mgły trzeba wyjaśnić kto na zlecenie rosyjskich służb zmusił pilotów do podjęcia samobójczej decyzji - bo podjęcie tej decyzji było przyczyną katastrofy.


Anatol

No ale jednak nie była dostatecznie gęsta żeby uniemożliwić lądowanie.

No właśnie. Tylko teraz na wyjaśnienie tego to jest stanowczo za późno. Już zostaliśmy "nakarmieni" przez kacapa ich własną wersją. A bez dostępu do prawdziwych zapisów z "czarnych skrzynek" prawdy nie poznamy nigdy.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-10-09 15:39:56
Autor: u2
Co za ..
W dniu 2010-10-09 15:34, jadrys pisze:
No ale jednak nie była dostatecznie gęsta żeby uniemożliwić lądowanie.

No właśnie. Tylko teraz na wyjaśnienie tego to jest stanowczo za późno.
Już zostaliśmy "nakarmieni" przez kacapa ich własną wersją. A bez
dostępu do prawdziwych zapisów z "czarnych skrzynek" prawdy nie poznamy
nigdy.


Wczoraj czytałem zeznania naocznego świadka, Rosjanina, o tym że mgła
powstała bardzo szybko i znikła jeszcze szybciej.

Dlatego, bez rzetelnego śledztwa, wątpliwości nie zostaną rozproszone.

Data: 2010-10-09 15:52:25
Autor: jadrys
Co za ..
  W dniu 2010-10-09 15:39, u2 pisze:
W dniu 2010-10-09 15:34, jadrys pisze:
No ale jednak nie była dostatecznie gęsta żeby uniemożliwić lądowanie.

No właśnie. Tylko teraz na wyjaśnienie tego to jest stanowczo za późno.
Już zostaliśmy "nakarmieni" przez kacapa ich własną wersją. A bez
dostępu do prawdziwych zapisów z "czarnych skrzynek" prawdy nie poznamy
nigdy.

Wczoraj czytałem zeznania naocznego świadka, Rosjanina, o tym że mgła
powstała bardzo szybko i znikła jeszcze szybciej.

Dlatego, bez rzetelnego śledztwa, wątpliwości nie zostaną rozproszone.

Myślę że teraz - po pół roku nawet rzetelne śledztwo już nam wiele nie da. - Wrak leży przerdzewiały, zapisy ze skrzynek sfałszowane. W czym tu teraz szukać prawdy? W podstawionych "naocznych" świadkach??

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-10-09 15:56:18
Autor: u2
Co za ..
W dniu 2010-10-09 15:52, jadrys pisze:
Wczoraj czytałem zeznania naocznego świadka, Rosjanina, o tym że mgła
powstała bardzo szybko i znikła jeszcze szybciej.

Dlatego, bez rzetelnego śledztwa, wątpliwości nie zostaną rozproszone.

Myślę że teraz - po pół roku nawet rzetelne śledztwo już nam wiele nie
da. - Wrak leży przerdzewiały, zapisy ze skrzynek sfałszowane. W czym tu
teraz szukać prawdy? W podstawionych "naocznych" świadkach??


A cóż innego pozostało ? Zauważ jakie zamieszanie zrobił filmik
naocznego świadka. Ile wysiłku, nie tylko ruskie, specsłużby włożyły aby
ten filmik zdyskredytować.

Data: 2010-10-09 20:14:33
Autor: jadrys
Co za ..
  W dniu 2010-10-09 15:56, u2 pisze:
W dniu 2010-10-09 15:52, jadrys pisze:
Wczoraj czytałem zeznania naocznego świadka, Rosjanina, o tym że mgła
powstała bardzo szybko i znikła jeszcze szybciej.

Dlatego, bez rzetelnego śledztwa, wątpliwości nie zostaną rozproszone.
Myślę że teraz - po pół roku nawet rzetelne śledztwo już nam wiele nie
da. - Wrak leży przerdzewiały, zapisy ze skrzynek sfałszowane. W czym tu
teraz szukać prawdy? W podstawionych "naocznych" świadkach??

