Co za dzien......

Data: 2009-04-07 20:17:35
Autor: Wojtek
Co za dzien......
Najpierw w Panewnikach mądra paniusia otworzyła mi drzwi auta prosto przed kołem - katapultowałem się na chodnik, całe szczęście że krawężnik był niski i nie trafiłem w latarnię...
Paniusia zdziwiona, kiedy kulturalnie doradziłem więcej rozsądku i większy użytek z lusterek.

Potem w wiosce Rudzie Śląskiej piep.... kundel, biegający luzem po drodze publicznej, chciał dobrać się do moje łydki. Jako że psów się nie boję, zeskoczyłem z roweru i piesek o mało co nie dostał z laczka... nie dostał, bo zaczął uciekać do... samochodu właściciela który to patrzył z uśmiechem na wszystko z boku. Właściciel okazał się był polucjantem (tfu) w cywilu, i zaczął mnie straszyć "konsekwencjami na drodze służbowej" bo on "mnie sobie zapamięta". Mało co jegomościowi nie przyłożyłem... doprawdy nie wiem, jak się powstrzymałem... chyba muszę zacząć brać coś na nerwy, bo cholera za kraty można trafić jak widać łatwo.

A teraz właśnie przeczytałem, że wracając (tak średnio raz na miesiąc) po rozjazdowym treningu nawet nie mogę się napić jednego piwa

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-04-07 20:44:10
Autor: pianagol[LUB]
Co za dzien......

Użytkownik "Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> napisał w wiadomości news:grg5db$g9v$1news.onet.pl...

uśmiechem na wszystko z boku. Właściciel okazał się był polucjantem (tfu) w cywilu, i zaczął mnie straszyć "konsekwencjami na drodze służbowej" bo on "mnie sobie zapamięta". Mało co jegomościowi nie przyłożyłem...

Należało od niego pobrać numer służbowy, a w razie odmowy spisać numer rejestracyjny pojazdu i złożyć skargę w komendzie miejskiej/wojewódzkiej.

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-04-07 21:05:54
Autor: Wojtek
Co za dzien......
pianagol[LUB] pisze:

Należało od niego pobrać numer służbowy, a w razie odmowy spisać numer rejestracyjny pojazdu i złożyć skargę w komendzie miejskiej/wojewódzkiej.

należało pewnie w ogóle nie dyskutować z palantem - tylko człowiek traci nerwy...
żałuje, że piesek się mignął, jakby dostał z laczka pewnie więcej by takich numerów nie wyprawiał

Data: 2009-04-08 00:24:51
Autor: Dykus
Co za dzien......
Witam,

Dnia 7.04.09 (wtorek), 'Wojtek' napisał(a):

żałuje, że piesek się mignął, jakby dostał z laczka pewnie więcej by takich numerów nie wyprawiał

Ale tu piesek nie był winien, tylko jego właściciel...
Zwierzyna raczej nie myśli, działa instynktownie... choć z drugiej strony,
czy aby właściciel nie działa podobnie? ;)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2009-04-08 12:17:52
Autor: Jan Srzednicki
Co za dzien......
On 2009-04-07, Dykus <dykus.grupy@spam.wp.pl> wrote:
Witam,

[...]

Jak raz oberwie, to pewnie się nauczy i już nikomu nie wskoczy pod
koła i nie zrobi dziury w spodniach czy łydce.

Data: 2009-04-08 17:37:32
Autor: Solar
Co za dzien......
Jan Srzednicki pisze:

Jak raz oberwie, to pewnie się nauczy i już nikomu nie wskoczy pod
koła i nie zrobi dziury w spodniach czy łydce.

Albo stanie się tym bardziej zażarty i narobi więcej dziur. Szansa pół na pół.

"Kto chce w prawidłowy sposób rozumować, powinien odzwyczaić się od przyjmowana czegokolwiek na wiarę.
Przyzwyczajenie do wiary jest największą przeszkodą nauki."
                                       Giordano Bruno

Data: 2009-04-08 15:41:50
Autor: Jan Srzednicki
Co za dzien......
On 2009-04-08, Solar <solar91@opBEZTEGO.pl> wrote:
Jan Srzednicki pisze:

Jak raz oberwie, to pewnie się nauczy i już nikomu nie wskoczy pod
koła i nie zrobi dziury w spodniach czy łydce.

Albo stanie się tym bardziej zażarty i narobi więcej dziur. Szansa pół na pół.

Skąd wiesz, że akurat pół na pół?

Data: 2009-04-08 18:01:59
Autor: Solar
Co za dzien......
Jan Srzednicki pisze:

Skąd wiesz, że akurat pół na pół?

