Co za debil sie w radio wypowiadal o zlocie u " Marynarza " ?

Data: 2011-08-08 10:17:32
Autor: Mr. MAKARENA
Co za debil sie w radio wypowiadal o zlocie u " Marynarza " ?
Jeden z uczestnikow lub z organizatorow ( nie zdazylem zalapac) , powiedzial ze jest to zlot tylko i wylacznie  dla ludzi ktorzy jak to dos³ownie okre¶li³ " kochaja motocykle a nie predkosc " , a potem z pogarda zaczal wypowiadac sie o ludziach jezdzacych na  przecinakach , plastykach , szlifierkach itp itd ..
Kto takiemu pajacowi daje mikrofon do reki ?!!!!
   Ja zawsze dzielilem motonitow na madrych i glupich i absolutnie mnie nie interesuje czy ktos jedzie stara zdezelowana powiazana sznurkiem od snopowiazalki WSK , kolorowa  R-6 ka  czy tez  wymuskanym Goldwingiem  ...
A swoja droga jak ktos w garazu ma dwa motocykle : choppera i przecinaka to kocha motocykle czy predkosc ?
:-)

Pozdrawiam :
MAKARENA UÆ
CZERWONE R-ONE

Data: 2011-08-08 08:32:18
Autor: AZ
On 2011-08-08, Mr. MAKARENA <makarena@neostrada.pl> wrote:
[...]

Bo takie pierdolenie pozwala takim "motocyklistom" poczuc sie wyjatkowo.
To tak jak z MC, jezeli nie jestes w MC to jestes uzytkownikiem
motocykla. Nie powiem, mocno mnie to bawi, ale ja to kocham jezdzic a nie polerowac motocykl i czasami wyskoczyc na trase 25 km.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-08-08 11:35:04
Autor: maverik
[...]

rozwiń tak z ciekawości chętnie poczytam :)

Data: 2011-08-08 10:43:40
Autor: AZ
On 2011-08-08, maverik <biuro_aerograf@o2.pl> wrote:
Bo takie pierdolenie pozwala takim "motocyklistom" poczuc sie wyjatkowo.
To tak jak z MC, jezeli nie jestes w MC to jestes uzytkownikiem
motocykla.

rozwiń tak z ciekawości chętnie poczytam :)

http://edukacjamc.prv.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=76&Itemid=39

Proszz.

--
Artur

Data: 2011-08-08 10:45:54
Autor: AZ
On 2011-08-08, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

rozwiń tak z ciekawości chętnie poczytam :)

http://edukacjamc.prv.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=76&Itemid=39

Proszz.

Dla nieklikatych:

Cycat:
Żaden motocyklista nie chce być postrzegany jako "Biker Scum" (ang.
"Motocyklowy Śmieć"). Takie określenie nie należy do pozytywnych. Trzeba
sobie uświadomić, że zachowanie każdego motocyklisty wpływa na wizerunek
ogółu. Dlatego dobre relacje z resztą społeczeństwa są szczególnie
ważne. Wie o tym doskonale każdy członek tradycyjnego klubu MC i każdy
powinien zachowywać odpowiedni poziom kultury osobistej. Celem jest
wzbudzanie podziwu i szacunku, a nie strachu w oczach opinii publicznej.

--
Artur

Data: 2011-08-08 13:40:06
Autor: maverik

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:j1oep1
[...]

porządek musi być ;)

Data: 2011-08-08 13:48:39
Autor: Roman Niewiarowski
Co za debil sie w radio wypowiadal o zlocie u " Marynarza " ?
W dniu 2011-08-08 13:40, maverik pisze:

porządek musi być ;)

http://biker-scum.com/

Nie wyglada zbyt porzadnie, tak troche MadMaxowato wrecz (oczywiscie zanim MM stal sie nowym, lepszym czlowiekiem <bezbrody> );>!

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-08-08 14:07:55
Autor: kristos
[...]

ale strony, jak widać, kiedyś klepał lepsze.

--
kristos
885 & 998

Data: 2011-08-09 14:25:58
Autor: Michał V-R
Co za debil sie w radio wypowiadal o zlocie u " Marynarza " ?
W dniu 2011-08-08 13:40, maverik pisze:

porządek musi być ;)
To jest lepsze, zupelnie jak wstapienie do mafi. Don Corleone mi sie przypomina :-D
"Jednak, osoby decydujące się wkroczyć na nią, są wpełni świadome swojego wyboru. Właśnie to jest główny powód, przez który dla klubów MC tak ważny jest szacunek- bo włożyli całe swoje serce, całą swoją siłę, a nie jednokrotnie poświęcili swoje życie, by stać się członkiem wybranego klubu MC."

