Co za bagno !

Data: 2010-06-17 15:20:18
Autor: cyc
Co za bagno !
Oczywiscie mam na mysli Rydzyka i jego media .
Wspierajacy Kaczynskiego Rydzyk znajduje sie w apogeum wlasnej glupoty i probach manipulowania umyslami swoich skoltunialych wiernych .
Nawet mi sie nie chc pisac tego co ten , tfu , czlowiek  wygaduje bo to tak jakby odwolywac sie do ocen zmknietego w wariatkowie jakiegos kolejnego Napoleona .
Jesli on , jego doktorskosc jest juz  poza moim zainteresowanem  ( w koncu musze sie szanowac ) , to z trudem moge rozumiec jego wiernych , nawet jesli wezme  pod uwage ich skromne intelektualne mozliwosci . Skad u ludzi bierze sie tyle glupoty , ze sa w stanie sluchac tego szarlatana i dawac wiare jego slowom nawet jesli ten odwoluje sie bezczelnie w swoich wypowiedziach do Boga . Przeciez ci gleboko wierzacy ludzie powinni go zapluc na smierc za jego niepochamowany tupet , za bluznierstwa i mieszanie Boga z szambem bo czym jak nie takim mieszaniem sa jego notoryczne klamstwa , zerowanie na ludzkiej naiwnosci i naciganie ich na to aby zaspakajali rydzykowe zachcianki i fanaberie , ktore tyle maja wspolnego z wiara , Bogiem i religia ile ja mam z Kaczynskim ? .
Fuj ! obrzydzenie mnie ogarnia na sama mysl o Kaczyyy.........och nie o nim , o Rydzyku , choc ten pierwszy wart jest drugiego , wiec pomylka ma pelne uzasadnienie !.

cyc

Data: 2010-06-18 01:09:24
Autor: ab.666
Co za bagno !

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hvd7fi$t3j$2news.onet.pl...
Oczywiscie mam na mysli Rydzyka i jego media .

Jakbyś chciał poczytać, co tam gadają, to masz tu wiele "kwiatków" zebranych
przeze mnie przez kilka lat słuchania kabaretu rydzykowego:
http://www.sfinia.fora.pl/kawiarnia,17/mapysk,2517-1275.html#115336

ab.

Co za bagno !