Co za bezczelność! Grodzki już widzi si ę głową państwa! „Jeśli zastąpię Dudę …”

Data: 2020-06-03 14:33:41
Autor: Lord Donald
Co za bezczelność! Grodzki już widzi si ę głową państwa! „Jeśli zastąpię Dudę …”
Co za bezczelność! Grodzki już widzi się głową państwa! ,,Jeśli zastąpię Dudę..."

Ich bezczelność nie zna granic. Nie mogą wygrać wyborów w normalny sposób to szukają jakiejkolwiek okazji do siłowego przejęcia władzy. Teraz marszałek Senatu Tomasz Grodzki przeszedł samego siebie i stwierdził, że jest gotów zastąpić Andrzeja Dudę na stanowisku głowy państwa!

,,Jeśli tak by się zdarzyło, mogę zapewnić, że majestat Rzeczypospolitej absolutnie by na tym nie ucierpiał -- przekonuje w rozmowie z ,,Super Expressem" Tomasz Grodzki. odpowiedział tak będąc pytanym o to, czy marszałek Senatu zastąpi prezydenta Andrzeja Dudę, jeśli wybory prezydenckie nie odbędą się przed 6 sierpnia.
Co zatem z wyborami prezydenckimi?

Część senatorów, w tym marszałek Tomasz Grodzki, chce, aby ustawa o wyborach weszła w życie dopiero po zakończeniu kadencji Andrzeja Dudy. Politycy PiS nie mają wątpliwości, że jest to gra na przejęcie przez opozycję Pałacu Prezydenckiego. Po raz kolejny widzimy, że ,,totalna opozycja" nie mogąc wygrać wyborów, stara się przejąć władze siłą!

Marszałek Grodzki nie ma nic przeciwko zostać prezydentem!

Tomasz Grodzki w wywiadzie z ,,Super Expressem" wprost stwierdza, że nie ma nic przeciwko temu, żeby przejąć obowiązki prezydenta, gdyby doszło do wyborów po 6 sierpnia.

,,Jeśli chciałbym startować na urząd prezydenta RP, zgłosiłbym się do wyborów. A jeśli by się zdarzyło, że urząd prezydenta zostanie opróżniony 6 sierpnia, to czy pani marszałek Witek pełniłaby obowiązki prezydenta przez kilkanaście czy kilkadziesiąt dni, czy moja skromna osoba, mogę zapewnić, że majestat Rzeczpospolitej absolutnie by na tym nie ucierpiał"-- oświadczył Grodzki.

,,Data wyborów jest wtórna wobec zasad ich przeprowadzenia. Jeśli samorządowcy piszą do mnie, że dla nich optymalną datą jest przeprowadzenie wyborów na przykład 19 lipca, to ważniejsze jest trzymanie się pewnych zasad niż sztywne upieranie się, że 28 czerwca jest lepszy niż 19 lipca" -- przekonywał marszałek Senatu.

https://4mens.pl/index.php/2020/05/29/co-za-bezczelnosc-grodzki-juz-widzi-sie-glowa-panstwa-jesli-zastapie-dude/?fbclid=IwAR3cXhKahuI4LsehVpkFOLjVK2atqIyVUEwwNTLuiTUNMbQUVQpOvTiG8Mc

Co za bezczelność! Grodzki już widzi si ę głową państwa! „Jeśli zastąpię Dudę …”