Co za dzień

Data: 2011-06-15 19:45:39
Autor: root
Co za dzień
Pare kamieni rzuconych w Grecji i mamy:

World stocks retreat; bank shares under pressure  Euro slumps on euro zone wrangling over Greek rescue Euro Slides on Greek Aid Prospects as Stocks Drop on Economy
U.S., German government bonds rally after sell-off U.S. oil turns up on unexpectedly big inventory drop

Wojna koledzy po prostu wojna. Forex szaleje.
Skippy kupuj sreberko ;)

Data: 2011-06-15 19:52:54
Autor: Archangell
Co za dzien
Wojna koledzy po prostu wojna. Forex szaleje.
Skippy kupuj sreberko ;)

Kupowac srebro? Zobacz co sie dzieje na ropie.
Wyglada jakby po kolei towary parzyly w lapki

Arch

Data: 2011-06-15 20:05:17
Autor: root
Co za dzien
Dnia Wed, 15 Jun 2011 19:52:54 +0200, Archangell napisał(a):

Wojna koledzy po prostu wojna. Forex szaleje.
Skippy kupuj sreberko ;)

Kupowac srebro? Zobacz co sie dzieje na ropie.
Wyglada jakby po kolei towary parzyly w lapki

Arch

Na ropie nie gram ale spojrzałem i mi trochę dech zaparło. Panika. Durna,
ogłupiająca panika. Na sreberku tak źle to nie wygląda. Daje sobie łapę
uciąć że się odbije.

Data: 2011-06-15 20:06:23
Autor: root
Co za dzien
Dnia Wed, 15 Jun 2011 20:05:17 +0200, root napisał(a):
 Daje sobie łapę
uciąć że się odbije.

My tu gadu gadu a już się odbiło ;)

Data: 2011-06-15 20:03:19
Autor: totus
Co za dzień
root wrote:

[...]

Socjalizm i władza urzędników zawsze mają jeden finał.

Data: 2011-06-15 20:08:36
Autor: root
Co za dzień
Dnia Wed, 15 Jun 2011 20:03:19 +0200, totus napisał(a):

Socjalizm i władza urzędników zawsze mają jeden finał.
Tym razem całym jestestwem się z Tobą zgadzam. Unia to piękna idea ale
patafiany ją pogrążają dla szmalu.
Szkoda naprawdę szkoda.

Data: 2011-06-15 22:13:46
Autor: totus
Co za dzień
root wrote:

[...]

Nie widzę tu winy Unii czy też nie uważam by Unia była odpowiedzialna za stan Grecji. Na Białorusi nie ma Unii, a socjalizm też się wywala. PRL splajtował nie przez Unie tylko przez socjalizm. Moim zdaniem ani Unia ani euro nie ma nic do tego. Po prostu Grecy nie znają się na gospodarce. Wybierają z pośród siebie takich co nie znają się na gospodarce. Nie każde przedsięwzięcie prosperuje, niektóre upadają.

Data: 2011-06-15 13:45:26
Autor: root
Co za dzień
On 15 Cze, 22:13, totus <to...@poczta.onet.pl> wrote:
root wrote:

> [...]

Wybierają z pośród siebie takich co nie znają się na gospodarce.. Nie każde
przedsięwzięcie prosperuje, niektóre upadają.

Nie ma czegos takiego jak Grecy sie nie znaja, Niemcy sa gospodarni a
Anglicy- fajni. Po to miala byc ta cholerna unia zeby juz wiecej nie
dzielic ludzi i skonczyc z tymi nacjonalizmami przez ktore zginelo
dziesiatki milionow ludzi,
Obserwuje dzialania biurokracji unijnej na wlasnym podworku. Widze jak
miliony sa wydawane na bezsensowne projekty, Nie moge wchodzic w
szczegoly, ale pewnie wiesz o czym pisze i inni tez wiedza: ten caly
kapital ludzki, ten sponsoring roznego rodzaju ankieterow, "doradcow"
od kadr, psychologii, marketingu. To co kiedys bylo proste teraz
wygaga calego sztabu ludzi od wypelniania papierow a wiec prawnika,
ksiegowej, znawcy od wypelniania, goscia ktory postawi strone www,
goscia ktory zrobi plakaty i tabliczki z unijnym logo. Nie wiem kim
jestes i nie wiem czy sie z tym spotkales ale ja tak i wiem jak to
wyglada od srodka. Ja mam zone nauczycielke i np. dwa lata trwa
przygotowanie zajec fakultatywnych dla dzieci w szkole. Cos co kiedys
wymagalo 15 min rozmowy z nauczycielami chetnymi do prowadzenia
zajec , teraz zabiera 2 lata!!!
Juz nie chodzi o marnotrawstwo pieniedzy, bo w koncu te pieniadze dla
grafika, projektanta stron www, ksiegowych i prawnikow wejdą w obieg
konsumpcji kraju, ale chodzi o marnowanie energii ludzi. To naprawde
jest porazka, Kafka przy tym to miernota bez fantazji. Fantazje
unijnych patafianow- to jest dopiero literatura!

A teraz spojrz na Grecje, od miesiecy Trichet i boski van Rumpoy
zapewniaja ze Grecji nic nie grozi- ze jej pomozemy. I co? I jajco!!!
Dalej partykularyzmy, dalej pierdolenie o niczym. Ogolnie rzadza nami
starcy bez jaj i tyle. Skoro przygotowanie zajec dla dzieci zajmuje 2
lata, to pewnie znalezienie sposobu by ratowac Grecje zajmie
tysiaclecie.

Data: 2011-06-15 22:47:49
Autor: Endriu
Co za dzień
[...]

A słyszałeś o ostanim najzwyczajniejszym dymaniu rolników na kwoty mleczne ?.
Zaraz się kurwa okaże, że cała ta Unia po prostu zniknie ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-15 14:20:34
Autor: root
Co za dzień

A słyszałeś o ostanim najzwyczajniejszym dymaniu rolników na kwoty mleczne
?.
Zaraz się kurwa okaże, że cała ta Unia po prostu zniknie ......

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

Nie slyszalem. Nie chce zeby UE zniknela. Uwazam ze to nadzieja dla
moich dzieci. Ty i totus jestescie ideologami. Wasze zbojeckie prawo i
nic mi do tego. Mnie wqwia biurokracja, obsadzanie waznych stanowisk
przez miernoty. To czy nazwiesz to socjalizmem czy nie nie znaczenia.
W USA tez kongresmenem moze byc miernota bez jaj tak samo jak EU czy
na Bialorusi. Mnie obchodzi najblizsze otoczenie : nasz kraj i  UE. Tu
beda zyc moje dzieci i zalezy mi na tym zeby nie bylo juz wojen i
dyktatur. Co do bogactwa, to ono samo przyjdzie jesli nie bedzie tych
dwoch rzeczy wyzej.

Data: 2011-06-17 20:51:09
Autor: Endriu
Co za dzień
Tu beda zyc moje dzieci i zalezy mi na tym zeby nie bylo juz wojen i
dyktatur. Co do bogactwa, to ono samo przyjdzie jesli nie bedzie tych
dwoch rzeczy wyzej.

