Co za

Data: 2012-02-27 19:52:27
Autor: jadry艣
Co za
sq**y艅stwo, nie do艣膰 偶e w ordynarny spos贸b pozbawili wielu Polak贸w ogl膮dania TV Trwam to jeszcze obszczekuj膮:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Polacy-wola-disco-polo-od-TV-Trwam,wid,14287479,wiadomosc.html?ticaid=1dff4

Data: 2012-02-27 20:13:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Co za

U偶ytkownik "jadry艣" <rg@yachoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jigjdd$dot$1node2.news.atman.pl...
[...]

Od kiedy to komuszek jest taki religijny? Przecie偶 Lenin powiedzia艂, 偶e religia to opium dla mas.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-02-27 20:17:33
Autor: jadry艣
Co za

[...]

Nie ma mowy o jakiej艣 mojej religijno艣ci, ale uwa偶am pozbawienie wielu swoich rodak贸w ogl膮dania swojej ulubionej telewizji przez zgraj臋 darmozjad贸w za zwyk艂e sq**艅stwo.

Opium te偶 dla ludzi..

Data: 2012-02-27 21:20:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Co za

U偶ytkownik "jadry艣" <rg@yachoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jigksg$fdr$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie jest to pozbawienie. Nie mo偶na czego艣 pozbawia膰, je艣li si臋 nie mia艂o. Nie by艂o naziemnej "Trwam". Je艣li ma pieni膮dze - nie ma sprawy. Ale nie zamierzam za niego p艂aci膰, nie jestem pos艂ank膮, jak膮艣 tam.