Co za idiota

Data: 2011-10-08 08:33:07
Autor: jadrys
Co za idiota

wymyślił tą "ciszę wyborczą"? Czemu to niby ma służyć?

http://wybory.wp.pl/title,Astronomiczne-kary-za-zlamanie-ciszy-wyborczej,wid,13874747,wiadomosc.html

Data: 2011-10-08 01:03:27
Autor: Antenka
Co za idiota
On 8 Pa, 08:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
wymyli t "cisz wyborcz"? Czemu to niby ma suy?

http://wybory.wp.pl/title,Astronomiczne-kary-za-zlamanie-ciszy-wyborc...<

Cisza suy mataczeniu przy urnach :-/ . Po to nie wolno ci pisn ani
swka Jadrysiu. Podczas ciszy trwa ustawka,  jaki wynik ogosz, po
zamkniciu lokali wyborczych. Ot i wsjo!. ;-)

Antenka

P.s. A teraz ciiiiiiiiiii.....dzib na kdk! ;-X. Pozdrawiam
M.S.O. :-*

Data: 2011-10-08 12:29:52
Autor: jadrys
Co za idiota
W dniu 2011-10-08 10:03, Antenka pisze:
On 8 Paź, 08:33, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
wymyślił tą "ciszę wyborczą"? Czemu to niby ma służyć?

http://wybory.wp.pl/title,Astronomiczne-kary-za-zlamanie-ciszy-wyborc...<
Cisza służy mataczeniu przy urnach :-/ . Po to nie wolno ci pisnąć ani
słówka Jadrysiu. Podczas ciszy trwa ustawka,  jaki wynik ogłoszą, po
zamknięciu lokali wyborczych. Ot i wsjo!. ;-)

Antenka

P.s. A teraz ciiiiiiiiiii.....dziób na kłódkę! ;-X. Pozdrawiam
M.S.O. :-*

Pytanie oczywiście było z mojej strony trochę retoryczne. Myślę że znam przyczynę takiego przepisu. - otóż chodzi o to żeby nie popsuć szyków propagandzistom urabiającym obywateli przez cały okres przedwyborczy.  Wtedy, w dniu wyborów garstka ludzi przed lokalami wyborczymi mogłaby otworzyć oczy niewielkim kosztem ogłupionemu propagandowym praniem mózgów wyborcom, na to ci uzurpatorzy którzy przyznali sobie prawa decydowania o wszystkim nie mogą sobie pozwolić.:-(

Pozdrawiam M.Ś.D.Z.P.D.Ł:-*

Data: 2011-10-08 03:32:02
Autor: Antenka
Co za idiota
On 8 Pa, 12:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> zamkniciu lokali wyborczych. Ot i wsjo!. ;-)

> Antenka

> P.s. A teraz ciiiiiiiiiii.....dzib na kdk! ;-X. Pozdrawiam

Pytanie oczywicie byo z mojej strony troch retoryczne. Myl e znam
przyczyn takiego przepisu. - ot chodzi o to eby nie popsu szykw
propagandzistom urabiajcym obywateli przez cay okres przedwyborczy.
Wtedy, w dniu wyborw garstka ludzi przed lokalami wyborczymi mogaby
otworzy oczy niewielkim kosztem ogupionemu propagandowym praniem
mzgw wyborcom, na to ci uzurpatorzy ktrzy przyznali sobie prawa
decydowania o wszystkim nie mog sobie pozwoli.:-(

Pozdrawiam M..D.Z.P.D.:-*

;-))

Antenka

Data: 2011-10-08 09:38:01
Autor: pluton
Co za idiota
wymyli t "cisz wyborcz"? Czemu to niby ma suy?

A co za idiota wymyslil socjalizm ? Czemu to niby ma suy?

Nullification

Data: 2011-10-08 12:30:33
Autor: jadrys
Co za idiota
W dniu 2011-10-08 09:38, pluton pisze:
wymyślił tą "ciszę wyborczą"? Czemu to niby ma służyć?
A co za idiota wymyslil socjalizm ? Czemu to niby ma służyć?

Złodziej i matacz. Służy większym i mniejszym przekrętom, -  to cały socjalizm.

Data: 2011-10-08 09:46:51
Autor: A. Filip
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

  [...] Jak pisze "Dziennik Gazeta Prawna", złamanie ciszy wyborczej może
  skończyć się grzywną w wysokości 5 tys. zł, a publikowanie sondaży
  oznacza karę w wysokości nawet miliona złotych. [...]

A jakie jest _w praktyce_ orzecznictwo?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Rolnik uprawia rolę, tak i filozof filozofię.

Data: 2011-10-08 12:29:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-08 09:46, A. Filip pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:
[...]

Nie sposób stwierdzić, - nikt nie ma śmiałości  złamać tego przepisu.

Data: 2011-10-08 15:11:07
Autor: A. Filip
jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:
[...]

W wersji alternatywnej "nikt nie ma śmiałości ścigać 'o pietruszkę'"? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Wolę jego twarz niż jego chleb.

Data: 2011-10-08 12:09:21
Autor: Leprechaun
Co za idiota

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6oqqb$60e$1news.onet.pl...

wymyślił tą "ciszę wyborczą"? Czemu to niby ma służyć?

http://wybory.wp.pl/title,Astronomiczne-kary-za-zlamanie-ciszy-wyborczej,wid,13874747,wiadomosc.html

Będę strzelać: Che? ;)

BomBel

Data: 2011-10-08 12:29:46
Autor: jadrys
Co za idiota
W dniu 2011-10-08 12:09, Leprechaun pisze:

[...]

Che che, dobry dowcip, tylko trochę niesmaczny.

Data: 2011-10-08 12:20:57
Autor: Przemysław W
Co za idiota

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6oqqb$60e$1news.onet.pl...

wymyślił tą "ciszę wyborczą"?

Antenek.

Przemek

--

"Lech Kaczyński zostaje ministrem sprawiedliwości w rządzie AWS - UW Jerzego Buzka,
 co wyciąga braci z niebytu politycznego"....

Data: 2011-10-08 12:32:15
Autor: jadrys
Co za idiota
W dniu 2011-10-08 12:20, Przemysław W pisze:

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6oqqb$60e$1news.onet.pl...

wymyślił tą "ciszę wyborczą"?

Antenek.

Przemek

Nie znam, nigdy nie słyszałem.

Data: 2011-10-08 19:37:35
Autor: wekon
Co za idiota
"jadrys"  wrote in message news:j6oqqb$60e$1news.onet.pl...

wymyślił tą "ciszę wyborczą"? Czemu to niby ma służyć?

http://wybory.wp.pl/title,Astronomiczne-kary-za-zlamanie-ciszy-wyborczej,wid,13874747,wiadomosc.html

W sumie też się zastanawiałem. Z góry wiadomo, którzy to złodzieje, aferzyści, cwaniaczki i PopierdOleńcy. Co tam dwa dni ciszy, żeby ktoś miesiąc napierdalał na głową jak warzywny na psp, to i tak tego nie zagłuszy. Taka prawda.

wekon

Co za idiota