Z jednej strony nie chcesz wojen a nie protestujesz przeciwko wysyłaniu naszych żołnierzy do Afganistanu ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-15 23:22:47
Autor: totus
Co za dzień

root wrote:

> [...]

starcy bez jaj i tyle. Skoro przygotowanie zajec dla dzieci zajmuje 2
lata, to pewnie znalezienie sposobu by ratowac Grecje zajmie

To wszystko prawda co piszesz. Ale co to ma wspólnego z ideą Unii Europejskiej czyli obszarem wolnego handlu bez cła. Czyli ideą bez celników czyli ideą z mniejszą liczbą funkcjonariuszy państwowych. Na tym obszarze szerzy się socjalizm. Dla mnie to znaczy, ze urzędnicy przejmują coraz większe obszary ludzkiej aktywności jako swoje kompetencje. To się dzieje na obszarze województwa, państwa czy związku państw jakim jest Unia Europejska powołana w innym celu. Społeczeństwa mają tendencje do socjalizmu. W każdym społeczeństwie jest więcej biednych niż bogatych, więcej niewykształconych niż wykształconych, więcej niezorientowanych niż zorientowanych. Ponieważ decyzje podejmuje większość to jakość tych decyzji i ich kierunek łatwo przewidzieć. Łatwo też sobie wyobrażam kariery polityczne ludzi obiecujących rzeczy i usługi dla biednych, za które zapłacą bogaci. To nie jest zjawisko ostatnich lat. Przyjrzyj się upadkowi Cesarstwa Rzymskiego od strony gospodarczej. Sięgnij do historii upadku faraonów w Egipcie. Zawsze historia toczy się tak samo. Urzędnicy wiedzą lepiej o coraz większych zakresach ludzkiej działalności. Na swoje pomysły potrzebują coraz więcej pieniędzy i coraz więcej urzędników by je wprowadzić w życie, aż doprowadzają do tego, ze więcej jest niepracujących tylko liczących cudze pieniądze niż pracujących i system się wywala. Bankrutuje. Bankructwo Cesarstwa Rzymskiego doprowadziło do strasznych konsekwencji. Potem było średniowiecze. Reset wszystkiego. Skłonność ludzi do socjalizmu można prześledzić na podstawie historii gospodarczej USA.

Data: 2011-06-15 15:07:50
Autor: root
Co za dzień
On 15 Cze, 23:22, totus <to...@poczta.onet.pl> wrote:
root wrote:

> [...]

To wszystko prawda co piszesz. Ale co to ma wspólnego z ideą Unii
Europejskiej czyli obszarem wolnego handlu bez cła.

Dla mnie to cos wiecej niz obszar bez cla ;)

[...]
historii gospodarczej USA.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

 Przeciez to co opisujesz to historia wladzy a nie urzednikow czy
socjalizmu. Ludzie pragna wladzy. Zeby wladze utrzymac potrzebni sa
zaufani urzednicy. Aparat wladzy sie wiec rozrasta. Piszesz ze
"urzednik cos wymysla" jakby to bylo cos obrzydliwego. Ale co za
roznica czy robi to urzednik czy monarcha, czy despota, czy rada
starcow. Ktos wymysla reguly, ktorym czlonkowie danej zbiorowosci
musza sie podporzadkowac. Tak bylo jest i bedzie bo tak funkcjonuje
kazde spoleczenstwo a nawet rodzina ma swoje reguly ktorym trzeba sie
podporzadkowac.
Chcesz to zmienic? Egipt, Rzym zbakrutowaly, USA zbakrutuja i EU
zbankrutuje. Nie zmienisz tego. To jest naturalny proces zmian. Po
jednej "organizacji" przychodzi nastepna i trwa to juz tysiacleci.
Jedyne co mozemy to zmieniac to male rzeczy, ktore nas dotycza, nad
ktorymi mamy jakas kontrole. Skoro mi nie podoba sie wladza miernot
bede o tym pisal tutaj, gadal ze znajomymi a kto wie moze kiedys pojde
na jaks demonstracje, Co wiecej moge zrobic? Ty tez robisz male rzeczy
ktore draza skale. Piszesz o swojej wizji i ja propagujesz. Przeciez
nie wezmiesz kalacha i nie zaczniesz tej wizji wdrazac w zycie ;)

coraz więcej urzędników by je wprowadzić w życie, aż doprowadzają do tego,
ze więcej jest niepracujących tylko liczących cudze pieniądze niż
pracujących i system się wywala.

Skoro ludzie sa genetycznie obciazeni socjalizmem, moze zamiast z tym
walczyc lepiej bedzie to jakos wykorzystac. Ja akurat w to
pasozytnictwo zupelnie nie wierze. Nie uwazam ludzi za naturalnych
nierobow i pasozytow. Moze i tacy sa ale to pewnie jakis tam 1%
socjopatow. Ludzie pasozytuja wtedy kiedy nie widza innej mozliwosci
przezycia. Osobiscie nie znam NORMALNYCH ludzi, ktorzy bedac wylanymi
z roboty by jej nie szukali.

Data: 2011-06-15 15:38:25
Autor: root
Co za dzień
root wrote:

> [...]

społeczeństwie jest więcej biednych niż bogatych, więcej niewykształconych
niż wykształconych, więcej niezorientowanych niż zorientowanych.

I co w tym zlego. Tak jest i tak zawsze bedzie (prawo Paretto).

[...]

I co w tym zlego ze decyzje podejmuje wiekszosc. Czy bogaci przestaja
byc bogaci? Czy lepiej bedzie jesli decyzje o
obsadzaniu stanowisk bedzie sie podejmowalo tak jak UE tzn. "pod
stolem".

To nie jest zjawisko
ostatnich lat.

Tak ostatnich. Przed tem mielismy wladcow absolutnych, ktorych jedyna
madroscia byl uliczny spryt w utrzymywaniu sie przy wladzy i
wykorzystywanie religii.
Teraz tez mamy gdzieniegdzie monarchie. Jakis ksieciunio z Emiratow
kupil sobie Airbusa o pojemnosci 800 pasazerow na potrzeby swojej
rodziny. Nieopodal jego kraju jakies obce dzieci zdychaja z glodu. To
jest monarcha pelna geba i jaki madry! Nie rzadzi i otoczy glupi plebs
swoja opieka.
Porownaj sobie teraz ksieciunia z Billem Gatesem w socjalistycznym
USA. Roznica poziomow ich umyslow jest powalajaca.

Data: 2011-06-16 09:16:27
Autor: totus
Co za dzień

root wrote:

> [...]

Porownaj sobie teraz ksieciunia z Billem Gatesem w socjalistycznym
USA. Roznica poziomow ich umyslow jest powalajaca.

Niepotrzebnie się spieniłeś. Tylko opisuje rzeczywistość tak, jak ją rozumiem. Zupełnie tego nie oceniam. Napisałem przecież, że demokracja grecka bankrutuje nie pierwszy raz. Pierwszy raz to zrobili w czasach antycznych jako demokracja ateńska. Maja doświadczenie, wiedza jak do tego doprowadzić, wiedzą jak bankrutować i wiedzą jak to się kończy. Przedtem stali się kolonią rzymską teraz zanosi się na to, że zostaną kolonią niemiecką. Przedtem pożyli trochę ponad stan teraz pożyli trochę ponad stan, a potem przez długie lata za to płacili. Widocznie tak lubią, to im pasuje. Ludzie się tak szybko nie zmieniają jak przedmioty, które sami tworzą. Nasze umysły nie zmieniły się zasadniczo od tysięcy lat. Mimo, że zrobiliśmy kolosalny postęp technologiczny od tam-tamów do telefonii komórkowej i internetu to w sposobie organizacji społeczeństw i sposobie rozwiązywania wzajemnych konfliktów dalej jesteśmy tam gdzie są początki architektury czyli tam dokąd sięgają wykopaliska. Naturalnym środowiskiem społecznym człowieka jest tyrania, gdzie rządzi jedna osoba i wszystko do niej należy. Z biegiem lat zakres swobody i wolności pojedynczej jednostki się ciągle zwiększa ale bardzo, bardzo powoli. Cóż takiego niesamowitego dzieje się w Europie? Według mnie nic. Kiedyś Europa to Cesarstwo Rzymskie potem Cesarstwo Niemieckie jedno i drugie oparte na armii, a teraz następuje restytucja Cesarstwa Niemieckiego oparta na sile ekonomicznej. W tak zwanym międzyczasie, gdy jedno z cesarstw się rozpadło, były wysiłki, raz francuskie, raz niemieckie, jego ponownej budowy. Do tej pory te odbudowy odbywały się w oparciu o armię. Teraz obserwujemy pierwszą próbę opartą o pieniądze. W Europie, społecznie, od wieków, kręcimy się w tym samym kółku.

