Co za chłam

Data: 2009-05-29 22:50:09
Autor: MH
Co za chłam
"Kocham cię Polsko"

Nie śpiewam , ale czasami zadaję sobie właśnie takie pytanie ..
Serce  mówi jedno , a wnioski z prozy życia zupełnie odmienne ..

Smutne..

MH

Data: 2009-05-29 22:54:59
Autor: Piotr
Co za chłam
Dnia Fri, 29 May 2009 22:50:09 +0200, MH napisał(a):

Nie śpiewam , ale czasami zadaję sobie właśnie takie pytanie ..
Serce  mówi jedno , a wnioski z prozy życia zupełnie odmienne ..

Smutne..

Albo się kocha, to kosztuje, ale masz honor... Albo stoisz, z pretensjami i
wyciągniętą ciągle łapą. Obojętnie, czy ta łapa wyciągnieta w celu
kradzieży, zyskania jałmużny, czy z wyciągnietym oskarżycielsko paluchem.
Piotr

Data: 2009-05-29 23:44:37
Autor: MH
Co za chłam
> [...]
> Serce  mówi jedno , a wnioski z prozy życia zupełnie odmienne ..

Albo się kocha, to kosztuje, ale masz honor...

Miłość i honor.. Taak , to kosztuje , nie mniej jednak przy bezodwzajemnionej
miłości należy wybrać HONOR !! Wkręć się w sens tego zdania !

Albo stoisz, z pretensjami i
wyciągniętą ciągle łapą. Obojętnie, czy ta łapa wyciągnieta w celu
kradzieży, zyskania jałmużny, czy z wyciągnietym oskarżycielsko paluchem.

Nie zgadzam sie !! Nie jest to obojętne jaki jest kontekst wyciągniętej łapy.
Moja łapa jest z wyciągniętym oskarżycielsko paluchem. I paluch ten nie jest
bynajmniej wynikiem jakichś tam moich frustracji. Ja mam się dobrze i dam sobie
radę. Nie mniej jednak mam oczy otwarte i wiem ile wartościowych ludzi wybiera
zmywak na Wyspach. Kwestia naszej nauki... Niee , nie jestem typowym uczelnianym
naukowcem , w ramach hobby coś tam czasami publikuję i naprawdę uważam , że jest
to TRAGEDIĄ , jeżeli "prywaciarz" taki jak ja , nie może podyskutować z
doktorantem na określony temat , bo dzieli nas PRZEPAŚĆ... Doktorant nie zna
podstaw rachunku różniczkowego/całkowego. PODSTAW !!!!

AMEN

MH

Data: 2009-05-29 23:57:26
Autor: Piotr
Co za chłam
Dnia Fri, 29 May 2009 23:44:37 +0200, MH napisał(a):

Albo się kocha, to kosztuje, ale masz honor...

Miłość i honor.. Taak , to kosztuje , nie mniej jednak przy bezodwzajemnionej
miłości należy wybrać HONOR !! Wkręć się w sens tego zdania !

Ale co to wówczas za honor? Co za sztuka kochać z wzajemnością?
Ojczyzna odpłaca, niestety często nie do razu i nie zawsze temu co dał, ale
odpłaca. Człowiek bez tożsamości jest niczym, a pełna tożsamość to nie jest
tylko politurka z deklaracji, to historia, pamięć, ambicje i działania
wielu pokoleń. Dlatego tak ważne jest by być skądś, od zawsze. I nie
przypadkiem chetnie "wybierają przyszłość", ci słabo "ukorzenieni".
Piotr

Data: 2009-05-30 00:22:11
Autor: MH
Co za chłam

Ale co to wówczas za honor? Co za sztuka kochać z wzajemnością?

To jest sztuka dla sztuki ..

Ojczyzna odpłaca, niestety często nie do razu i nie zawsze temu co dał, ale
odpłaca.

Ooops.. Serdecznie dziękuję. A tak na marginesie zadam (w moim przekonaniu
trudne) pytanie. Podaj mi definicję Ojczyzny i w jaki sposób Ona się "odpłaca".
Już mi się parę razy "odpłaciła". Dzięki , więcej nie chcę ...

Człowiek bez tożsamości jest niczym, a pełna tożsamość to nie jest
tylko politurka z deklaracji, to historia, pamięć, ambicje i działania
wielu pokoleń.

WIELKIE SŁOWA !! Ręce opadają przy tych górnolotnych frazesach. Jakież to
romantyczne !!  Otóż , tego typu określenia tożsamości mogłyby być dobre w
czasach romantyzmu , .. później być może Młoda Polska. Piszesz  ,że tożsamość to
"historia, pamięć, ambicje i działania wielu pokoleń". NA JAKIM TY ŚWIECIE
ŻYJESZ ?! Tożsamością dzisiaj mogą być tylko i wyłącznie ambicje , ale tylko
własne. Czym innym jest poziom tych ambicji .. Niestety , ambicją jednego jest
Madonna z Wielkim Cycem , innego opracowanie nowatorskiej , spójnej teorii pola.
Tych pierwszych jest więcej.

Dlatego tak ważne jest by być skądś, od zawsze. I nie
przypadkiem chetnie "wybierają przyszłość", ci słabo "ukorzenieni".

BEŁKOT !!

MH

Data: 2009-05-30 09:06:54
Autor: Piotr
Co za chłam
Dnia Sat, 30 May 2009 00:22:11 +0200, MH napisał(a):

BEŁKOT !!

Tu się zgadzam, dla wielu to nic nie znaczący bełkot.
Piotr

Co za chłam