A cóż innego pozostało ? Zauważ jakie zamieszanie zrobił filmik
naocznego świadka. Ile wysiłku, nie tylko ruskie, specsłużby włożyły aby
ten filmik zdyskredytować.

No tak, jednak nie można wykluczyć że to też mogła być prowokacja,. Prawda była przede wszystkim w zapisach "czarnych skrzynek", -  których to kacap pilnował jak oka w głowie i do których to nikogo nie dopuszczał .

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-10-09 20:22:38
Autor: u2
Co za ..
W dniu 2010-10-09 20:14, jadrys pisze:
A cóż innego pozostało ? Zauważ jakie zamieszanie zrobił filmik
naocznego świadka. Ile wysiłku, nie tylko ruskie, specsłużby włożyły aby
ten filmik zdyskredytować.

No tak, jednak nie można wykluczyć że to też mogła być prowokacja,.
Prawda była przede wszystkim w zapisach "czarnych skrzynek", -  których
to kacap pilnował jak oka w głowie i do których to nikogo nie dopuszczał .

Moim zdaniem to nie była prowokacja. Telefony mają słabą jakość w
nagrywaniu wideo, ale wystarczającą, aby zasiać wątpliwości co do
przebiegu zamachu.

Widać to zwłaszcza po panicznej reakcji, nie tylko ruskich, specsłużb na
ten filmik.

Data: 2010-10-11 08:21:44
Autor: jadrys
Co za ..
  W dniu 2010-10-09 20:22, u2 pisze:
W dniu 2010-10-09 20:14, jadrys pisze:
A cóż innego pozostało ? Zauważ jakie zamieszanie zrobił filmik
naocznego świadka. Ile wysiłku, nie tylko ruskie, specsłużby włożyły aby
ten filmik zdyskredytować.
No tak, jednak nie można wykluczyć że to też mogła być prowokacja,.
Prawda była przede wszystkim w zapisach "czarnych skrzynek", -  których
to kacap pilnował jak oka w głowie i do których to nikogo nie dopuszczał .
Moim zdaniem to nie była prowokacja. Telefony mają słabą jakość w
nagrywaniu wideo, ale wystarczającą, aby zasiać wątpliwości co do
przebiegu zamachu.

Widać to zwłaszcza po panicznej reakcji, nie tylko ruskich, specsłużb na
ten filmik.

Oczywiście nie jest wykluczona autentyczność tego filmu. Ale takich gierek rozpraszających uwagę opinii publicznej od głównego śladu zamachu też nie należy odrzucać. Bo gdyby się trzymać jednego - tego najbardziej prawdopodobnego to sprawa robi sie poważna, a dorzucenie kilku/kilkunastu nowych poszlak spłyca istotę sprawy robi z tego zamachu kabaret.
Moim zdaniem  zarzuty wobec Tuska i Polskiego rządu , dobijanie rannych strzałami z broni palnej, czy komisja Macierewicza właśnie robią tylko niepotrzebne zamieszania wokół tej sprawy i mają na celu ośmieszenie teorii o zamachu.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-10-09 16:03:13
Autor: Anatol
Co za ..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8pr45$nt3$1news.onet.pl...

Mgła już była przy znacznie wcześniejszym ladowaniu rzadowego Jaka, którego pilot powiedział zę ledwo mu się udało wylądować.

Niezależnie od przyczyny powstania mgły trzeba wyjaśnić kto na zlecenie rosyjskich służb zmusił pilotów do podjęcia samobójczej decyzji - bo podjęcie tej decyzji było przyczyną katastrofy.


No ale jednak nie była dostatecznie gęsta żeby uniemożliwić lądowanie.