Data: 2011-06-16 16:39:47
Autor: root
Co za dzień
Dnia Thu, 16 Jun 2011 09:16:27 +0200, totus napisał(a):

root wrote:

[...]
Czy powoli? Czy tyrania 3000lat pne różni się od tyranii śreniowiecznej? Nie bardzo. I tu i tam niewielka grupka zbiera śmietankę kosztem milionów
biedaków. W zasadze nie zmienia się nic. Historycy powiedzą nawet że się
pogarsza gdyż przecietnemu ludzikowi w średniowieczu żyje się gorzej niż w
starożytnym Rzymie (oczywście dotyczy to tzw. obywateli rzymskich). Po
rewolucji francuskiej nagle coś pęka. Postęp technologiczny przyśpiesza
gwałtownie a ludzikom zaczyna się naprawdę polepszać. Nastąpiła też
niesamowita przemiana społeczna: zniknął podział na arytokrację i plebs. No
cie od razu ale zajeło to raptem 100-150 lat. Cóż to jest 100 lat w
porównaniu z 3000.
 Jak to możliwe że ludzkość przez tysiąclecia żyła w ustroju
zamordystycznym i nagle ni w pięc nie w dziesięć cały ten ustrój sie
rozleciał. Założe się za za 3000 lat pojawią sie teorie o boskiej
interwencji itp.
Mało kto to widzi ale ja zauważam analogiczną zmianę w naszych czasach.
Dzieje się ona teraz więc trudno ją zauważyć. Pęka porządek świata, w którym wybrane narody spijały śmietankę. To jest
istota tego co nazywają globalizacją. Zaczęło się od wymiany informacji
(internet, telefony) a skończy się na wymianie ludzi. Już nikogo nie zdziwi
że nasze drogi będą budować chińczycy a my będziemy wydobywać ropę dla
Norwegów. Wymiana ludzi to nieunikniony proces ale za nim idzie
wyrównywanie poziomów życia wyrównywanie kultur a nawet języków i wierzeń. To jest szansa ludzkości i zagrożenie. Będą tarcia i wojny, ale ten proces
się skończy i znowu nagle, skokowo obudzimy się innym społeczeństwie. Bez
tego cholernego podziału na państwa nacje, rasy  i tych wszystkich
niepotrzebnych już nikomu głupot, którymi karmią nas politycy aby móc
sprawować staroświeckie formy rządów. Jeśli tragają Cie wątpliwości czy to dobre czy złe, pomyśl o skoku jaki
wykonała ludkość w czasie od rewolucji francuskiej do Wiosny Ludów. Wtedy
też wszystkim wydawało się że to koniec świata.

Data: 2011-06-16 20:11:51
Autor: totus
Co za dzień
root wrote:

Jeśli tragają Cie wątpliwości czy to dobre czy złe

Nie mam żadnych wątpliwości. Żal jaki czuję to, taki, że urodziłem się za wcześnie. Tendencja jaka obserwuję napawa mnie dużym optymizmem.

Data: 2011-06-16 20:26:52
Autor: root
Co za dzień
Dnia Thu, 16 Jun 2011 20:11:51 +0200, totus napisał(a):

root wrote:

Jeśli tragają Cie wątpliwości czy to dobre czy złe

 Tendencja jaka obserwuję napawa mnie dużym optymizmem.

Mnie też, tyle że to pewnie inna tendencja ;)

Data: 2011-06-15 22:34:48
Autor: Endriu
Co za dzień
Nie widzę tu winy Unii czy też nie uważam by Unia była odpowiedzialna za
stan Grecji. Na Białorusi nie ma Unii, a socjalizm też się wywala.

Socjalizm socjalizmowi nierówny. Gdyby się tak zastaonowić to można by rozgraniczyć dwa modele socjalizmu. Pierwszy w sensie moralnym (mam tu na myśli pomniki Stalina i Łukaszenki w każdej wsi) oraz socjalizm w sferze gospodarczej (rozdęty deficyt budżetowy, zadłużanie swojego kraju na koszt przyszłych pokoleń).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-15 22:44:20
Autor: Endriu
Co za dzień
[...]

Na naszych oczach dochodzi teraz do starcia tych dwóch róznych idei socjalistycznych.
Ciekawy jestem kto wygra ten pojedynek - czy socjalista moralny Łukaszenka twardo trzymający swój kraj za pysk i który twardo stoi na straży zakazy uchwalania deficytu budżetowego, czy spychająca Łukaszenkę zadłużona po uszy Unia Europejska z byłymi komunistami typu on Van Rompuy ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-15 23:48:41
Autor: skippy
Co za dzień
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:itb5j9$v73$1usenet.news.interia.pl...
[...]

to jest komuch i bandyta, a nie socjalista

Data: 2011-06-15 15:19:37
Autor: root
Co za dzień
On 15 Cze, 23:48, "skippy" <m...@the.moon> wrote:

> [...]
> Ciekawy jestem kto wygra ten pojedynek - czy socjalista moralny Łukaszenka

to jest komuch i bandyta, a nie socjalista

Swieta racja! Endiu mylisz bandziorow z socjalistami. W ten sposob to
za socjaliste mozna uznac Don Vito z Corleone albo Janosika.
A prawdziwym socjalista jestem ja ;)

Data: 2011-06-16 00:00:27
Autor: totus
Co za dzień
skippy wrote:

[...]

To jest dyktator i zachowuje się jak każdy dyktator. Skończy też standardowo. Nic nowego i niezwykłego się nie dzieje. Jego przyszłość nie kryje żadnych niespodzianek. Pytanie jest kiedy, a nie co czy jak. Skończy przed sądem lub na uchodźstwie.

Data: 2011-06-16 23:33:47
Autor: marfi
Co za dzień
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:itb5j9$v73$1usenet.news.interia.pl...
Unia Europejska z byłymi komunistami typu on Van Rompuy ....

  Nie bredź a napisz po prostu czy przenosisz się do Twojego ukochanego Łukaszenki czy Ci się już nie chce?

--
marfi

Data: 2011-06-17 12:15:13
Autor: Endriu
Co za dzień
Unia Europejska z byłymi komunistami typu on Van Rompuy ....

 Nie bredź a napisz po prostu czy przenosisz się do Twojego ukochanego Łukaszenki czy Ci się już nie chce?

Przydał by się u nas taki dyktator który wreszcie poodcinałby od koryta złodzieji, który poprze dodruk pieniądza i deficyt budżetowy okradają naród.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-17 12:39:45
Autor: Endriu
Co za dzień
[...]

Wkurwia mnie ta cała demokracja w której to juz w ogóle nie licza się poglądy, i w któjej wygrywa ten kogo nie zruga w TVN-owskiej "Kropce nad I" MOnia Olejnik vel "TW Stokrotka", tudzież Tomasz Lis w "Co z tą Polską", który podczas "Nocnej zmiany" gdy trzeba było rozliczać komunistyczne kurwy powiedzał do TW Bolka pamiętne:

"[...] Niech pan nas ratuje, panie prezydencie [...]".

Wkurwiają mnie również Kaczory które zamiast wykorzystać szanse i ukazać wszystkie 115 nazwisk z Weryfikacyjnej Listy Macierewicza i ukazać że cała to pookragłostołowa szopka to jeden wieli burdel naszpikowany agentami.

Tak samo wkurwia mnie to że prezydentami Polski został syn oprawcy polskich patriotów tylko dlatego, że wystąpił w teledysku Disco Polo:

Top One - Ole Olek
http://www.youtube.com/watch?v=N2i7sE6M3Hs

tak samo jak wkuriwa mnie, że poparcie roścnie następnym pokoleniom synów popezetpeerowskich sprzedawczyków tylko dlatego, że w teledysku pokazali się na tle dwóch młodych tańczacych dup.

