Co za Canon A520?

Data: 2009-08-07 12:03:53
Autor: Ajgor
Co za Canon A520?

Użytkownik "Grzegorz Gawron" napisał w wiadomości news:h5ecsd$ot1$1node2.news.atman.pl...
Witam,

kilka dni temu zniszczyłem 4-letnią już cyfrówkę, Canona A520.
I w sumie koszt naprawy przewyższa koszt aparatu, więc muszę kupić coś nowego.
Mogę Was prosić o doradzenie, co w zamian teraz jest warte uwagi?
Ma ładnie robić zdjęcia, być porównywalne 'klasą' do A520, bez szczególnych fanaberii.
Ewentualnie mogę poszukać na Allegro, używanego jakiegoś.

Polecam ten:

http://www.ceneo.pl/1779649

Tylko trzeba na niego poczekać, bo jest rozchwytywany, i trylko na zamowienie.
Sam miałem A510. Ale wymieniłem na EOS-a 1000D i osobno A470 :)

Co za Canon A520?