Co za chłam

Data: 2009-05-29 22:24:53
Autor: boukun
Co za chłam
"Kocham cię Polsko", moja żona spiewa na głos, a ja już wytrzymać nie mogę. Kto taką szmirę wyprodukował.

boukun

Data: 2009-05-29 22:27:48
Autor: Piotr
Co za chłam
Dnia Fri, 29 May 2009 22:24:53 +0200, boukun napisał(a):

"Kocham cię Polsko", moja żona spiewa na głos, a ja już wytrzymać nie mogę. Kto taką szmirę wyprodukował.

Masz na myśli żonę, czy piosenkę?
Piotr

Data: 2009-05-29 22:43:33
Autor: awe
Co za chłam

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:smq4wtzw4o9e.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
przynajmniej jego zona jest patriotka
awe

Data: 2009-05-29 22:51:18
Autor: Piotr
Co za chłam
Dnia Fri, 29 May 2009 22:43:33 +0200, awe napisał(a):

przynajmniej jego zona jest patriotka

Jakby nie było, szacun dla niej... Tyle lat z sterującym własnymi
plemnikami półgłówkiem...
Piotr

Data: 2009-05-29 22:56:04
Autor: boukun
Co za chłam

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:19gw1gave0k77.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Chamuj się kurwo śląska.

boukun

Data: 2009-05-29 23:02:26
Autor: Piotr
Co za chłam
Dnia Fri, 29 May 2009 22:56:04 +0200, boukun napisał(a):

Chamuj się kurwo śląska.

Hehh, czy ty się aby nie zapomniasz, malutki fiutku?
Tu nie obora, gdzie dorastałeś i tak naprawdę powinieneś żyć.
Ale to i dobrze, starłem ci już całą pozłotkę, wiele tego nie było.
Piotr

Data: 2009-05-29 23:12:38
Autor: boukun
Co za chłam

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:x6kh6gmu9lml.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ktoś gdzieś ci tłuku napisał, Cham chamem, na wieki wieków. Amen.

boukun

Data: 2009-05-29 23:22:19
Autor: Piotr
Co za chłam
Dnia Fri, 29 May 2009 23:12:38 +0200, boukun napisał(a):

Ktoś gdzieś ci tłuku napisał, Cham chamem, na wieki wieków. Amen.

He, he, ale hucpiarz z pani, pani hausfrau...
Piotr

Data: 2009-05-29 23:31:04
Autor: boukun
Co za chłam

--
boukun

Oborę robisz swoim komentarzem... Szyderczo ironizując. Gówno ubrane w
kwiatki pozostanie gównem, a szambo w którym sie taplasz ironią nie
wytrzesz... Mam wrażenie, że zazdrościsz boukun`owi... Swoimi plemnikami
sterujesz do skarpety?

Data: 2009-05-29 23:34:02
Autor: Piotr
Co za chłam
Dnia Fri, 29 May 2009 23:31:04 +0200, boukun napisaů(a):

Oborć robisz swoim komentarzem... Szyderczo ironizując. Gówno ubrane w
kwiatki pozostanie gównem, a szambo w którym sie taplasz ironią nie
wytrzesz... Mam wraýenie, ýe zazdrościsz boukun`owi... Swoimi plemnikami
sterujesz do skarpety?

Ale to znowu nie twoje, waůkun... Ty nawet powyýszej beůkoty sam nie umiesz
wymyúliă? Ty, wůadca plemników?
Piotr

Data: 2009-05-29 23:34:41
Autor: boukun
Co za chůam

Uýytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisaů w wiadomoúci news:1v8uax6xpg0a5$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Oborć robisz swoim komentarzem... Szyderczo ironizujŕc. Gówno ubrane w
kwiatki pozostanie gównem, a szambo w którym sie taplasz ironiŕ nie
wytrzesz... Mam wraýenie, ýe zazdroúcisz boukun`owi... Swoimi plemnikami
sterujesz do skarpety?

Data: 2009-05-29 23:28:28
Autor: Piotr
Co za chłam
Dnia Fri, 29 May 2009 23:21:15 +0200, Lorn napisał(a):

[...]