Są nas miliony - oficjalny teledysk (piosenka wyborcza) Grzegorza Napieralskiego
http://www.youtube.com/watch?v=jrp8CYlrevU

Dlatego od tego demokratycznego kurewstwa wolę jednak dyktatora z jajem który wprowadzi wreszcie wbrew woli większości kurwa ZAKAZ USTALANIA DEFICYTY BUDŻETOWEGO. Po to aby za jakiś czas NIE ZBANKRUTOWAĆ ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-17 14:48:57
Autor: skippy
Co za dzień
nie propaguj pliz tu idei komunistycznej w osobie łukaszenki i kgb

Data: 2011-06-17 15:13:41
Autor: Waldek
Co za dzień

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:itfigc$mcn$1news.onet.pl...
nie propaguj pliz tu idei komunistycznej w osobie łukaszenki i kgb

A na depresje moze prozak ....

Data: 2011-06-17 20:52:01
Autor: root
Co za dzień
Dnia Fri, 17 Jun 2011 12:39:45 +0200, Endriu napisał(a):

[...]

Aleś pojechał.  Nie wpadaj w deprechę bo już prawie nie ma w tym kraju
gości z jajami.

Data: 2011-06-17 20:57:31
Autor: Endriu
Co za dzień
Aleś pojechał.  Nie wpadaj w deprechę bo już prawie nie ma w tym kraju
gości z jajami.

Ja tam nie wpadam w deprechę bo przegrywam wszystkie wybory od 1992 roku (po "Nocnej zmianie" i ukazaniu czarnona białym kto jest kim). Na przegrane jestem uodporniony jak nikt inny.

I wiem jedno, że gdyby poszło po mojemu nie mielibyśmy katastrofalnych zaniedbań (patrz choćby Smoleńsk).

Jako, że jest tak jak jest to mamy to co mamy .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-17 14:09:28
Autor: root
Co za dzień
On 17 Cze, 20:57, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:
> [...]

zaniedbań (patrz choćby Smoleńsk).

Jako, że jest tak jak jest to mamy to co mamy .....

Co mam zrobic dzisiaj - 20 lat po nocnym zamachu. Kogo obchodza
archiwa IPNy i inne takie. Endriu, starzejemy sie i stajemy sie coraz
bardziej marudni a mlodzi maja to gleboko. Spoleczenstwo staje sie
coraz glupsze i wcale nie chodzi mi popelniane bledy czy luki w
wyksztalceniu, ale o kompletna niechec do myslenia. Dzisiaj wiedza
znajduje sie w wiki i w googlach.  Cala wiedza. Poza tym nie ma nic.
W to wszystko wlazi TVN a paru znanych dziennikarzy moze dowolnie
sterowac tysiacami ludzi.  Oni lykna wszystko.
Ty z kolei popadasz w skrajnosc. To taki naturalny zwrot, ze czlowiek
zawiedziony demokratycznym burdelem zaczyna wierzyc, ze silna reka
bedzie lepsza. Tyle ze Twoj "idol" to zwykly gangster. Zamiast tego
moze lepiej rozejrzec sie z kim warto sie zwiazac i zaczac wygrywac te
wybory. JKM, Lukaszenko sa dinozaurami. Mimo madrosci jakie
wyglaszaja, nikt nie bedzie z nimi wchodzil w komintywe, wiec
przegraja. Jeszcze tylko Ty i Totus wierzycie w te idee. Chcesz zawsze
przegrywac?

Data: 2011-06-18 08:55:20
Autor: Endriu
Co za dzień
Ty z kolei popadasz w skrajnosc. To taki naturalny zwrot, ze czlowiek
zawiedziony demokratycznym burdelem zaczyna wierzyc, ze silna reka
bedzie lepsza. Tyle ze Twoj "idol" to zwykly gangster.

A co kurwa ty to z tych co uważają że Smoleńsk to nie jest zwykła gansterka ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-18 19:52:50
Autor: root
Co za dzień
Dnia Sat, 18 Jun 2011 08:55:20 +0200, Endriu napisał(a):

[...]

Nie wiem co ci chodzi po głowie ale dla mnie Smoleńsk (mówisz o
katastrofie?), to naturalny wynik powszechnego w armii ochlejstwa a nie
żadna gangsterka. Będąc "wczorajszym" nieraz trudno się samodzielnie ubrać
a co tu mówić o organizowaniu podróży prezydenckiej. To że wiekszość w tym resorcie ma nierówno pod sufitem pokazała katastrofa
Casy 2 lata wcześniej. Pierwszy wypadek (skrajna nieodpowiedzialność i
brawura) powinien już nam uświadomić że powierzanie ważnych zadań miernotom
i pijakom może się źle skończyć. I broń Boże nie piszę tu o pilotach obu
maszyn.

Jeśli chodzi o śledztwo nie mam zdania.

Data: 2011-06-18 21:30:35
Autor: Endriu
Co za dzień
Nie wiem co ci chodzi po głowie ale dla mnie Smoleńsk (mówisz o
katastrofie?), to naturalny wynik powszechnego w armii ochlejstwa a nie
żadna gangsterka.

Możesz sobie tak uspokajać sumienie ale obaj dobrze wiemy, że kolesie WSI wespól z Putinem ordynarnie odjebali NAM prezydenta.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-18 22:09:33
Autor: skippy
Co za dzień

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:itiucv$jbt$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Putin to KGB.
Łukaszenka też.
Wnioski wyciągnij sam.

Data: 2011-06-18 22:25:47
Autor: Endriu
Co za dzień
Putin to KGB.
Łukaszenka też.

Różnica pomiędzy nasza razwiedką a "ruską" polega na tym, że oni mimo wszystko bronią swojego kraju i dbają o jego interesy, a nasi patrzą tylko jakby tu się oddać obcym w niewolę i podstawić swoich na talerzu do odstrzału ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-18 22:39:29
Autor: Endriu
Co za dzień
[...]

Masz tu kurwa przykałd wzorowego członka "służb specjalnych" .....

Zbigniew S. pseud. "Niemiec" pod krzyżem
http://giz3.salon24.pl/217707,zbigniew-s-pseud-niemiec-pod-krzyzem
Bandyta Zbigniew S. ps. Niemiec z WSI
http://www.thoughts.com/Andy101/bandyta-zbigniew-s-ps-niemiec-ze-wsi
Próba generalna?
http://wirtualnapolonia.com/2010/11/21/proba-generalna/

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-19 00:10:07
Autor: skippy
Co za dzień

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:itj2e5$pui$1usenet.news.interia.pl...
[...]

tylko skąd to wszystko wiesz?

Data: 2011-06-19 06:32:42
Autor: Endriu
Co za dzień
tylko skąd to wszystko wiesz?

A czy coś się nie zgadza i czy jeden z Kaczorów wraz 2/3 rzeczywistej opozycji (wraz z szpecem od spraw lotniczych Eugeniuszem Wróblem) nie gryzie kwiatków od spodu ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-19 10:27:16
Autor: root
Co za dzień
Dnia Sat, 18 Jun 2011 22:25:47 +0200, Endriu napisał(a):

[...]

O czyje interesy?! Kraju?! Widać te dbalosc po poziomie zycia na wsiach i
malych miastach po 20 latach nieustannej tej pracy w służbie społeczeństwa.
Ja dziękuję. Wolę mimo wszystko nasze dziadostwo.

Data: 2011-06-19 14:02:28
Autor: skippy
Co za dzień
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:sjhundocwjfe$.y3yhk73hvmqd.dlg40tude.net...
[...]

Taaaa wystarczy pojechać kilkadziesiatk km za Moskwę, żeby zrozumieć o czyj interes tam dbają.
To takie pierdzielenie bez znajomości realiów, spoko.

Data: 2011-06-19 10:14:46
Autor: Endriu
Co za dzień
Taaaa wystarczy pojechać kilkadziesiatk km za Moskwę, żeby zrozumieć o czyj
interes tam dbają.

Uważasz że wyeliminowanie prezydenta Polski który aktywnie
uczestniczył w wiecach skierowanych przeciwko agresji rosyjskiej w
Gruzji  to nie jest sukces rosyjskich służb specjalnych ?. To według
ciebie nie jest dbanie o interesy Rosji ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-07-07 22:03:43
Autor: skippy
Co za dzień
Endriu, dobra wiadomość.