Jak było widać, mgła uniemożliwiła bezpieczne lądowanie 2 samolotów, natomiast nie uniemożliwiła podjęcia próby lądowania na  ślepo. Czerwone światło na skrzyżowaniu  czy ciągła linia na drodze też nie uniemożliwia przejazdu - jak ktoś chce to przejedzie i co najwyżej zaliczy zderzenie a wtedy będzie mógł zwalać wszystko na światła (bo gdyby w czasie przejazdu było zielone a nie czerwone to do wypadku by nie doszło).


Anatol

Data: 2010-10-09 16:11:13
Autor: u2
Co za ..
W dniu 2010-10-09 16:03, Anatol pisze:
Jak było widać, mgła uniemożliwiła bezpieczne lądowanie 2 samolotów,
natomiast nie uniemożliwiła podjęcia próby lądowania na  ślepo.


Ściemniasz. Nikt z pilotów nie próbuje lądować na ślepo. Korzysta
bezwzględnie ze wskazań przyrządów pokładowych.

A że wieża kontrolna podawała mylne dane i komendy to również miało
wpływ na przebieg zamachu.

Data: 2010-10-09 16:24:31
Autor: Anatol
Co za ..

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb07801$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-09 16:03, Anatol pisze:
Jak było widać, mgła uniemożliwiła bezpieczne lądowanie 2 samolotów,
natomiast nie uniemożliwiła podjęcia próby lądowania na  ślepo.


Ściemniasz. Nikt z pilotów nie próbuje lądować na ślepo. Korzysta
bezwzględnie ze wskazań przyrządów pokładowych.

Załoga Tu-154 korzystała ze wskazań przyrządów pokładowych o czym świadczą odczyty wskazań wysokości bezwględnej aż do pułapu 20m , a ponieważ przy tym zniżyli się poniżej poziomu płyty lotniska i uderzyli w drzewa, wynika że do samego konca nie widzieli drzew, płyty lotniska ani ukszałtowania terenu.

Anatol

Data: 2010-10-09 16:30:07
Autor: Panslavista
Co za ..
"Anatol" <c355@usuntowp.pl> wrote in message news:i8ptv2$v5k$1usenet.news.interia.pl...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb07801$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-09 16:03, Anatol pisze:
Jak było widać, mgła uniemożliwiła bezpieczne lądowanie 2 samolotów,
natomiast nie uniemożliwiła podjęcia próby lądowania na  ślepo.


Ściemniasz. Nikt z pilotów nie próbuje lądować na ślepo. Korzysta
bezwzględnie ze wskazań przyrządów pokładowych.

Załoga Tu-154 korzystała ze wskazań przyrządów pokładowych o czym świadczą odczyty wskazań wysokości bezwględnej aż do pułapu 20m , a ponieważ przy tym zniżyli się poniżej poziomu płyty lotniska i uderzyli w drzewa, wynika że do samego konca nie widzieli drzew, płyty lotniska ani ukszałtowania terenu.

Anatol

Bo patrzyli na przyrządy przyrządzone specjalnie dla nich.

Data: 2010-10-09 18:03:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Co za ..

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cb07c82$0$27029$65785112news.neostrada.pl...
"Anatol" <c355@usuntowp.pl> wrote in message news:i8ptv2$v5k$1usenet.news.interia.pl...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb07801$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-09 16:03, Anatol pisze:
Jak było widać, mgła uniemożliwiła bezpieczne lądowanie 2 samolotów,
natomiast nie uniemożliwiła podjęcia próby lądowania na  ślepo.


Ściemniasz. Nikt z pilotów nie próbuje lądować na ślepo. Korzysta
bezwzględnie ze wskazań przyrządów pokładowych.

Załoga Tu-154 korzystała ze wskazań przyrządów pokładowych o czym świadczą odczyty wskazań wysokości bezwględnej aż do pułapu 20m , a ponieważ przy tym zniżyli się poniżej poziomu płyty lotniska i uderzyli w drzewa, wynika że do samego konca nie widzieli drzew, płyty lotniska ani ukszałtowania terenu.

Anatol

Bo patrzyli na przyrządy przyrządzone specjalnie dla nich.



