Co za dzien

Data: 2011-06-15 19:52:54
Autor: Archangell
Co za dzien
Wojna koledzy po prostu wojna. Forex szaleje.
Skippy kupuj sreberko ;)

Kupowac srebro? Zobacz co sie dzieje na ropie.
Wyglada jakby po kolei towary parzyly w lapki

Arch

Data: 2011-06-15 20:05:17
Autor: root
Co za dzien
Dnia Wed, 15 Jun 2011 19:52:54 +0200, Archangell napisał(a):

Wojna koledzy po prostu wojna. Forex szaleje.
Skippy kupuj sreberko ;)

Kupowac srebro? Zobacz co sie dzieje na ropie.
Wyglada jakby po kolei towary parzyly w lapki

Arch

Na ropie nie gram ale spojrzałem i mi trochę dech zaparło. Panika. Durna,
ogłupiająca panika. Na sreberku tak źle to nie wygląda. Daje sobie łapę
uciąć że się odbije.

Data: 2011-06-15 20:06:23
Autor: root
Co za dzien
Dnia Wed, 15 Jun 2011 20:05:17 +0200, root napisał(a):
 Daje sobie łapę
uciąć że się odbije.

My tu gadu gadu a już się odbiło ;)

Co za dzien