Wczoraj TK potwierdził jednogłośnie, że za znieważenie Prezydenta słowem można iść do więzienia.

Spędzić np 3 lata w celi z pedofilem mordercą skazanym na 25 lat, który za dobre sprawowanie wyjdzie wcześniej.

To komunistyczne prawo skutecznie opiera się jakimś chorym zapędom i może wejdziemy na słuszny kurs Łukaszenki, Korei Płn. i tym podobnej komuny.
Jest szansa, nie załamuj się.

Na razie idzie cienko, na 2xx spraw w PL tylko jeden misiu skutecznie siedział z tego artykułu, a u Towarzysza Kołchoźnika z KGB chyba więcej.

Ale po ww. wyroku u nas może być tendencja odwrotna; u Towarzysza Kołchoźnika z KGB już jest odwrotna - pejsaty korespondent gazety dostał tylko pare lat i to kurwa w zawieszeniu. Skandal. Mam nadzieję, ze to nie agenci Moskwy wymusili tak łagodny wyrok.

No nic popatrzymy co dalej z tego wyniknie.

Data: 2011-06-19 11:08:28
Autor: root
Co za dzień
Dnia Sat, 18 Jun 2011 21:30:35 +0200, Endriu napisał(a):

[...]

Endriu, tego nie wiesz. Jako "pilot amator" wiem jedno:

1. Lądowanie dużym samolotem przy widoczności 400 m. na lotnisku, ktore nie
ma ILSa kategorii 3 jest niewykonalne.
2. Udane lądowanie bez  ILSa kat 3 przy widoczności 800m jest mało
prawdopodobne.
3. Bardzo ważna jest znajomość ukształtowania terenu na drodze podejścia i
wokół lotniska. 4. Podczas lądowania we mgle, w miarę zniżania pojawiają się gwałtowne
zmiany widoczności: od jako takiej widoczności do kompletnego jej zaniku a
wszystko się zmienia w ciągu sekund.

Dziennikarze pierdolą głupoty bo nie odróżniają kategorii ILSa ani nawet
nie wiedzą co to jest. Spiesze donieść, że każdy samolot ma ILSa ale nie
każde lotnistko go ma a nawet jeśli go ma, to kategoria ILSa określa jego
możliowasci naprowadzania. Tylko kategoria 3 umożliwia wylądowanie bez
widoczności co oczywiście też jest niedopuszczalne O ile się nie mylę to
tamtejsze lotnisko nie miało takiego urządzenia w ogole. Pozostało więc
naprowadzanie głosem.
Naprowadzanie głosowe bez widoczności, bez wskazań ILS, przypomina jazde
samochodem po mieście z zamkniętymi oczami na podstawie komend pasażera.
Skoro w TV na ten temat zabierają głos znawcy pilotażu tacy jak - historyk
Morozowski - nie dziwi mnie zamęt wokół tej sprawy. Fakty przedstawiłem.
Reszta to polityka.

Data: 2011-06-19 11:20:13
Autor: totus
Co za dzień
root wrote:

[...]

Zakładając celowe działanie Rosjan nie mogę znaleźć nigdzie odpowiedzi o motywy. Jakie motywy kierowały Rosjanami i jakie zyski czerpali Rosjanie czy też zleceniodawcy z zabicia polskiego prezydenta. Ja pamiętam, że ówczesny prezydent miał śladowe poparcie społeczne w dniu katastrofy i znikome szanse na reelekcje za 1/2 roku. Po co go mieli zabić? Kto i jakie czerpał zyski z tej śmierci? Dziś widać, że są same kłopoty. Tusk ma pod górkę i Putin ma pod górkę. Dla obu zdecydowanie lepiej by było gdyby Lech Kaczyński przegrał sromotnie wybory. Jeszcze raz pytam. Kto i jakie zyski wyciągnął z tej śmierci?

Data: 2011-06-19 11:41:14
Autor: root
Co za dzień
Dnia Sun, 19 Jun 2011 11:20:13 +0200, totus napisał(a):

[...]

Motywy się znajdą zawsze: w jednej chwili ginie cała opozycja
niesprzyjająca Rosji no i... zemsta za Gruzję. Nie widzę jednak żadnych
innych przesłąnek: Nikt nie zmuszał do lądowania, mieli paliwo na dolot do
lotniska zapasowego.
IMHO to często spotykany przypadek dylematu szarego urzędnika (w tym
wypadku pilota), który mimo, że zna się na rzeczy bo jest profesjonalistą,
nie może przeciwstawić się szefom. Dylemat ten powodowany tym przeciw czemu
zawsze występuję i będę występował: stanowiska wyższe nie zajmują
profesjonaliści tylko miernoty. Żeby zostać robotnikiem Opla w Gliwicach
trzeba było poddać się testowi na alkoholizm i znać język obcy. Zeby zostać
pracownikiem IT w Isuzu w Tychach, preferowana była znajomość języka
japońskiego. Żeby zostać ministrem nie trzeba spełniać żadnych wymagań. Jak
starym dobrym amerykańskim filmie - "wystarczy być".
To jest sytuacja którą trzeba zmienić i którą my jako społeczeństwo MOŻEMY
zmienić.

Data: 2011-06-19 12:17:27
Autor: totus
Co za dzień
root wrote:

Motywy się znajdą zawsze: w jednej chwili ginie cała opozycja
niesprzyjająca Rosji no i... zemsta za Gruzję. Nie widzę jednak żadnych
innych przesłąnek:

Cała opozycja? To co to była za opozycja jak mieściła się w jednej TU? Jeżeli przyjąć zmowę Tuska i Putina to trzeba odjąć posłów PO i załogę, która musiała być w zmowie bo bez załogi do tej tragedii by nie doszło. Ściśle współpracować i znać plan musiał Protasiuk. Przynajmniej. Opozycja do czego? Jakim interesom zagrażali ci ludzie? Rozwiń. Szczegóły są bardzo ważne. Zemsta za Gruzję. Jakie szkody w konflikcie z Gruzją poniosła Rosja, których by nie poniosła gdyby nie było Lecha Kaczyńskiego? Gdybyś Ty planował zabicie Lecha Kaczyńskiego i całej opozycji to tak byś to zrobił? Jakie działania dotąd nie wykryte musiałbyś podjąć by spowodować by cała opozycja weszła do jednego samolotu? Jak by się realizował zamach gdyby nie było mgły? Albo KGB to najlepsza służba na świecie, która manipuluje połową Europy albo to jakieś głupki, który takiej rzeczy nie potrafią zaplanować i wszystko robią by zaraz po zdarzeniu główne podejrzenia padły na nich. Przy założeniu zamachu dla mnie istotne są motywy. Wykonanie tego zamachu zaplanował by lepiej każdy, kto twierdzi, że to zamach. Każdy zabójca robi wszystko by uniknąć kary. Na razie widzę tylko szkody jakie ta katastrofa robi Tuskowi i PO. Mają tylko kłopoty. Są jakiś zyski po stronie rosyjskiej? Jakie? Jak się motywy znajdą, to je znajdź i podaj. Pamiętaj o jednoczesnych motywach Tuska i o technicznych możliwościach wykonania.

Data: 2011-06-19 14:08:32
Autor: skippy
Co za dzień
OK podam jeszcze swoje własne wytłumaczenie.

W Smoleńsku dodał się bajzel u ruskich z bajzlem u nas.
Niestety ich suma przekroczyła masę krytyczną.

Ciała dali Rosjanie, Kancelaria Kaczyńskiego, oraz nasza strona rządowa.
Czyli wszyscy w to zamieszani.

Typowy słowiański bajzel i "jakoś to będzie", "musi się udać".

Data: 2011-06-19 10:21:41
Autor: Endriu
Co za dzień
W Smoleńsku dodał się bajzel u ruskich z bajzlem u nas.
Niestety ich suma przekroczyła masę krytyczną.