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-08-09 18:20:48
Autor: maverik

Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomości news:j1r90v$1lg$1inews.gazeta.pl...
[...]

jestem ciekaw czy ten kto zrobił tą stronę jest członkiem klubu MC
klub MC to przede wszystkim bliska "rodzina" żyjąca zgodnie z pewnymi regułami które wszyscy akceptują z własnej chęci, dla których motocykle i droga to styl życia, a zanim zacznie ktos opowiadać bajki o poniżaniu wszystkich w okół radzę poznać środowisko jakiegoś klubu, z za klawiatury zawsze można coś naklepać ;)
ale ja nie kijem w mrowisko.. tak tylko

Data: 2011-08-09 19:26:02
Autor: Grzybol
Użytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]
swojego  wyboru. WÅ‚aÅ›nie to jest główny powód, przez który dla klubów
MC tak ważny  jest szacunek- bo wÅ‚ożyli caÅ‚e swoje serce, caÅ‚Ä… swojÄ…
siÅ‚Ä™, a nie  jednokrotnie poÅ›wiÄ™cili swoje życie, by stać siÄ™
czÅ‚onkiem wybranego klubu  MC."
[...]

Ty maluj gołe dupy chłopie... :-)

--
Grzybol

Data: 2011-08-10 10:40:35
Autor: kakmar
Dnia 09.08.2011 maverik <biuro_aerograf@o2.pl> napisał/a:

[...]

No i dobrze, każdy się bawi jak lubi. Mnie osobiście to obojętne. I co to ma do rzeczy.

a zanim zacznie ktos opowiadać bajki o poniżaniu wszystkich w okół radzę poznać środowisko jakiegoś klubu, z za klawiatury zawsze można coś naklepać ;)

Tak samo można mieć parcie na szkło i się chcieć wypowiadać w imieniu. Niestety też widuję, czy słyszę w mediach jakichś _debili_ którzy przedstawiając się jako jedyni słuszni przedstawiciele jakiegoś środowiska
motocyklowego (nie wnikając co to właściwie miało by być), pierdolą
jak ciężko potłuczeni o tym jacy to _Oni_ są dobrzy, jacy ci na plastikach
i szlifierkach źli i pojebani, i jak ich (tych dobrych, zwykle z jakimiś chromowanymi rurami w tle) nikt nie rozumie i nie docenia. A przecież są tacy wspaniali i mają taką zajebistą pasję.
Nie wiem i nie wnikam czy to jakiÅ› klub, czy megalomania i znajomy w TV.

Tak czy inaczej mierzi mnie jak takiego barana słucham, czy jeszcze dodatkowo widzę. Podobnie zresztą jak innych stylistów, co to potrafią po wyglądzie powiedzieć ci kim jesteś.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-08-10 12:46:44
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-08-10 12:40, kakmar pisze:

dodatkowo widzę. Podobnie zresztą jak innych stylistów, co to potrafią
po wyglądzie powiedzieć ci kim jesteś.

Poka fote!

pozdr
newrom
Ps. moze byc fota fajnej kolezanki z biura.

Data: 2011-08-10 15:47:44
Autor: PawelK vel Pablo
Co za debil sie w radio wypowiadal o zlocie u " Marynarza " ?
Dnia 222 roku bieżącego, kakmar zeznał(a) jak następuje:

o tym jacy to _Oni_ sÄ… dobrzy, jacy ci na plastikach
i szlifierkach źli i pojebani, i jak ich (tych dobrych, zwykle z
jakimiÅ› chromowanymi rurami w tle)

a spróbuj pojechać za takim z chromowaną rurką (zazwyczaj pustą w
środku) od razu lepiej skręcić gdzieś albo zjechać na papierosa (o ile
ktoÅ› pali)

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-08-10 18:08:46
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-08-10 15:47, PawelK vel Pablo pisze:

a spróbuj pojechać za takim z chromowaną rurką (zazwyczaj pustą w
środku) od razu lepiej skręcić gdzieś albo zjechać na papierosa (o ile
ktoÅ› pali)

Alez chlopaki jestescie szypcy!

pozdr
newrom

Data: 2011-08-10 12:19:46
Autor: Glub
Michał V-R <michalvet@o2.pl> wrote:

To jest lepsze, zupelnie jak wstapienie do mafi. Don Corleone mi sie przypomina :-D

Rewelacja:) Lepszego okreslenia nie slyszalem:) MAFIA riders Mc:)

--
Glub SW-T400

Data: 2011-08-08 23:57:07
Autor: Glub
On 2011-08-08 10:43:40 +0000, AZ said:

On 2011-08-08, maverik <biuro_aerograf@o2.pl> wrote:
[...]

