Data: 2010-07-07 23:14:35 | |
Autor: scream | |
Co za burdel w Orange!!! | |
30 czerwca złożyłem w orange wniosek o przepisanie dwóch numerów z os. fiz.
na firme, celem przeniesienia ich do Playa. Maja na to 7 dni kalendarzowych. Dziś minął 8. dzień, złożyłem wniosek w Playu, po czym za 3-4 godzinki dostałem smsa, że numeru nie da się przenieść bo dane sie nie zgadzają. No i co się okazuje? W orange nikt nawet nie raczył wprowadzić mojej cesji do ich systemu. Przez 8 dni papiery sobie leżały na dnie szafki razem z innymi dokumentami (ciekawe czy je wprowadzili, czy nie?), oczywiście do salonu nie sposób się dodzwonić więc musiałem przejechać pół miasta i stawić się osobiście aby wyjaśnić sprawę. Konsultant zlał mnie totalnie i drwiąco spytał co mi się tak spieszy... Ta firma totalnie leje na klienta :( -- best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych. |
|
Data: 2010-07-08 01:37:28 | |
Autor: Animka | |
Co za burdel w Orange!!! | |
W dniu 2010-07-07 23:14, scream pisze:
30 czerwca zĹoĹźyĹem w orange wniosek o przepisanie dwĂłch numerĂłw z os. fiz. Podobno wniosek w Play'u skĹada siÄ miesiÄ c przed. -- animka |
|
Data: 2010-07-08 13:21:23 | |
Autor: J.F. | |
Co za burdel w Orange!!! | |
Użytkownik "scream" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:12nzink1yyl9x.1bgvud87e5smt$.dlg40tude.net...
30 czerwca złożyłem w orange wniosek o przepisanie dwóch numerów z os. fiz. A co - ma dbac o takiego klienta ? :-P J. |
|
Data: 2010-07-08 13:48:29 | |
Autor: Kotlet mielony | |
Co za burdel w Orange!!! | |
Użytkownik "scream" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:12nzink1yyl9x.1bgvud87e5smt$.dlg40tude.net... 30 czerwca złożyłem w orange wniosek o przepisanie dwóch numerów z os. fiz. nie burder a celowe działanie, ponoć to samo jest z faxowaniem z odziału do centrali w przypadku wypowiedzenia umowy przez klienta biznesowego, wszystkie faxy giną po drodze.. -- http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja ! http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl/ http://programdofakturowania.info.pl/ |