Co za dzień

Data: 2011-06-16 16:01:36
Autor: root
Co za dzień
On 16 Cze, 11:47, gregor <chrupo...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2011-06-15 19:45, root pisze:

> Pare kamieni rzuconych w Grecji i mamy:

> World stocks retreat; bank shares under pressure
> Euro slumps on euro zone wrangling over Greek rescue
> Euro Slides on Greek Aid Prospects as Stocks Drop on Economy
> U.S., German government bonds rally after sell-off
> U.S. oil turns up on unexpectedly big inventory drop

> Wojna koledzy po prostu wojna. Forex szaleje.
> Skippy kupuj sreberko ;)

a kurde chcialem kupic USD juz bym mial z 600 - zl zarobku w tydzien
no nic szkoda moze na JSW sobie odbije

gregor
Tos w koncu nie kupil? Chciales ale opierales sie na innych
przeslankach. Euro teraz nurkuje z zupelnie innych powodow. Patrzac z
tej strony nie popelniles zadnego bledu. Na FX wygrywaja spryciarze a
nie inwestorzy wiec nie  patrz na innych bo oni nie maja pojecia o
czym mowia.

Data: 2011-06-17 10:42:40
Autor: gregor
Co za dzień
W dniu 2011-06-17 01:01, root pisze:

[...]

no nie :) masz racje na drugi raz nie bede sie sluchal i sam zadecyduje

gregor

Data: 2011-06-17 14:41:27
Autor: root
Co za dzień
On 17 Cze, 10:42, gregor <chrupo...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> czym mowia.

no nie :) masz racje na drugi raz nie bede sie sluchal i sam zadecyduje

Mialem wczoraj taka chec zeby pobawic sie we wrozke i cos
poprognozowac. Szkoda ze tego nie zrobilem bo sie sprawdzilo co do
joty ;)
Zauwaz ze Euro dzisiaj poszlo bardzo silnie w gore a pod koniec dnia
umacnial sie frank i jen. To jest wlasnie spryt rynkow. Trzeba
wiedziec kiedy zagrac pod prad. Euro musialo zwyzkowac, bo wszyscy
polozyli na nim kreske a paniczna wyprzedaz konczy sie kiedy juz nie
moze byc gorzej a inwestorzy obojetnieja na nowe zle informacje i sa
spragnieni dobrych. To wlasnie dzialo sie wczoraj i przedwczoraj z
Euro. Dzisiaj kiedy padla wiesc ze Papandreu wymienil gabinet Euro i
waluty "ryzykowne" odbily sie. Moj "spryt" polegal na tym, ze bedac
pewny wymiany gabinetu, postawilem na to ze rynek lyknie te informacje
i wyceni ja bardzo pozytywnie.  W rzeczywistosci nie ma to zadnego
znaczenia dla problemow Grecji i dlatego twierdze ze FX to gra dla
cwaniaczkow a nie ekonomistow.
Oczywiscie ty nie grasz na FX i nie stosujesz dzwigni wiec mozesz
sobie pozwolic na inwestowanie w dluzszym terminie , nie musisz tez
sie martwic o chwilowe sentymenty wsrod inwestorow. Masz znacznie
prostsze zadanie.
Powodzenia

Co za dzień