Co za U-900 Soul

Data: 2010-04-12 15:03:45
Autor: szwagier
Co za U-900 Soul
Witam,

Jestem bardzo zadowolonym uzytkownikiem Samsunga U-900 Soul, wlasnie mijaja dwa lata jego zycia i dochodze do wniosku ze mozna by go zamienic.
I..teraz pytanie: czy Samsung wypuscil nastepce tego modelu?

Z mojego punktu widzenia Soul jest idealny, pod wzgledem uzykowym, wizualnym i wytrzymalosciowym wiec nie chce zmieniac na cos innego, ale jesli bylby nastepca, o podobnych wlasnosciach, to czemu nie...

Nie musi byc dostepny "w promocji", rzecz jasna.

Aha, jesli sie okaze ze nie ma to kupie sobie kolejnego Soula :)

szwagier

Data: 2010-04-13 09:54:47
Autor: szwagier
Co za U-900 Soul

Użytkownik "szwagier" <kcieslak@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hpv6di$28a$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Czy brak odpowiedzi znaczy ze Soul jest nie do zastapienia?

szwagier

Co za U-900 Soul