Bo jeden się nauczy, a drugi się wkurzy. Czyli z matematyki pół na pół.

"Brak więc geniuszów u kobiet jest widać właściwością ich natury"
                                     ks. Michał Klepacz

Data: 2009-04-08 16:32:39
Autor: Jan Srzednicki
Co za dzien......
On 2009-04-08, Solar <solar91@opBEZTEGO.pl> wrote:
Jan Srzednicki pisze:

Skąd wiesz, że akurat pół na pół?

Bo jeden się nauczy, a drugi się wkurzy. Czyli z matematyki pół na pół.

A, to OK. To skoro ja nie mam wszy, to Ty masz. :)

Data: 2009-04-08 18:46:17
Autor: Solar
Co za dzien......
Jan Srzednicki pisze:

A, to OK. To skoro ja nie mam wszy, to Ty masz. :)

Czysta statystyka. :)

W czasach rzymskich łotrów wieszano na krzyżach, a teraz jest odwrotnie.

Data: 2009-04-08 08:28:21
Autor: ziemo
Co za dzien......
pianagol[LUB] pisze:

Należało od niego pobrać numer służbowy, a w razie odmowy spisać numer rejestracyjny pojazdu i złożyć skargę w komendzie miejskiej/wojewódzkiej.

Trza było dwa razy z liścia i poprawić z bani jak radzi mój kolega policjant a nie zawracać dupę policji która i tak umorzy ;)

--
Ziemo

Data: 2009-04-08 09:31:09
Autor: pianagol[LUB]
Co za dzien......

Użytkownik "ziemo" <no@e.mail> napisał w wiadomości news:grhg9r$rih$1atlantis.news.neostrada.pl...

Trza było dwa razy z liścia i poprawić z bani jak radzi mój kolega policjant

To tak rób.

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-04-07 22:10:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Co za dzien......
Panie Wojtek, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:grg5db$g9v$1news.onet.pl> przy ul....

Potem w wiosce Rudzie Śląskiej piep.... kundel, biegający luzem po drodze publicznej, chciał dobrać się do moje łydki.

AirZound w tym przypadku jest zbawieniem :-)
Następnym razem poproś o numer służbowy pana i powiedz co nieco o
konsekwencjach albo zadzwoń na straż miejską, że jakiś bezpański kundel się
pląta po mieście.

Data: 2009-04-07 14:33:05
Autor: player
Co za dzien......
On 7 Kwi, 22:10, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

AirZound w tym przypadku jest zbawieniem :-)

airzound sucks! U mnie po roku przestał działać, szkoda kasy

--
pozdr.
jat

Data: 2009-04-08 15:53:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Co za dzien......
Panie player, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

sp...@gmail.com> wrote:

AirZound w tym przypadku jest zbawieniem :-)

airzound sucks! U mnie po roku przestał działać, szkoda kasy

A próbowałeś powietrze dopompować?

Data: 2009-04-08 07:42:04
Autor: player
Co za dzien......
On 8 Kwi, 15:53, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

A pr bowa e powietrze dopompowa ?

Co za pytanie?:o Problem w tym ze przy napomowaniu prawie na maxa,
starczalo na
2-3 trobienia i to cichsze niz normalnie. Widac uszczelka gdzies padla
i podobno tak to jest
z tym sprzetem.

--
pozdr.
jay

Data: 2009-04-09 00:30:24
Autor: smiechu
Co za dzien......
[...]

Ustaw membrane. Odkrec to kolko pod przyciskiem, pod spodem bedzie metalowa blaszka. Poruszaj, zmien polozenie  - u mnie pomoglo.
Pozdr
smiechu

Data: 2009-04-09 01:11:13
Autor: player
Co za dzien......
On 9 Kwi, 00:30, "smiechu" <smie2...@interia.pl> wrote:

Ustaw membrane. Odkrec to kolko pod przyciskiem, pod spodem bedzie metalowa
blaszka. Poruszaj, zmien polozenie  - u mnie pomoglo.

Ok, dzieki, sprawdze. W sumie dawno to juz mialem zrobic ale jakos tak
rzucilem go do szafy i
lezy sobie.

--
pozdr.
jay

Data: 2009-04-08 10:11:46
Autor: amrac
Co za dzien......
Ja ostatnio walnąłem w dach typa po tym jak mnie wziął na gazetę. Pokazał mi, ze spotykamy się za skrzyżowaniem, okazał sie być psem. Wyciągnął legitke i do mnie na cwaniaka, żebym mu dał dokumenty a ja mówię że nie mam bo nie muszę i ogólnie, żeby się gonił. Na początku się pospinałem ale potem szedłem w zaparte i mówię mu co i jak. W ogóle go pozaginałem troszeczkę, bo mnie "omijał", bo "ma pan prawo zajmować cały pas", "trzeba było mnie kopnąć w błotnik byłaby sprawa jasna", ogólnie - nie warto dyskutować. But w lusterko/błotnik/dach i długa. Może przemyśli sprawę palant jak mu przyjdzie wymieniać elektryczne/podgrzewane lustro.

