Co za kurestwo w tej Polsce się zrobiło

Data: 2011-11-20 19:46:56
Autor: the_foe
Co za kurestwo w tej Polsce się zrobiło
W dniu 2011-11-20 17:55, boukun pisze:
W przyszłości warto się bęzie zainteresować, kim był prokurator wydający
akt oskarżenia, kim był sędzia wydający w trybie super przyśpieszonym
wyrok 3 miesięcy więzienia dla pobitego chłopaka, kim był lekarz,
wydający zwolnienie lekarskie policjantowi... Bo kim Tusk jest, to my
już wiemy...

przeciez pobitego chlopaka wciaz nei odnaleziono.

--
the_foe

Data: 2011-11-20 20:01:30
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:jabhut$pg3$2news.dialog.net.pl...
[...]

Przespałeś kilka dni?

Powiem wam, jak to było z tym pobiciem chłopaka przez policjanta podczas Marszu
Niepodległości. Jak wiadomo chłopak, tak jak przewidywałem, został pobity, skuty
i zawieziony na komendę. Wieczorem już policja wiedziała, że w sieci, tudzież na
YouTube kursują filmiki z pobicia tegoż chłopaka przez policjanta. Nie oszukujmy
się, służby na całym świecie inwigilują na okrągło internet. Trzeba było zatem
coś z tym zrobić, bo chłopak doznał dotkliwych obrażeń i z pewnością żądał
lekarza i pomocy medycznej. Już tego wieczoru szerokim echem rozniosła się po
Polsce wieść o tym, że policja zaatakowała i pobiła spokojnie maszerujących
uczestników demonstracji czy też przechodniów i zdawali sobie z tego sprawę, że
będzie się musiała z tego zdarzenia tłumaczyć. Wiadomo też, że tzw. sądy rodem
ze stanu wojennego 24 godzinne są wymierzone przeciwko narodowi i demonstrantom.
Sąd nad chłopakiem odbył się najprawdopodobniej w sobotę, a może nawet w
poniedziałek. Policjant, który brał udział w pobiciu, jest jak też wiadomo, na
zwolnieniu lekarskim. W trakcie bicia tegoż chłopaka, był cały i zdrowy. Ja
podejrzewam, że właśnie za to został skazany tenże zatrzymany chłopak, że
rzekomo pobił wcześniej tegoż policjanta. Jak to się stało, kto był świadkiem
zdarzenia, czy tylko policjanci koledzy? Te pytania należy publicznie i
niezwłocznie wyjaśnić. Zadyma w Warszawie była wielka, na filmach widzieliśmy,
jak młodzi ludzie kopią w tarcze policjantów i jak jeden z nich się wywraca.
Dlaczego akurat tego tylko chłopaka i jeszcze tylko jednego innego skazano na 3
miesięczny areszt? Czy to tylko zbieg okoliczności, że nagrywający moment
zdarzenia z pobicia tego chłopaka kamerzysta Nowego Ekranu uchwycił akurat
najgroźniejszego przestępcę zamieszek z 11-go grudnia? Czy to możliwe, że akurat
ten pobity chłopak, był największym przestępcą tychże rozruchów? Czy jest to
możliwe, że pobił on wcześniej tegoż policjanta i ten ostatni go rozpoznał gdy
zmierzał z innymi młodymi ludźmi w kierunku tychże odddziałów policji?

Te i inne pytania, m. in. jak doszło do oskarżenia tego chłopaka i skazania,
należy jak najszybciej, publicznie wyjasnić. Dlaczego w żadnych mediach nikt nie
drąży tego tematu? I jeszcze chcą abonament...

Tfu!

http://www.youtube.com/watch?v=5Qzumniiseo&feature=relmfu

Tutaj rzecznik policji przyznaje, że zna ten filmik. Tenże powyżej z
zawiadomienia Nowego Eranu TV jest z 14-go, chłopak już został
najprawdopodobniej skazany, a w sprawie jego pobicia wszczęto zaledwie
postępowanie wyjasniające?

Oprócz internetowego Nowego Ekranu nie ma w Polsce wolnych i niezależnych,
zaangażowanych społecznie mediów publicznych...

Tak jak się domyślałem, coraz jaśniej sprawa się przedstawia:

Dlaczego zaczęliście uciekać?

- Ja nie uciekałem. Nic złego nie robiłem. Zatrzymałem się. To widać na filmie.
Dwa razy psiknięto mi w twarz gazem, byłem kopany. Kopany również kilkakrotnie
poza tym co zarejestrowała kamera. Nie byłem bity metalowym prętem, ktory
trzymał drugi policjant.

Jakie odniósł pan obrażenia?

- Mam zwolnienie lekarskie do końca tygodnia, schodzą mi zadrapania na głowie.
Rozwożę w pracy ludzi samochodem więc, muszę wrócić do zdrowia, głowa jest tutaj
ważna. Nie mogę narażać innych.

Czy pobito jeszcze kogoś z waszej grupy.

- Tak, kolegę na komisariacie. Został tam tak podduszony, że aż zemdlał. Nie ma
jednak żadnych śladów.

Chociaż pan był bity, to jednak pan został oskarżony?

- Postawiono mi zarzut pobicia funkcjonariusza, ale było odwrotnie, to przecież
widać. Zarzucono mi, że naruszyłem jego nietykalność cielesną. Zastosowałem siłę
fizyczną polegająca na szarpaniu za ubranie podczas pełnienie przez niego
obowiązków służbowych. Dziwna sprawa. Zarzucano mi też, że miałem ochraniacze na
łokcie, na kolana. Miałem tylko rękawiczki, którymi się jeździ na rowerze, czy
ćwiczy na siłowni. Policjant mi mówił, że to są rękawiczki do walki w klatkach.
Mam protokół, że mi je zatrzymano. Dostałem 3 miesiące aresztu, ale będę domagał
się zmiany tej sytuacji.

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/pobity_przez_policjanta:_on_mnie_kopal,_ale_to_ja_dostalem_3_miesiace_aresztu_16961

Jestem ciekaw, czy też w trybie doraźnym dowiemy się, jaki był akt oskarżenia w
tej sprawie, jaki prokurator go wydał, czy były jakieś naciski w tej sprawie,
jaki sędzia wydał wyrok, jakie było uzasadnienie wyroku? Jeśli żadnego, to
dlaczego akurat się oskarżony przyznał? Pytania się mnożą. Tak jak się domyślam,
chłopak się wyraża, że cyt. "Postawiono mi zarzut pobicia funkcjonariusza, ale
było odwrotnie...". Tu widać najwyraźniej, że zarzut dotyczył pobicia właśnie
tego policjanta, który go spokojnie spacerującego skopał, przy pomocy innych
policjantów... Tu sięm,nmożą kolejne pytania, jakich urazów i w jakich
okolicznościach doznał ten policjant, kto, jaki lekaż i na jakiej podstawie
wydał mu zwolnienie lekarskie. Czy wymagane było poręczenie Tuska? itp...

boukun

boukun

Data: 2011-11-20 20:56:19
Autor: pluton
Co za kurestwo w tej Polsce się zrobiło

przeciez pobitego chlopaka wciaz nei odnaleziono.

Schowal sie w celi pod lozkiem ?

Nullification

Co za kurestwo w tej Polsce się zrobiło