Sraj na muchy, będzie wiosna!


--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2010-10-09 18:06:07
Autor: u2
Co za ..
W dniu 2010-10-09 18:03, Bogdan Idzikowski pisze:
Sraj na muchy, będzie wiosna!


Znowu coś się rzuciło tobie na mózgownicę ?

Data: 2010-10-09 22:55:52
Autor: awe
Co za ..

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb092f0$0$22795$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-09 18:03, Bogdan Idzikowski pisze:
Sraj na muchy, będzie wiosna!


Znowu coś się rzuciło tobie na mózgownicę ?
-- -- -- -- -- -- -
w katyniu mordowali niemieccy zolnierze i jak smiesz sie z idzikowskim spierac!!!:-)
awe

Data: 2010-10-09 17:16:53
Autor: u2
Co za ..
W dniu 2010-10-09 16:24, Anatol pisze:

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
news:4cb07801$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-09 16:03, Anatol pisze:
Jak było widać, mgła uniemożliwiła bezpieczne lądowanie 2 samolotów,
natomiast nie uniemożliwiła podjęcia próby lądowania na  ślepo.


Ściemniasz. Nikt z pilotów nie próbuje lądować na ślepo. Korzysta
bezwzględnie ze wskazań przyrządów pokładowych.

Załoga Tu-154 korzystała ze wskazań przyrządów pokładowych o czym
świadczą odczyty wskazań wysokości bezwględnej aż do pułapu 20m , a
ponieważ przy tym zniżyli się poniżej poziomu płyty lotniska i uderzyli
w drzewa, wynika że do samego konca nie widzieli drzew, płyty lotniska
ani ukszałtowania terenu.

Czyli jednak nie lądowali na ślepo jak nieudolnie próbujesz tutaj wmówić.

Data: 2010-10-10 11:28:13
Autor: pluton
Co za ..
zniżyli się poniżej poziomu płyty lotniska i uderzyli w drzewa, wynika że
do
samego konca nie widzieli drzew, płyty lotniska ani ukszałtowania terenu.

No jak mieli widziec te drzewa, skoro one rosly ponizej poziomu plyty
lotniska ?
Widzial kto kiedy podziemne drzewa ?



--
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
Nullification

Data: 2010-10-10 22:42:34
Autor: Anatol
Co za ..

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8s107$8bc$1inews.gazeta.pl...
zniżyli się poniżej poziomu płyty lotniska i uderzyli w drzewa, wynika że
do
samego konca nie widzieli drzew, płyty lotniska ani ukszałtowania terenu.

No jak mieli widziec te drzewa, skoro one rosly ponizej poziomu plyty
lotniska ?
Widzial kto kiedy podziemne drzewa ?

W miejscu gdzie były drzewa, które skosił Tu-154 nie było płyty lotniska.


Anatol

Data: 2010-10-09 20:12:40
Autor: jadrys
Co za ..
  W dniu 2010-10-09 16:03, Anatol pisze:

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8pr45$nt3$1news.onet.pl...

Mgła już była przy znacznie wcześniejszym ladowaniu rzadowego Jaka, którego pilot powiedział zę ledwo mu się udało wylądować.

Niezależnie od przyczyny powstania mgły trzeba wyjaśnić kto na zlecenie rosyjskich służb zmusił pilotów do podjęcia samobójczej decyzji - bo podjęcie tej decyzji było przyczyną katastrofy.


No ale jednak nie była dostatecznie gęsta żeby uniemożliwić lądowanie.

Jak było widać, mgła uniemożliwiła bezpieczne lądowanie 2 samolotów, natomiast nie uniemożliwiła podjęcia próby lądowania na  ślepo. Czerwone światło na skrzyżowaniu  czy ciągła linia na drodze też nie uniemożliwia przejazdu - jak ktoś chce to przejedzie i co najwyżej zaliczy zderzenie a wtedy będzie mógł zwalać wszystko na światła (bo gdyby w czasie przejazdu było zielone a nie czerwone to do wypadku by nie doszło).