O dzizas…. toż to straszne jest. zwlaszcza puntkt

22. Nie mamy absolutnie żadnych wątpliwości co do tego, że każdy klub MC jest klubem, który bierze siebie oraz zasady tego środowiska na poważnie. W historii nie raz spotkano się z takimi, co potrafili brutalnie wyedukować tych, którzy okazali lekceważącą lub złą postawę wobec panujących zasad.

Mają jakieś kompleksy z tym szacunkiem? i jan niby się go okazuje? Całuje w pierścień klękając?
--
Glub
SWT-400

Data: 2011-08-08 10:32:31
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-08-08 10:17, Mr. MAKARENA pisze:

Kto takiemu pajacowi daje mikrofon do reki ?!!!!

Tusek albo Kaczynski, oni za wszystko odpowiadaja (wybierz sobie wg wlasnej preferencji).

    Ja zawsze dzielilem motonitow na madrych i glupich i absolutnie mnie nie

A ja dzielilem nity na aluminiowe i stalowe, stalowe na nierdzewne i rdzewne. Pewnie jeszcze pare innych podzialow bym znalazl.

A swoja droga jak ktos w garazu ma dwa motocykle : choppera i przecinaka to
kocha motocykle czy predkosc ?

kocha posiadanie.

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - do¿ywocie.

Data: 2011-08-09 14:28:07
Autor: Micha³ V-R
[...]

Jak dla mnie, to jest tylko poldebilem ;-)

Michal V-R
gg 9409047
¿yje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-08-10 10:53:59
Autor: Marcin Garde³a
[...]

W ¿yciu nie s³ysza³em o stali rdzewnej, czego siejesz zamêt?

--
Diobeu
VFR800 '01

Data: 2011-08-10 11:17:20
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-08-10 10:53, Marcin Garde³a pisze:

W ¿yciu nie s³ysza³em o stali rdzewnej,

To z czego robia stukipuki ze rdzewieje na potege ?

czego siejesz zamêt?

Bo w mentnej wodzie...

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - do¿ywocie.

Data: 2011-08-10 09:19:18
Autor: AZ
On 2011-08-10, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
W życiu nie słyszałem o stali rdzewnej,

To z czego robia stukipuki ze rdzewieje na potege ?

Ja nie wiem, ale wiem ze stal okretowa w KHI nie koroduje w ogole.

--
Artur

Data: 2011-08-10 11:22:12
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-08-10 11:19, AZ pisze:

Ja nie wiem, ale wiem ze stal okretowa w KHI nie koroduje w ogole.

A przynajmniej do czasu az nie zaleje serwisu w ktorym caly czas to KicHI stoi!

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-08-10 09:27:43
Autor: AZ
On 2011-08-10, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Ja nie wiem, ale wiem ze stal okretowa w KHI nie koroduje w ogole.

A przynajmniej do czasu az nie zaleje serwisu w ktorym caly czas to KicHI stoi!

KHI nie stoi po serwisach bo to zbytnio zaawansowany technologicznie
sprzet i zbyt delikatny by mogl go dotykac mechanik.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-08-10 16:11:25
Autor: Monster
On 2011-08-10, Roman Niewiarowski<newrom@poczta.onet.pl>  wrote:
W życiu nie słyszałem o stali rdzewnej,

To z czego robia stukipuki ze rdzewieje na potege ?

Ja nie wiem, ale wiem ze stal okretowa w KHI nie koroduje w ogole.

dobrze siÄ™ olejem obrzyguje:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-08-08 22:42:14
Autor: Arbiter
Co za debil sie w radio wypowiadal o zlocie u " Marynarza " ?

U¿ytkownik "Mr. MAKARENA" <makarena@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e3f9b88$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

s³ysza³em t± wypowied¼, nie brzmia³a zbyt parszywie. Dla mnie kole¶ w miarê normalnie siê wypowiedzia³ - ¿e nie ¶cigaj± siê tylko powoli smigaj±.

A inna inszo¶æ, ¿e czopki sa najgorsze, zadufani w sobie, ma³o kiedy rêk± odmachuj± a ¿eby pierwsi pomachali to zapomnij. Poza tym najczê¶ciej s± starzy grubi i brzydcy

Data: 2011-08-09 14:31:32
Autor: Micha³ V-R
W dniu 2011-08-08 22:42, Arbiter pisze:

A inna inszo¶æ, ¿e czopki sa najgorsze, zadufani w sobie, ma³o kiedy rêk±
odmachuj± a ¿eby pierwsi pomachali to zapomnij. Poza tym najczê¶ciej s±
starzy grubi i brzydcy
Tacy sa? http://www.youtube.com/watch?v=wGAxeUtjrG0 :-)
PS. Wiem, ze bylo

Michal V-R