Nie pierdol Skip. Dobrze wiesz, że Tusk z Putinem trzy dni wcześniej
lądowali tam z ILS i nikomu włos z głowy wtedy nie spadł. Bajki takie
opowiadaj sobie dzieciom.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-19 20:25:19
Autor: skippy
Co za dzień
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:e5e12a6a-fc91-4a6e-bb5e-3df8ec408896u28g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

A ci wiedzieli że nie ma ILS, czy myśleli że będzie?

Data: 2011-06-19 11:29:59
Autor: Endriu
Co za dzień
A ci wiedzieli że nie ma ILS, czy myśleli że będzie?

A spieprzaj Skip .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-19 15:04:23
Autor: totus
Co za dzień
skippy wrote:

[...]

Jestem zdania, że zawiodło państwo polskie. W tym znaczeniu co zawsze. Produkowane jest prawo, które potem się przestrzega jak pasuje, a jak nie pasuje to się go nie przestrzega. Dla mnie zawiódł pilot. Przekroczył obowiązujące go przepisy. Potem jest pytanie, kto go wsadził za stery, kto go szkolił, kto go rekrutował. Kto dowodził tymi ludźmi podczas tej rekrutacji i szkolenia. Kto dowodził gdy sadzano go za sterami. Kto zrobił tych dowódców. Kto wymyślił, że pilotem ma być żołnierz. Żołnierz czyli osobowość ze zwiększoną skłonnością do ryzyka i zachwianym instynktem samozachowawczym. Na końcu takiej wyliczanki zawsze są politycy, a tuż za politykami ich wyborcy. Wyborcy, którzy nie chętnie wyciągają wnioski, a w 60% mają głęboko w dupie co się wokół nich dzieje. Potem to już znane zjawisko. To nie ja to on. Każdy zna je ze szkoły. Zostaje tylko "onego" wskazać i można wrócić w utarte ścieżki. Do wspólnego smrodku, gdzie większości jest dobrze. Zasłanianie się Rosjanami to taki sobie pomysł bo wychodzi z niego, że to Rosjanie, a w szczególności ich kontrolerzy na lotnisku z początków zeszłego wieku powinni odpowiadać za bezpieczeństwo lotów naszego prezydenta. Gdyby Polacy brali odpowiedzialność za swojego prezydenta to nie liczyli by na wsparcie obcych "wrogich" mocarstw. Obciążanie kontrolerów rosyjskich jest śmieszne i degraduje nasze państwo do 0. Jak kancelaria prezydenta polegała na kontrolerach rosyjskich siedzących w jakimś kurniku przy jakimś klepisku to świetnie o niej świadczy. Wysuwać oskarżenia pod adresem kontrolerów rosyjskich to tak jak pluć sobie w twarz.

Data: 2011-06-19 13:40:07
Autor: Endriu
Co za dzień
Jestem zdania, że zawiodło państwo polskie.

Ja też jestem tego zdania.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-19 17:28:38
Autor: root
Co za dzień
Dnia Sun, 19 Jun 2011 15:04:23 +0200, totus napisał(a):

skippy wrote:

[...]

Po co te wielkie słowa. Burdel panujący w wojsku jest znany każdemu kto
miał szczęście w nim służyć. Gdyby tak w prowadzić obowiązkowe testy na
chorobę alkoholową mogłoby by się zdarzyć że musielibyśmy wynając armię
gdzieś spoza kraju.
Wystarczy zlecić coś wojsku i efekt będzie opłakany. Nie trzeba zaraz
mieszac całego państwa.

[...]

Zdaje się że jest fragment rozmowy "...jeśli nie wyląduję to mnie zabiją.."
Gdyby cały lot był organizowany przez biurto turystyczne z Koziej Wólki
cywilny pilot pewnie poleciałby do Moskwy albo do Witebska nawet nie
próbująć podchodzić. Pilot cywilny miałby głęboko w dupie niezadowolenie
oficjeli wynikające ze spóznienia.

Data: 2011-06-19 10:17:29
Autor: Endriu
Co za dzień
Burdel panujący w wojsku jest znany każdemu kto
miał szczęście w nim służyć.

Nie pierdol Root. Dobrze wiesz, że Tusk z Putinem trzy dni wcześniej
lądowali tam z ILS.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-19 15:05:57
Autor: root
Co za dzień
On 19 Cze, 19:17, Endriu <andrewgolot...@gmail.com> wrote:
> [...]
> miał szczęście w nim służyć.

Nie pierdol Root. Dobrze wiesz, że Tusk z Putinem trzy dni wcześniej

"...na kursie i na sciezce..." - pamietasz? Taka instrukcja bylaby
niepotrzebna gdyby samolot byl naprowadzany przez ILS. W ogole wtedy
zadne gadki nie sa wtedy  potrzebne. Pilot widzi dokladnie jakie jest
jego polozenie wzgledem osi pasa czy trzyma sie tzw. glide slope czyli
linii po ktorej ma schodzic. Gdyby lotnisko bylo wyposazone w ILS kat.
3, samolot z pewnoscia nie uderzylby w ziemie przed pasem.
Z tego wynika ze na tym lotnisku mozna ladowac tylko gdy pilot widzi
pas.
Brakuje mi jednego: schynchronizowanego nagrania rozmów i parametrow.
Np. ciekawa moze byc informacja, czy w momencie kiedy pilot mowi
"odchodzimy" pchnal przepustnice. Zaraz potem slychac bowiem jak
nawigator podaje coraz mniejsze wysokosci z czego wynikalo, ze samolot
schodzil bardzo szybko w dol. Wiaza to obnizeniem terenu przed
lotniskiem i jednoczesnie zakladaja ze nawigator odczytywal wysokosc z
wysokosciomierza radarowego, W dodatku Klich mowil ze  zle byl
ustawiony wysokosciomierz barometryczny. Byc moze zatem nawigator nie
rozumial po rosyjsku, bo cisnienie na poziomie lotniska podaje
kontroler.
Masz racje Endriu ze wiele jest dziur w tym co przedstawiane jest
opinii publicznej. Przestalem sie zatem tym interesowac, bo
dziennikarski belkot na temat rzeczy o ktorych pismaki nie maja
pojecia zaczal mnie wqurwiac. Do tego wszystkiego dolaczyl sie belkot
poszukiwaczy prawdy. Dopoki sam nie zobacze zsynchronizowanej
prezentacji dwoch skrzynek bez komentarza nie bede mial zdania.
Podejrzewam jednak ze nie zobacze jej nigdy bo zgadzam sie z Toba ze
to sledztwo nie jest normalne.

Data: 2011-06-19 15:29:51
Autor: root
Co za dzień
On 20 Cze, 00:05, root <mes...@yahoo.com> wrote:

> [...]

prezentacji dwoch skrzynek bez komentarza nie bede mial zdania.
Podejrzewam jednak ze nie zobacze jej nigdy bo zgadzam sie z Toba ze

Prawie w kazdeym wywiadzie, gdzie dziennikarz rozmawial z jakims
lotnikiem slychac bylo jak pan/pani redektor przerywa kazde zdanie
wypowiadane przez eksperta. Notoryczny jazgot typowy dla dla "bab z
magla" a nie powaznych dziennikarzy. Dlatego Endriu nie ogladam
telewizji bo niczego nie mozna sie dowiedziec i przestalem sie tym
interesowac. W tym kraju dziennikarz to celebryta. Nasi dziennikarze
powinni ogladac na okraglo wywiady Charliego Rosa (bloomberg) pt. Hard
Talk. Byc moze nauczyliby sie ze najwazniejsza osoba w studio jest
zaproszony gosc.

Data: 2011-06-19 12:47:47
Autor: dziegiec
Co za dzień
On Jun 19, 5:28 pm, root <r...@vp.pl> wrote:

Zdaje się że jest fragment rozmowy "...jeśli nie wyląduję to mnie zabiją.."

Piękna demonstracja poziomu absorpcji wrzutek merdialnych przez opinię
publiczną. M.in. przez to taka dyskusja jak w tym wątku jest bez sensu.

