Co za idiota

Data: 2011-10-08 01:03:27
Autor: Antenka
Co za idiota
On 8 Paź, 08:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
wymyślił tą "ciszę wyborczą"? Czemu to niby ma służyć?

http://wybory.wp.pl/title,Astronomiczne-kary-za-zlamanie-ciszy-wyborc...<

Cisza służy mataczeniu przy urnach :-/ . Po to nie wolno ci pisnąć ani
słówka Jadrysiu. Podczas ciszy trwa ustawka,  jaki wynik ogłoszą, po
zamknięciu lokali wyborczych. Ot i wsjo!. ;-)

Antenka

P.s. A teraz ciiiiiiiiiii.....dziób na kłódkę! ;-X. Pozdrawiam
M.S.O. :-*

Data: 2011-10-08 12:29:52
Autor: jadrys
Co za idiota
W dniu 2011-10-08 10:03, Antenka pisze:
On 8 PaĹş, 08:33, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
[...]

Pytanie oczywiście było z mojej strony trochę retoryczne. Myślę Ĺźe znam przyczynę takiego przepisu. - otóş chodzi o to Ĺźeby nie popsuć szykĂłw propagandzistom urabiającym obywateli przez cały okres przedwyborczy.  Wtedy, w dniu wyborĂłw garstka ludzi przed lokalami wyborczymi mogłaby otworzyć oczy niewielkim kosztem ogłupionemu propagandowym praniem mĂłzgĂłw wyborcom, na to ci uzurpatorzy ktĂłrzy przyznali sobie prawa decydowania o wszystkim nie mogą sobie pozwolić.:-(

Pozdrawiam M.Ś.D.Z.P.D.Ł:-*

Data: 2011-10-08 03:32:02
Autor: Antenka
Co za idiota
On 8 Paź, 12:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> zamknięciu lokali wyborczych. Ot i wsjo!. ;-)

> Antenka

> P.s. A teraz ciiiiiiiiiii.....dziób na kłódkę! ;-X. Pozdrawiam

Pytanie oczywiście było z mojej strony trochę retoryczne. Myślę że znam
przyczynę takiego przepisu. - otóż chodzi o to żeby nie popsuć szyków
propagandzistom urabiającym obywateli przez cały okres przedwyborczy.
Wtedy, w dniu wyborów garstka ludzi przed lokalami wyborczymi mogłaby
otworzyć oczy niewielkim kosztem ogłupionemu propagandowym praniem
mózgów wyborcom, na to ci uzurpatorzy którzy przyznali sobie prawa
decydowania o wszystkim nie mogą sobie pozwolić.:-(

Pozdrawiam M.Ś.D.Z.P.D.Ł:-*

;-))

Antenka

Co za idiota