Co za bzdety ??

Data: 2011-02-11 14:21:45
Autor: WW
Co za bzdety ??
W dniu 2011-02-10 21:46, Przemysław Warzywny pisze:
> ¦mierć arcybiskupa Józefa Życińskiego jest tragiczn± wiadomo¶ci± dla
> całej demokratycznej Polski

Nie jest.
Mamy to gdzie¶.
Nie masz cyrk, nie nasze małpy.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-02-11 17:21:10
Autor: =he®sk=
Co za bzdety ??
On Fri, 11 Feb 2011 14:21:45 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

W dniu 2011-02-10 21:46, Przemysław Warzywny pisze:
 > ¦mierć arcybiskupa Józefa Życińskiego jest tragiczn± wiadomo¶ci± dla
> [...]

 niebawem okaze sie, ze biskup byl wielkim patriota albo zwykla wsza.
 zalezy kto jakie dziala wytoczy by toczyc bitwe na polu polityki.

Data: 2011-02-11 18:32:11
Autor: WW
Co za bzdety ??
W dniu 2011-02-11 17:21, =he®sk= pisze:
On Fri, 11 Feb 2011 14:21:45 +0100, WW<wuwu0@vp.pl>  wrote:

W dniu 2011-02-10 21:46, Przemysław Warzywny pisze:
  >  caĹ‚ej demokratycznej Polski

Nie jest.
Mamy to gdzieĹ›.
Nie masz cyrk, nie nasze małpy.

  niebawem okaze sie, ze biskup byl wielkim patriota albo zwykla wsza.
  zalezy kto jakie dziala wytoczy by toczyc bitwe na polu polityki.

Rozczuliła mnie zbitka pojęć.
Z jednej odwołanie do demokracji a z drugiej strony wysoki urzędnik najbardziej niedemokratycznej instytucji świata.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-02-11 18:56:32
Autor: cytryna
Co za bzdety ??
Rozczuliła mnie zbitka pojęć.
Z jednej odwołanie do demokracji a z drugiej strony wysoki urzędnik najbardziej niedemokratycznej instytucji ¶wiata.

Pozdrawiam
  WW

Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Ty się lepiej nie rozczulaj, na pieszczoty będzie czas jak Drogi Bronisław ze swojego sławnego kalendarzyka wytypuje twoje imię jako godnego partnera do zasiadania przy pełnym kotle gor±cej smoły. Możesz być czwartym do remika, bo
dr Marek-pielęgniarz z getta i Jacek-zupnik z KOR nudz± się przy piekielnym ogniu.
Pozdrawiam
Lucyfer

Data: 2011-02-12 09:40:35
Autor: [he®sk]
Co za bzdety ??
On Fri, 11 Feb 2011 18:32:11 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

Z jednej odwołanie do demokracji a z drugiej strony wysoki urzędnik najbardziej niedemokratycznej instytucji ¶wiata.

 zwolennicy w beretach beda twierdzic, ze biskup byl wielkim patriota.
 oczywiscie nie dorastal innemu wielkiemu patriocie bo nie zginal  tragicznie tylko zwyczajnie zmarl jak kazdy na tym lez padole.
 mam nadzieje ze KK uszanuje zmarlego i nie zrobi zenujacego  widowiska z "kroplami krwi". inni, np taki "warzywny" beda biskupa
 opluwac, nazywac go zlodziejem, sugerowac molestowanie nieletnich
 itp itd czyli co sie tylko zlegnie w tych ich chorych umyslach.  ten nasz swiat to takie male bagienko gdzie wiekszosc poprzegryzalaby
 innym gardla tylko dlatego, ze maja inne poglady czy kolor skory.
 poczekaj kilka dni, zacznie sie opluwanie na maxa!

Data: 2011-02-12 15:36:32
Autor: WW
Co za bzdety ??
W dniu 2011-02-12 09:40, "[he®sk]" pisze:
[...]

Prawdziwy patriota nie okrada swojego państwa.