Wyjątkowo się z wami zgodzę, choćbyście cali Lorn w kwiatkach chodzili... Choćbyście nicka zmieniali co jakiś czas... I tak pozostanie wam w końcu
tylko sojuz z wałkunami.
Piotr

Data: 2009-05-29 23:52:00
Autor: Lorn
Co za chłam
Piotr pisze:
[...]

Nie wysilaj się Piotrze... Jesteś zakompleksiony i zawistny typek, który ironią zwalcza własne niepowodzenia, nucąc "Znowu w życiu mi nie wyszło".

Data: 2009-05-30 00:00:55
Autor: Piotr
Co za chłam
Dnia Fri, 29 May 2009 23:52:00 +0200, Lorn napisał(a):

Nie wysilaj się Piotrze... Jesteś zakompleksiony i zawistny typek, który ironią zwalcza własne niepowodzenia, nucąc "Znowu w życiu mi nie wyszło".

Ee tam, sobie lorn wyobrażacie, co by wam pasowało. I z lewacka, tak po
chamsku, usiłujecie mi wepchnąć dziecko w brzuch. A w chwilę potem, i
kawałek dalej, bedziecie nauczać o kulturze. Paszoł won, padalcu.
Piotr

Data: 2009-05-30 00:05:54
Autor: Lorn
Co za chłam
Piotr pisze:
[...]

Tobie Piotrze... Kultura, to obca materia.

Data: 2009-05-30 00:09:40
Autor: Piotr
Co za chłam
Dnia Sat, 30 May 2009 00:05:54 +0200, Lorn napisał(a):

Tobie Piotrze... Kultura, to obca materia.

Nie sycz już, odpełznij.
Piotr

Data: 2009-05-30 00:20:23
Autor: Lorn
Co za chłam
Piotr pisze:
Dnia Sat, 30 May 2009 00:05:54 +0200, Lorn napisał(a):
Tobie Piotrze... Kultura, to obca materia.

Nie sycz już, odpełznij.

Na mnie Twój jad nie działa. :>

Data: 2009-05-30 17:05:28
Autor: boukun
Co za chłam

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hq5arjake1hu$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jesteś najbardziej zgryźliwym typem na tej grupie Piotrusiu. Ludzie niektórzy tylko ci schodzą z drogi dla świętego spokoju. Reszta macha ręką. Na innych forach dawno dostałbyś za takie odzywki bana i tylko smród pozostałby po tobie. Tu tylko dlatego sobie możesz poszczekać, bo nie ma żadnego moderatora. We wszelkich pozostałych forach są moderatorzy i długo byś pod jednym nickiem nie popyskował. Musisz mieć ciężkie życie w domu...

boukun

Data: 2009-05-30 20:00:23
Autor: Piotr
Co za chłam
Dnia Sat, 30 May 2009 17:05:28 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Dziękuje ci wałkun, za wnikliwy portret psychologiczny mojej postaci.
Doprawdy nie trzeba było... Nie zasługuję... Ot, prosty ze mnie
deratyzator.
Piotr
PS. Ciekawym wałkun, który z nas szybciej by dostał "bana", he, he.

Data: 2009-05-31 00:05:46
Autor: boukun
Co za chłam

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1lv6vyskh3btr$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ciebie Volksdeutsch w pierwszym dniu by już nie było, za zgryzote byś dostał kopa... Co ty byś tłuku bez tej pl.soc.polityka zrobił?

boukun

Data: 2009-05-31 15:22:11
Autor: Piotr
Co za chłam
Dnia Sun, 31 May 2009 00:05:46 +0200, boukun napisał(a):

Ciebie Volksdeutsch w pierwszym dniu by już nie było, za zgryzote byś dostał kopa... Co ty byś tłuku bez tej pl.soc.polityka zrobił?

Ja? Hm, może by sobie pracował, mam kilka stałych zajęć, plus różne prace
zlecone... A wy wałkun, co byście robili bez pierdzenia w necie? Kim by
była ta hausfrau, bez netowej fałszywki? Ty kmieciu, usiłując mnie pogrążyć
zadajesz trudne dla siebie pytania.
Piotr

Data: 2009-05-31 21:08:28
Autor: boukun
Co za chłam

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:17b3alh6cek92$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Widocznie twoja praca Volksdeutsch polega na inwigilowaniu od rana do wieczora grupy dyskusyjnej plsoc.polityka. Tak cię te prace zlecone pochłaniają, że ze zgryzoty już nie potrafisz normalnie funkcjonować, jak normalny, już nie powiem kulturalny człowiek. Czy ty tłuku nie zdajesz sobie z tego sprawy, że jesteś tu na grupie najbardziej zgryźliwym człowiekiem? Dobrze ci jest z tym?