Anatol



To lądowanie prezydenckiego TU-154  można by porównać do fałszywych komend  policjanta stojącego na skrzyżowaniu, kierującego ruchem  i pozwalającemu jechać mimo czerwonego światła.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-10-09 21:00:57
Autor: D. J. MC Donald Musk
Co za ..

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:i8pogp$m8h$1usenet.news.interia.pl...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8pm80$chn$2news.onet.pl...

Być może tak właśnie wygląda manewr samolotu który rozpyla środek do wywołania mgły. Wcześniej nigdy tam nie było żadnej katastrofy lotniczej. a lądował na tym lotnisku m.in. największy samolot świata - "Rusłan coś tam"..

Mgła już była przy znacznie wcześniejszym ladowaniu rzadowego Jaka, którego pilot powiedział zę ledwo mu się udało wylądować.

Niezależnie od przyczyny powstania mgły trzeba wyjaśnić kto na zlecenie rosyjskich służb zmusił pilotów do podjęcia samobójczej decyzji -

to oczywiste: Donald Tusk!

Data: 2010-10-09 22:57:52
Autor: awe
Co za ..

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i8qe4v$2p42$1news.ett.com.ua...

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości
news:i8pogp$m8h$1usenet.news.interia.pl...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
news:i8pm80$chn$2news.onet.pl...

Być może tak właśnie wygląda manewr samolotu który rozpyla środek do
wywołania mgły. Wcześniej nigdy tam nie było żadnej katastrofy lotniczej.
a lądował na tym lotnisku m.in. największy samolot świata - "Rusłan coś
tam"..

Mgła już była przy znacznie wcześniejszym ladowaniu rzadowego Jaka,
którego pilot powiedział zę ledwo mu się udało wylądować.

Niezależnie od przyczyny powstania mgły trzeba wyjaśnić kto na zlecenie
rosyjskich służb zmusił pilotów do podjęcia samobójczej decyzji -

to oczywiste: Donald Tusk!
-- -- -- -- -- -
Calkiem mozliwe ze Putin dal wolna reke Tuskowi czy Tu-154 ma sie rozwalic czy nie. W koncu drugiego Kaczynskiego nie bylo na pokladzie i pewnie Putin mial watliwosci czy to sie oplaca.. Trzeba sprawdzic bilingi Tuska

Data: 2010-10-09 22:53:22
Autor: awe
Co za ..

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:i8pogp$m8h$1usenet.news.interia.pl...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8pm80$chn$2news.onet.pl...

Być może tak właśnie wygląda manewr samolotu który rozpyla środek do wywołania mgły. Wcześniej nigdy tam nie było żadnej katastrofy lotniczej. a lądował na tym lotnisku m.in. największy samolot świata - "Rusłan coś tam"..

Mgła już była przy znacznie wcześniejszym ladowaniu rzadowego Jaka, którego pilot powiedział zę ledwo mu się udało wylądować.

Niezależnie od przyczyny powstania mgły trzeba wyjaśnić kto na zlecenie rosyjskich służb zmusił pilotów do podjęcia samobójczej decyzji - bo podjęcie tej decyzji było przyczyną katastrofy.


Anatol
-- -- -- -- -
mogla juz byla przygotowana wczesniej bo samolot prezydencki mial 30 minut opoznienia. skoro okazalo sie ze to byl tylko JAK a nie samolot z prezydentem - il robil naloty nad lotniskiem aby dokonczyc dziela
awe

Data: 2010-10-09 12:48:05
Autor: Polok_prawdziwy
Co za ..
jadrys wrote:


bzdura. Na tym lotnisku ruch samolotów był większy jak na poznańskiej
ławicy. Kilkakrotne lądowania naszych samolotów rządowych. Z
dziennikarzami, no i ten Ił niedopuszczony do lądowania.. Komuś
najwyraźniej zależy na całkowitym rozdrobnieniu przyczyn tego zamachu.