Data: 2009-04-08 10:52:19
Autor: pianagol[LUB]
Co za dzien......

Użytkownik "amrac" <szymekto@o2.pl> napisał w wiadomości news:grhm83$ldp$1inews.gazeta.pl...

But w lusterko/błotnik/dach i długa. Może przemyśli sprawę palant jak mu przyjdzie wymieniać elektryczne/podgrzewane lustro.

Bikerzy to fajne chłopaki są...

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-04-08 11:28:34
Autor: zly
Co za dzien......
Dnia Wed, 8 Apr 2009 10:52:19 +0200, pianagol[LUB] napisał(a):

Bikerzy to fajne chłopaki są...

lepiej sie zatrzymac i przeprosic, ze sie przeszkadzalo kierowcy w jezdzie.
jeszcze by potracil i zarysowal sobie auto
--
marcin

Data: 2009-04-08 11:49:37
Autor: pianagol[LUB]
Co za dzien......

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:bptho88tf1p8.dlgpiki.fixed...
Dnia Wed, 8 Apr 2009 10:52:19 +0200, pianagol[LUB] napisał(a):

Bikerzy to fajne chłopaki są...

lepiej sie zatrzymac i przeprosic, ze sie przeszkadzalo kierowcy w jezdzie.
jeszcze by potracil i zarysowal sobie auto

lepiej oblać kwasem

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-04-08 12:55:23
Autor: zly
Co za dzien......
Dnia Wed, 8 Apr 2009 11:49:37 +0200, pianagol[LUB] napisał(a):

lepiej oblać kwasem

a ktos oblal? zaproponuj wiec rozsadne rozwiazanie --
marcin

Data: 2009-04-08 13:53:56
Autor: pianagol[LUB]
Co za dzien......

a ktos oblal? zaproponuj wiec rozsadne rozwiazanie

Połamałeś już w życiu komuś lusterko, czy tylko tak pytlujesz po próżnicy?

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-04-08 14:44:50
Autor: zly
Co za dzien......
Dnia Wed, 8 Apr 2009 13:53:56 +0200, pianagol[LUB] napisał(a):

Połamałeś już w życiu komuś lusterko, czy tylko tak pytlujesz po próżnicy?

A co jesli tak? Nie odpowiada sie pytaniem na pytanie :). Jaka jest twoja
propozycja?
--
marcin

Data: 2009-04-08 16:10:54
Autor: pianagol[LUB]
Co za dzien......

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:j9rytjahbfqf.dlgpiki.fixed...
[...]

Czas Wielkanocny, idź więc do spowiedzi.

--
zdrowya życzę,
pianagol

Duszpasterstwo Pojednania Kierowców i Rowerzystów
(DuPoKiR)

Data: 2009-04-08 17:31:59
Autor: zly
Co za dzien......
Dnia Wed, 8 Apr 2009 16:10:54 +0200, pianagol[LUB] napisał(a):

Czas Wielkanocny, idź więc do spowiedzi.

ja nie z takich. zwlaszcza, ze w tych przypadkach akurat nie mialbym z
czego

i oczywiscie jak mozna by przypuszczac, szczekasz szczekasz, a
merytorycznej odpowiedzi brak. i kto tu pytluje po proznicy?
--
marcin

Data: 2009-04-08 14:57:45
Autor: Coaster
Co za dzien......
pianagol[LUB] wrote:

[...]

Tzn. kwasem chlebowym i sola - na powitanie?

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-04-08 14:45:44
Autor: Coaster
Co za dzien......
pianagol[LUB] wrote:

[...]

Mowa. A sa jeszcze fajniejsi po latach, jak inny bajker utraci lusterko w ich aucie.

Data: 2009-04-08 14:57:38
Autor: zly
Co za dzien......
Dnia Wed, 08 Apr 2009 14:45:44 +0200, Coaster napisał(a):

Mowa. A sa jeszcze fajniejsi po latach, jak inny bajker utraci lusterko w ich aucie.

jak ktos jezdzi rowerem, to zazwyczaj po przesiadce w auto inaczej traktuje
rowerzystow
--
marcin

Data: 2009-04-08 21:19:31
Autor: richo nazca
Co za dzien......
pianagol[LUB] pisze:

Bikerzy to fajne chłopaki są...

Ale to takie naturalne, a nie jakieś wyuczone.

--
richo

Co za dzien......