Data: 2011-06-19 14:37:51
Autor: root
Co za dzień
On 19 Cze, 21:47, dziegiec <dzieg...@googlemail.com> wrote:
> [...]

Piękna demonstracja poziomu absorpcji wrzutek merdialnych przez opinię
publiczną. M.in. przez to taka dyskusja jak w tym wątku jest bez sensu.

To zmien stolik.

Data: 2011-06-19 16:11:20
Autor: root
Co za dzień
Dnia Sun, 19 Jun 2011 12:17:27 +0200, totus napisał(a):

root wrote:

[...]

Na cholere mi wciskasz słowa których nie powiedziałem. Czy to ja mówię o
zamachu. Weź daj sobie na wstrzymanie. Okaże się że to ja mam bronic tezy w
którą nie wierzę.

Data: 2011-06-19 14:04:44
Autor: skippy
Co za dzień
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:5b8zm0b5e6r7.xso6p86nfdhz$.dlg40tude.net...
[...]

root, Endriu przez rok dyskutował na ten temat na pl.rec.lotnictwo i uznał ich wszystkich za debili lotniczych, więc wrócił z tematem tutaj.
Nie sądzę, że akurat Ciebie uzna za lotniczego fachowca.

Poza tym wszystkim mnie nurtuje pytanie, któ był tak mądry i zatwierdził listę pasażerów.

I na tyle, spadam.

Data: 2011-06-19 10:30:18
Autor: Endriu
Co za dzień
root, Endriu przez rok dyskutowa na ten temat na pl.rec.lotnictwo i uzna
ich wszystkich za debili lotniczych, wi c wr ci z tematem tutaj.

Temet sie sam nawinął bez mojej specjalnej ingerencji.

MOim zdaniem pl.rec.lotnictwo jest gówno warta. Jest tam paru
nawiedzonych względem Macierewicza kolesi typu Porethouse którzy
defacto nie mają nic sensownego do powiedzenia. Nie ma tam nikogo
konkretnego kto ma cokolwiek sensownego do powiedzenia choćby np. na
temat wykresów z czarnych skrzynek, nie mówiąc juz o tym, że nawet
choćby wykres MAK określający trajektorię samolotu nie pokrywa się z
trajektoria rozpadu szczatków samolotu. Nie ma w nim liniowego wykresu
barowysokościomierza z ostatnich chwil lotu (kluczowa sprawa) bo
podobno dane te są kodowane bitowo  ?????????!!!!! .
Jak na prezydencką tutkę naszpikowaną nowoczesna elektroniką wydaje mi
się że jest to kpina.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-19 10:37:54
Autor: Endriu
Co za dzień
Jeśli chodzi o śledztwo nie mam zdania.

Kurwa Root tutka juz półtora roku leży pod chmurką a ty nie masz
zdania na temat śledztwa ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-19 11:07:22
Autor: Endriu
Co za dzień
> Jeśli chodzi o śledztwo nie mam zdania.

Kurwa Root tutka juz półtora roku leży pod chmurką a ty nie masz
zdania na temat śledztwa ?.

Zresztą, tego co mnie wkurwia co już napisałem wcześniej to jeszcze
wkurwia mnie to, że mam wrazenie, że jetem jakby ostatnim kolesiem na
tej planecie który dąży do prawdy i stara się coś wyjaśnić w tym
temacie. Na calym pl.rec lotnictwo - gdzie powinny dominować wykresy o
zapytania o poszczególne paramtry z wykresów MAK - cisza. Tutaj też
nie widzę uaktywnionych proPiS-owych zwolenników szukania prawdy. Ja
mam to gdzieś - mnie PiS wkurwia za to że za prezesa Urbańskiego
wycinał z TVP JKM. Wymiotuje tą całą demokracją i polityką.

Zresztą mam wrazenie że nie tylko ja. Root powiem ci, że był już tu
przez jakiś czas wględny spokój od polityki i wszyscy zajęli się
wykresami, a to się znowy ty nawinąłeś przekonując o tym że Łukaszenka
to większy zbir od tych naszych skurwysynów.....

Proszę nie budź upiora .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-19 14:36:53
Autor: root
Co za dzień
On 19 Cze, 20:07, Endriu <andrewgolot...@gmail.com> wrote:

> [...]

wykresami, a to się znowy ty nawinąłeś przekonując o tym że Łukaszenka
to większy zbir od tych naszych skurwysynów.....

Jezu Endriu co qwa zawinilem? Ja napisalem tylko o panice na euro. A
Ty laskawco zaczales o Unii a potem jeszczze tutus i  juz poszlo.

Data: 2011-06-19 23:40:38
Autor: skippy
Co za dzień

Użytkownik "root" <mesec1@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ec6a658d-b8a9-414d-b298-d88a114fd09fw4g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

Jezu Endriu co qwa zawinilem? Ja napisalem tylko o panice na euro. A
Ty laskawco zaczales o Unii a potem jeszczze tutus i  juz poszlo.

=======

przecież to ja napisałem że Łukaszenka to komuch i bandyta
wychwalanie go powinno być karalne

Data: 2011-06-20 10:09:51
Autor: Endriu
Co za dzień
przecież to ja napisałem że Łukaszenka to komuch i bandyta
wychwalanie go powinno być karalne

Chwale Łukaszenkę i będę chwalił za realizowanie postulatu zakazu deficytu budżetowego które odbywa się na naszych oczach.

Natomiast nie pochwlam idei pomnika w każdej wsi jak za dawnych czasów za towarzysza Stalina. Niestety "ruskojęzyczni" mają takie ciągoty. Tam widocznie inaczej się nie da. Nie po to mój ojciec z tym wałczył przez całe życie żebym ja teraz to popierał ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-06-20 11:03:47
Autor: root
Co za dzień
Dnia Mon, 20 Jun 2011 10:09:51 +0200, Endriu napisał(a):

przecież to ja napisałem że Łukaszenka to komuch i bandyta
wychwalanie go powinno być karalne

Chwale Łukaszenkę i będę chwalił za realizowanie postulatu zakazu deficytu budżetowego które odbywa się na naszych oczach.

Jakos sobie nie wyobrażam istnienia współczesnej gospodarki przy braku
deficytu. Przez deficyt rozumiesz "dlug" wewnętrzy czy zewnętrzny?

Data: 2011-06-20 22:48:40
Autor: Endriu
Co za dzień
Jakos sobie nie wyobrażam istnienia współczesnej gospodarki przy braku
deficytu.

A ja sobie wyobrażam.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-07-03 14:31:44
Autor: skippy
Co za dzień
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:itmv8m$7ga$1usenet.news.interia.pl...
przecież to ja napisałem że Łukaszenka to komuch i bandyta
wychwalanie go powinno być karalne

Chwale Łukaszenkę i będę chwalił za realizowanie postulatu zakazu deficytu budżetowego które odbywa się na naszych oczach.

G.prawda.
Jest zadłużony po uszy i w dodatku stosuje najlepszą wg Ciebie metodę kroplówkową, tj dodruk co się równa okradaniu ludzi.
I to się odbywa na naszych oczach, a nie żaden cud wykonywany przez bandycki komuchowato-kgbowski reżlm.

Data: 2011-07-03 18:42:20
Autor: Endriu
Co za dzień
Jest zadłużony po uszy

Linki uwiarygadniające poproszę..... Rzucac słowa na wiatr to każdy potrafi....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-07-03 19:39:47
Autor: skippy
Co za dzień

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iuq65i$u7f$1usenet.news.interia.pl...
Jest zadłużony po uszy

Linki uwiarygadniające poproszę..... Rzucac słowa na wiatr to każdy potrafi....