Tak się zastanawiam, czy ty nie jesteś przypadkiem Żydem, takim jak ta pani Cicha, co na Polakach lubi się wyżywać. Wypisz, wymaluj, twój charakter:

List otwarty Marii Fieldorf-Czarskiej do dr Aliny Całej
z Żydowskiego Instytutu Historycznego

Obejrzałam przypadkiem telewizyjny program redaktora Tomasza Lisa
z Pani udziałem. Program dotyczył podłego artykułu "Europejscy pomocnicy
Hitlera w mordowaniu Żydów", opublikowanego niedawno w niemieckim
"Spieglu". Ze zdumieniem stwierdziłam, że jedyna różnica między
spieglowskimi
specjalistami od zamazywania odpowiedzialności Niemców za zbrodnie
na obywatelach Polski narodowości żydowskiej a Panią polega na tym,
że Pani robi to z większą złością wobec Polaków i jeszcze bardziej
niesprawiedliwie niż Niemcy. Aż trudno uwierzyć, że jest Pani obywatelką
RP i pracownikiem instytutu naukowego (?), dotowanego zapewne z budżetu
państwa polskiego.
(...)
http://glos.com.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=1348&Itemid=76

boukun

Data: 2009-05-29 23:28:44
Autor: boukun
Co za chłam

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gvpikc$a3v$1news.interia.pl...
Piotr pisze:
[...]

Wszyscy to samo widzą i czują. Muszę to sobie zapisać jako kolejną sygnaturkę. Na wściekłe szyderstwa idealna odpowiedź. Każdy inny anonim ma swoją godność, ale nie taki Piotruś, prychający zza węgła.

boukun

Data: 2009-05-29 22:59:12
Autor: boukun
Co za chłam

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvphd2$93s$1news.onet.pl...

[...]

Łacha w tym programie z Polaków Żydzi drą. Ot tak, żeby zagłuszyć swoje nierządy. awe na "patriotyzm" wzięli,  he, he, do czego?

boukun

Data: 2009-05-29 23:43:21
Autor: awe
Co za chłam
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Mnie nikt na patriotyzm nie wzial. Nochalem wyczuwam ze biznes najlepszy sie kreci jak PiS rzadzi - czego zycze wszystkim Polakom, aby nie musieli nosic lupy aby dojrzec wzrost gospodarczy w postaci 0,8%....

awe

Data: 2009-05-29 22:50:09
Autor: MH
Co za chłam
"Kocham cię Polsko"

Nie śpiewam , ale czasami zadaję sobie właśnie takie pytanie ..
Serce  mówi jedno , a wnioski z prozy życia zupełnie odmienne ..

Smutne..

MH

Data: 2009-05-29 22:54:59
Autor: Piotr
Co za chłam
Dnia Fri, 29 May 2009 22:50:09 +0200, MH napisał(a):

Nie śpiewam , ale czasami zadaję sobie właśnie takie pytanie ..
Serce  mówi jedno , a wnioski z prozy życia zupełnie odmienne ..

Smutne..

Albo się kocha, to kosztuje, ale masz honor... Albo stoisz, z pretensjami i
wyciągniętą ciągle łapą. Obojętnie, czy ta łapa wyciągnieta w celu
kradzieży, zyskania jałmużny, czy z wyciągnietym oskarżycielsko paluchem.
Piotr

Data: 2009-05-29 23:44:37
Autor: MH
Co za chłam
> [...]
> Serce  mówi jedno , a wnioski z prozy życia zupełnie odmienne ..

Albo się kocha, to kosztuje, ale masz honor...

Miłość i honor.. Taak , to kosztuje , nie mniej jednak przy bezodwzajemnionej
miłości należy wybrać HONOR !! Wkręć się w sens tego zdania !

