Co za kraj - drobne kradzieże części samochodowych nagminne ?

Data: 2009-10-17 15:19:34
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Co za kraj - drobne kradzieże części samochodowych nagminne ?

Czy to ja mam tylko pecha ?? czy to norma już.
Kilka miesięcy temu ukradziono mi znaczek z klapy bagażnika, sąsiadowi też, a jak ! nowy w salonie kosztuje około 100 Pln - to jeszcze "rozumiem"

Lusterka, anteny, emblematy, kołpaki, sondy lambda ;-).

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Co za kraj - drobne kradzieże części samochodowych nagminne ?