Akurat z twoich ust taka prośba to lekka parodia, ale proszę sygnalnie:

http://www.polskieradio.pl/75/921/Artykul/327265,Zadluzenie-zagraniczne-Bialorusi-wzroslo-o-30-procent

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/bialorus;chce;kolejnego;kredytu;od;mfw,56,0,843064.html

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/rzad;zdewaluowal;rubla;prasa;to;blad,131,0,839811.html

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/lukaszenka;bedzie;chcial;splacac;dlugi;bialorusi,106,0,839018.html

Data: 2011-07-03 19:46:54
Autor: Endriu
Co za dzień
Akurat z twoich ust taka prośba to lekka parodia, ale proszę sygnalnie:

http://www.polskieradio.pl/75/921/Artykul/327265,Zadluzenie-zagraniczne-Bialorusi-wzroslo-o-30-procent

Skippy wiesz dobrze że twoje słowa i ten link to czysta parodia.....
Nie bądź smieszny ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-07-03 19:51:39
Autor: skippy
Co za dzień

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iuq9ul$4or$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Nie, nie wiem dlaczego ten link to jest parodia.
Wytłumacz.

Data: 2011-07-03 20:25:26
Autor: Endriu
Co za dzień
Skippy wiesz dobrze że twoje słowa i ten link to czysta parodia.....
Nie bądź smieszny ...

Nie, nie wiem dlaczego ten link to jest parodia.
Wytłumacz.

A mówi ci coś kwota 28 mld 512 mln USD  w odniesieniu do 932 430 (mln) PLN, i nałożonego na Białoruś amerykańskiego embarga handlowego:

USA zaostrzyły sankcje wobec Białorusi
http://www.kresy.pl/wydarzenia,gospodarka?zobacz/usa-zaostrzyly-sankcje-wobec-bialorusi

....które zostało nałożone po 19 grudnia:

UE przygotowuje sankcje ekonomiczne wobec Łukaszenki
<http://www.belsat.eu/pl/wiadomosci/a,1894,ue-przygotowuje-sankcje-ekonomiczne-wobec-lukaszenki.html>

"[...] UE ma w ten sposób zareagować na surowe wyroki dla uczestników demonstracji 19 grudnia ub. r. [....]".

Wbrew polskim interesom
http://prawica.net/opinie/24571

"[...] Oto np. wielki gwałt się podnosi, że białoruska milicja zatrzymała manifestantów, którzy w dniu 19 grudnia w Mińsku, wtargnęli do rządowych budynków, rozbijając szyby.
Ale jakoś żaden z dziennikarzy nie poda informacji, że był to dzień wyborów, w którym komisje jeszcze liczyły głosy. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-07-03 20:35:12
Autor: skippy
Co za dzień

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iuqc6t$8es$1usenet.news.interia.pl...
[...]

czyli już przyznajesz, że się zadłuża ale zaczynasz relatywizować
i oczywiście nic nie napiszesz o ukrytym długu w Rosji

Prawica kocha tego komucha?
To nie jest prawica.

Data: 2011-07-03 20:50:01
Autor: Endriu
Co za dzień
czyli już przyznajesz, że się zadłuża ale zaczynasz relatywizować
i oczywiście nic nie napiszesz o ukrytym długu w Rosji

A ty byś się nie zadłużał jak wszyscy dookoło zamknęli nagle granice ?.

Prawica kocha tego komucha?
To nie jest prawica.

Prawica popiera tych którzy starają się wprowadzić zakaz ustalania deficytu budżetowego i nie wyprzedają dobra narodowe za bezcen  ...

Wyprzedaż Grecji
http://infohoryzont.pl/news.php?readmore=954&id=5

"[...] Państwa UE są głównym sponsorem pożyczki ratunkowej dla Aten, co daje im prawo wglądu w prywatyzację - twierdzi przewodniczący Eurogrupy Jean-Claude Juncker w rozmowie z niemieckim magazynem Der Spiegel. Prywatyzacja powinna odbywać się pod ścisłym nadzorem Unii Europejskiej - powiedział Juncker. [...]".

....np. na skutek bankructwa ekipy rządowej, której wcześniej obiecywała "pociągi z afrykańskim złotem od króla Bum-Drum.".

Ekonomiczna doktryna Maciusia I
http://kapitalizm.republika.pl/michal10.html

"[...] Okazuje się tedy, że mimo upływu ponad 70 lat, mimo tak różnorodnych doświadczeń ustrojowych, jak łagodny autorytaryzm, wojna totalna, stalinowski komunizm, breżniewowski "socjalizm realny" i wreszcie bananowa "transformacja ustrojowa", polskie "elity" nie tylko zachowały w stanie nienaruszonym wszystkie etatystyczne przesądy, ale zatruwają nimi następne pokolenia, ekscytując je nadziejami na pociągi ze złotem, już nie od króla ludożerców Bum-Drum, tylko z piwnic europejskiego banku centralnego. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-07-03 19:40:27
Autor: skippy
Co za dzień
dodajmy do tego zadłużenie w Rosji, "ukryte', w ramach którego Rosja wykupi sobie co zechce za półdarmo

Data: 2011-06-15 22:58:21
Autor: totus
Co za dzień
Endriu wrote:

[...]

Dla mnie socjalizm to własność państwowa i omnipotencja państwa w zaopatrzeniu socjalnym ludzi. Stąd nazwa. Na Białorusi jest do tego dyktatura. U nas jest socjalizm bez dyktatury. W PRL był socjalizm i dyktatura. W Chile gdy rządził Pinochet była dyktatura i nie było socjalizmu.

Data: 2011-06-16 16:01:36
Autor: root
Co za dzień
On 16 Cze, 11:47, gregor <chrupo...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2011-06-15 19:45, root pisze:

> [...]

> U.S. oil turns up on unexpectedly big inventory drop

> Wojna koledzy po prostu wojna. Forex szaleje.

a kurde chcialem kupic USD juz bym mial z 600 - zl zarobku w tydzien
no nic szkoda moze na JSW sobie odbije

gregor
Tos w koncu nie kupil? Chciales ale opierales sie na innych
przeslankach. Euro teraz nurkuje z zupelnie innych powodow. Patrzac z
tej strony nie popelniles zadnego bledu. Na FX wygrywaja spryciarze a
nie inwestorzy wiec nie  patrz na innych bo oni nie maja pojecia o
czym mowia.

Data: 2011-06-17 10:42:40
Autor: gregor
Co za dzień
W dniu 2011-06-17 01:01, root pisze:

[...]

no nie :) masz racje na drugi raz nie bede sie sluchal i sam zadecyduje

gregor

Data: 2011-06-17 14:41:27
Autor: root
Co za dzień
On 17 Cze, 10:42, gregor <chrupo...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> czym mowia.

no nie :) masz racje na drugi raz nie bede sie sluchal i sam zadecyduje

Mialem wczoraj taka chec zeby pobawic sie we wrozke i cos
poprognozowac. Szkoda ze tego nie zrobilem bo sie sprawdzilo co do
joty ;)
Zauwaz ze Euro dzisiaj poszlo bardzo silnie w gore a pod koniec dnia
umacnial sie frank i jen. To jest wlasnie spryt rynkow. Trzeba
wiedziec kiedy zagrac pod prad. Euro musialo zwyzkowac, bo wszyscy
polozyli na nim kreske a paniczna wyprzedaz konczy sie kiedy juz nie
moze byc gorzej a inwestorzy obojetnieja na nowe zle informacje i sa
spragnieni dobrych. To wlasnie dzialo sie wczoraj i przedwczoraj z
Euro. Dzisiaj kiedy padla wiesc ze Papandreu wymienil gabinet Euro i
waluty "ryzykowne" odbily sie. Moj "spryt" polegal na tym, ze bedac
pewny wymiany gabinetu, postawilem na to ze rynek lyknie te informacje
i wyceni ja bardzo pozytywnie.  W rzeczywistosci nie ma to zadnego
znaczenia dla problemow Grecji i dlatego twierdze ze FX to gra dla
cwaniaczkow a nie ekonomistow.
Oczywiscie ty nie grasz na FX i nie stosujesz dzwigni wiec mozesz
sobie pozwolic na inwestowanie w dluzszym terminie , nie musisz tez
sie martwic o chwilowe sentymenty wsrod inwestorow. Masz znacznie
prostsze zadanie.
Powodzenia

Co za dzień