Co za ciezki duren...

Data: 2010-10-27 12:13:48
Autor: Andrzej Bogacki
Co za ciezki duren...

Użytkownik "UGI " <ugi3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ia72he$1qt$1inews.gazeta.pl...
wymyslil, ze dwa najciekawsze mecze nastepnej kolejki beda rozgrywane o tej
samej porze? I czemu Canalplus sie na to zgodzil?

Cosik mi sie widzi, że C+  sie nie tylko godzi ale nawet sam to wymysla! Mowiąc wprost - te ciezkie durnie są w C+.

Ale, decyzje o wyborze meczów zapadają na ok. 1 miesiac przed terminem. Naprawde uwazasz, że miesiac temu mecz Legia - Górnik zasługiwał na miano meczu kolejki?? Ja miałbym wątpliwości.

Data: 2010-10-27 15:24:17
Autor: UGI
Co za ciezki duren...
Andrzej Bogacki <andrzejek72@interia.pl> napisał(a):
Ale, decyzje o wyborze meczów zapadają na ok. 1 miesiac przed terminem.

Tyle, ze sam pamietam z sezonow przed spadkiem jak Gornikowi nieraz przesuwano terminy meczu na tydzien, dwa przed spotkaniem, bo Cplus dostosowywal je do swoich transmisji. --

Co za ciezki duren...