Juzem to roz godoł!

- nacas londowanio nasego TU, Kacapy pasy startowe zwineły, apotem, gdy jus TO nastompiło, pryntko je spowrotem rozwineły, coby niepoznać było...

PS - GUPIś JAMDRYSIE ŁOKRUTNIE...!

Data: 2010-10-09 14:10:57
Autor: jadrys
Co za ..
  W dniu 2010-10-09 12:48, Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

bzdura. Na tym lotnisku ruch samolotów był większy jak na poznańskiej
ławicy. Kilkakrotne lądowania naszych samolotów rządowych. Z
dziennikarzami, no i ten Ił niedopuszczony do lądowania.. Komuś
najwyraźniej zależy na całkowitym rozdrobnieniu przyczyn tego zamachu.

Juzem to roz godoł!

- nacas londowanio nasego TU, Kacapy pasy startowe zwineły, apotem, gdy jus
TO nastompiło, pryntko je spowrotem rozwineły, coby niepoznać było...

PS - GUPIś JAMDRYSIE ŁOKRUTNIE...!

Tak, faktycznie już o tym pisałeś, baco. Tekst niezwykle mądry i pouczający..

Madryś baco.. Łokrutnieś mądry.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-10-09 22:58:24
Autor: awe
Co za ..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8pm7t$chn$1news.onet.pl...
 W dniu 2010-10-09 12:48, Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

bzdura. Na tym lotnisku ruch samolotów był większy jak na poznańskiej
ławicy. Kilkakrotne lądowania naszych samolotów rządowych. Z
dziennikarzami, no i ten Ił niedopuszczony do lądowania.. Komuś
najwyraźniej zależy na całkowitym rozdrobnieniu przyczyn tego zamachu.

Juzem to roz godoł!

- nacas londowanio nasego TU, Kacapy pasy startowe zwineły, apotem, gdy jus
TO nastompiło, pryntko je spowrotem rozwineły, coby niepoznać było...

PS - GUPIś JAMDRYSIE ŁOKRUTNIE...!

Tak, faktycznie już o tym pisałeś, baco. Tekst niezwykle mądry i pouczający..

Madryś baco.. Łokrutnieś mądry.

-- -- -- -- -- -- --
bylbys tak samo madry jakbys z kozami i tirowkami...
awe

Data: 2010-10-09 20:55:31
Autor: D. J. MC Donald Musk
Co za ..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8p28b$2g3$1news.onet.pl...

bzdura. Na tym lotnisku ruch samolotów był większy jak na poznańskiej ławicy. Kilkakrotne lądowania naszych samolotów rządowych. Z dziennikarzami, no i ten Ił niedopuszczony do lądowania.. Komuś najwyraźniej zależy na całkowitym rozdrobnieniu przyczyn tego zamachu.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..


czemu sikorski nie powiadomil o tym prezydenta?
Trybunal Stanu!

Data: 2010-10-11 08:27:08
Autor: jadrys
Co za ..
  W dniu 2010-10-09 20:55, D. J. MC Donald Musk pisze:
Użytkownik "jadrys"<andrzej203@op.pl>  napisał w wiadomości
news:i8p28b$2g3$1news.onet.pl...
bzdura. Na tym lotnisku ruch samolotów był większy jak na poznańskiej
ławicy. Kilkakrotne lądowania naszych samolotów rządowych. Z
dziennikarzami, no i ten Ił niedopuszczony do lądowania.. Komuś
najwyraźniej zależy na całkowitym rozdrobnieniu przyczyn tego zamachu.


czemu sikorski nie powiadomil o tym prezydenta?
Trybunal Stanu!



O ile się nie mylę, to Sikorski sam lądował na tym lotnisku, tym samym samolotem  2 dni wcześniej będąc w delegacji zaproszonej przez Putina.. więc o czym miał powiadamiać Prezydenta?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Co za ..

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona