Co za palant!

Data: 2015-04-12 12:25:43
Autor: Mark Woydak
Co za palant!
Dudu¶ złożył na grobie swego szefa szarfę z napisem: "kandydat na prezydenta". Jakim trzeba byc palantem by tak się zachować!

"Nawet pani Maria Kaczyńska była zdegustowana, nie chciała mu ręki podać."

http://wyborcza.pl/1,75478,17740327,Nalecz__Duda_skompromitowany__Gowin__To_sztab_prezydenta.html#ixzz3X5bJIN3f

MW

Data: 2015-04-12 16:29:55
Autor: Marek
Co za palant!
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 12:56:45 UTC+2 użytkownik Mark Woydak napisał:
[...]

A co jest na szarfach , gdy wieniec sklada Komoruski ?

Data: 2015-04-12 23:13:19
Autor: Mark Woydak
Co za palant!

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:b323031b-72ed-4776-874c-41f01ddd4cf1googlegroups.com...

--

Może się pochwalisz? Nie przegapiłby¶ takiej okazji.

http://www.fakt.pl/jaroslaw-kaczynski-na-majdanie-ramie-w-ramie-z-liderem-nacjonalistow,artykuly,434800,1.html

MW

Data: 2015-04-13 05:11:31
Autor: Marek
Co za palant!

Data: 2015-04-13 16:16:52
Autor: Mark Woydak
Co za palant!
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:19cb69c1-db7c-4db1-a5ad-4d389e4f1373googlegroups.com...
napisał:
> [...]

A co jest na szarfach , gdy wieniec sklada Komoruski ?

--

Może się pochwalisz? Nie przegapiłby¶ takiej okazji.

http://hartman.blog.polityka.pl/2015/04/10/lgarstwo-smolenskie/?nocheck=1

MW

Data: 2015-04-13 13:03:40
Autor: Marek
Co za palant!
W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 16:23:39 UTC+2 użytkownik Mark Woydak napisał:
> [...]
>
> A co jest na szarfach , gdy wieniec sklada Komoruski ?
>
> --
>
> Może się pochwalisz? Nie przegapiłby¶ takiej okazji.

Ja nie mowie, ze ty mnie tak nazwales...
Ja mowie, ze palantem jest ten, ktory biegnie na cmentarz, zeby przeczytac, co ktos kazal napisac na szarfie, a potem to komentuje.
Sadze, ze moj przekaz zrozumiales, tylko udawales, ze bylo inaczej.
Taka taktyka, jak u mojej zony...

Data: 2015-04-14 19:12:22
Autor: Mark Woydak
Co za palant!

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
Nie nazwałem cie palantem, po prostu pytam skoro uważasz, że poprawne jest
wypisywanie na składamym na grobie wieńcu tego co wyżej.

[...]

Potrafisz czytać ze zrozumieniem? Dudu¶ złożył na grobie swego szefa szarfę
z napisem: "kandydat na prezydenta". Jakim trzeba byc palantem by tak się
zachować! Nawet Marta zwana Kaczyńsk± nie podała palantowi ręki, a jej wuj
nie przybył na Wawel by złożyć kwiaty wspólnie ze swoim pupilem. Dudu¶ jest
osob± publiczn±, nie udawaj, że nie rozumiesz o co chodzi.

MW

Data: 2015-04-13 14:34:08
Autor: A. Filip
Co za palant! [Mark Woydak]
Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 12:56:45 UTC+2 użytkownik Mark Woydak napisał:
Duduś złożył na grobie swego szefa szarfę z napisem: "kandydat na prezydenta". Jakim trzeba byc palantem by tak się zachować!

[...]

Nie przecieĹĽ nie ma napisu "prezydent RP *ponownie kandydujÄ…cy na prezydenta RP* " :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
Zamknij na klucz to, co naprawdÄ™ myĹ›lisz.  (PrzysĹ‚owie japoĹ„skie)

Data: 2015-04-13 13:06:14
Autor: Marek
Co za palant! [Mark Woydak]
W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 14:34:12 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> A co jest na szarfach , gdy wieniec sklada Komoruski ?

Nie przecież nie ma napisu "prezydent RP *ponownie kandyduj±cy na prezydenta RP* " :-)

-- A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Zamknij na klucz to, co naprawdę my¶lisz.  (Przysłowie japońskie)

No a co tam jest napisane ?
Wiesz to, czy nie wiesz ?
Ja myslalem, ze tam jest : "Łoncze sie w bulu..."

Data: 2015-04-14 19:12:14
Autor: Mark Woydak
Co za palant!
napisał:
> [...]

No a co tam jest napisane ?
Wiesz to, czy nie wiesz ?
Ja myslalem, ze tam jest : "Łoncze sie w bulu..."

To się ł±cz. Fakty s± takie: Dudu¶ złożył na grobie swego szefa szarfę z

Data: 2015-04-13 16:15:14
Autor: Mark Woydak
Co za palant! [Mark Woydak]
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+bs6y5hp25f-f4d1@xl.wp.pl...
[...]