Albo stoisz, z pretensjami i
wyciągniętą ciągle łapą. Obojętnie, czy ta łapa wyciągnieta w celu
kradzieży, zyskania jałmużny, czy z wyciągnietym oskarżycielsko paluchem.

Nie zgadzam sie !! Nie jest to obojętne jaki jest kontekst wyciągniętej łapy.
Moja łapa jest z wyciągniętym oskarżycielsko paluchem. I paluch ten nie jest
bynajmniej wynikiem jakichś tam moich frustracji. Ja mam się dobrze i dam sobie
radę. Nie mniej jednak mam oczy otwarte i wiem ile wartościowych ludzi wybiera
zmywak na Wyspach. Kwestia naszej nauki... Niee , nie jestem typowym uczelnianym
naukowcem , w ramach hobby coś tam czasami publikuję i naprawdę uważam , że jest
to TRAGEDIĄ , jeżeli "prywaciarz" taki jak ja , nie może podyskutować z
doktorantem na określony temat , bo dzieli nas PRZEPAŚĆ... Doktorant nie zna
podstaw rachunku różniczkowego/całkowego. PODSTAW !!!!

AMEN

MH

Data: 2009-05-29 23:57:26
Autor: Piotr
Co za chłam
Dnia Fri, 29 May 2009 23:44:37 +0200, MH napisał(a):

Albo się kocha, to kosztuje, ale masz honor...

Miłość i honor.. Taak , to kosztuje , nie mniej jednak przy bezodwzajemnionej
miłości należy wybrać HONOR !! Wkręć się w sens tego zdania !

Ale co to wówczas za honor? Co za sztuka kochać z wzajemnością?
Ojczyzna odpłaca, niestety często nie do razu i nie zawsze temu co dał, ale
odpłaca. Człowiek bez tożsamości jest niczym, a pełna tożsamość to nie jest
tylko politurka z deklaracji, to historia, pamięć, ambicje i działania
wielu pokoleń. Dlatego tak ważne jest by być skądś, od zawsze. I nie
przypadkiem chetnie "wybierają przyszłość", ci słabo "ukorzenieni".
Piotr

Data: 2009-05-30 00:22:11
Autor: MH
Co za chłam

Ale co to wówczas za honor? Co za sztuka kochać z wzajemnością?

To jest sztuka dla sztuki ..

Ojczyzna odpłaca, niestety często nie do razu i nie zawsze temu co dał, ale
odpłaca.

Ooops.. Serdecznie dziękuję. A tak na marginesie zadam (w moim przekonaniu
trudne) pytanie. Podaj mi definicję Ojczyzny i w jaki sposób Ona się "odpłaca".
Już mi się parę razy "odpłaciła". Dzięki , więcej nie chcę ...

Człowiek bez tożsamości jest niczym, a pełna tożsamość to nie jest
tylko politurka z deklaracji, to historia, pamięć, ambicje i działania
wielu pokoleń.

WIELKIE SŁOWA !! Ręce opadają przy tych górnolotnych frazesach. Jakież to
romantyczne !!  Otóż , tego typu określenia tożsamości mogłyby być dobre w
czasach romantyzmu , .. później być może Młoda Polska. Piszesz  ,że tożsamość to
"historia, pamięć, ambicje i działania wielu pokoleń". NA JAKIM TY ŚWIECIE
ŻYJESZ ?! Tożsamością dzisiaj mogą być tylko i wyłącznie ambicje , ale tylko
własne. Czym innym jest poziom tych ambicji .. Niestety , ambicją jednego jest
Madonna z Wielkim Cycem , innego opracowanie nowatorskiej , spójnej teorii pola.
Tych pierwszych jest więcej.

Dlatego tak ważne jest by być skądś, od zawsze. I nie
przypadkiem chetnie "wybierają przyszłość", ci słabo "ukorzenieni".

BEŁKOT !!

MH

Data: 2009-05-30 09:06:54
Autor: Piotr
Co za chłam
Dnia Sat, 30 May 2009 00:22:11 +0200, MH napisał(a):

BEŁKOT !!

Tu się zgadzam, dla wielu to nic nie znaczący bełkot.
Piotr

Co za chłam