Co za rozkosz...

Data: 2010-07-05 11:26:40
Autor: zbig
Co za rozkosz...
gdy w spokoju, na luziku, obserwuje się wściekłość tępego motłochu,
który nijak nie może zrozumieć jak to się mogło stać,ze przegrał.
No cóż, kto tego uczucia nie doświadczył nie jest w stanie sobie
wyobrazić, jaki to jest błogostan.
A buractwo prześciga sie znów w judzeniu i opluwaniu, nie zdając sobie
sprawy, ze taką postawa wzbudza tylko większe obrzydzenie i
politowanie w stosunku do niego.
Róbcie tak dalej! Ten apel i podziękowania kieruje w stronę takich
kreatur jak:
awe - bydlę poza wszelką konkurencją
antenka - idiotka o umysłowości ameby, ze swastyką na niskim czółku
HaMMer - szanujący się nierób, podbydlę, choć nie aż taki głąb jak
dwójka wcześniej wymienionych
u2 - umysłowość sięgająca poziomu antenki
cytryna - niebezpieczna fanatyczna psychopatka
sam - trudno coś więcej o nim powiedzieć, bo po przeczytaniu jednego
czy dwóch postów resztę olałem ciepłym moczem

Data: 2010-07-05 14:37:14
Autor: Antenka
Co za rozkosz...
antenka - idiotka o umysłowości ameby, ze swastyką na niskim czółku<

POlszewicki imbecyl dał głos.

Twój błogostan nie potrwa długo - zadbamy o to. Wszystko pierdyknie
jeszcze z końcem tego roku - przygotuje się na najgorsze. Oj będzie
bolało.

Antenka

Data: 2010-07-05 21:38:41
Autor: Eulalia Browarek
Co za rozkosz...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9b54ceec-77f6-47d2-8c70-016a9b19a9c8r27g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Oink, oink ! ;))))))

Zennon

Data: 2010-07-06 13:53:28
Autor: HaMMeR
Co za rozkosz...
On 2010-07-05 23:38, Eulalia Browarek wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Co ci sie stalo?? Wreszcie jestes soba i mozesz
'mowic' wlasnym glosem??
Gratulacje za odwage.., a teraz wejdz na wage!

Data: 2010-07-05 20:36:49
Autor: 'heÂŽsk'
Co za rozkosz...
On Mon, 5 Jul 2010 11:26:40 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

[...]

 potwierdzam. to bydlak obrazajacy innych.

antenka - idiotka o umysłowości ameby, ze swastyką na niskim czółku

 moim zdaniem to obecnie facet

HaMMer - szanujący się nierób, podbydlę, choć nie aż taki głąb jak
dwójka wcześniej wymienionych

 to jakis cudak z "opozycji". podobno byl w "S" i walczyl. jak prezes.

u2 - umysłowość sięgająca poziomu antenki

 obecnie "bryluje" na sciepie. nie ma nic do powiedzenia.

cytryna - niebezpieczna fanatyczna psychopatka

 to tez facet tyle, ze po kastracji ;o)))

sam - trudno coś więcej o nim powiedzieć, bo po przeczytaniu jednego
czy dwóch postów resztę olałem ciepłym moczem

 zostal jeszcze raff i razor. tchorzliwe kanalie.  w/w + ich porabani kolesie siedza u mnie w kf.

--

 HeSk

Data: 2010-07-05 12:06:52
Autor: zbig
Co za rozkosz...
On 5 Lip, 20:36, 'he(R)sk' < bigbred...@interia.pl> wrote:

 to jakis cudak z "opozycji". podobno byl w "S" i walczyl. jak prezes.

Kiedyś się wydało, że za solidarności siedział cicho jak mysz pod
miotła

Data: 2010-07-05 20:38:08
Autor: abc
Co za rozkosz...
A buractwo prześciga sie znów w judzeniu i opluwaniu, nie zdając sobie
sprawy, ze taką postawa wzbudza tylko większe obrzydzenie i
politowanie w stosunku do niego.

To prawda. Dysząc pragnieniem zemsty  Palikot prześciguje się z
Niesiołowskim przy wtórze Bartoszewskiego. Tfu!

Data: 2010-07-05 11:50:04
Autor: zbig
Co za rozkosz...
On 5 Lip, 20:38, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

To prawda. Dysząc pragnieniem zemsty  Palikot prześciguje się z
Niesiołowskim przy wtórze Bartoszewskiego. Tfu!

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Palikot odpowiada tylko pięknym za nadobne. milczał przez miesiąc,
kiedy oszalały wściekły lumpenmoher darł ryja o zamachu , o krwi na
rękach Tuska i Komorowskiego, o spisku Rosjan.
Myśleliście , ze ujdzie to wam płazem?

Data: 2010-07-05 20:55:11
Autor: abc
Co za rozkosz...

Data: 2010-07-07 06:02:03
Autor: ab.666
Co za rozkosz...

"abc" <abc@wp.pl> wrote in message

Nie da się w człowieku oddzielić
katolika od obywatela.

Dlatego, jak się wytępi katolicyzm, pozostana obywatele.
Czego Wam i sobie życzę.

ab.

Data: 2010-07-05 20:39:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Co za rozkosz...

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1ad5da77-2b75-4030-b077-4aa60536bc5ab35g2000yqi.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czuję się pominięty, niedoceniony i odtrącony.
Nie zasłużyłem chociaż na malutki jobik?

Data: 2010-07-05 11:41:53
Autor: zbig
Co za rozkosz...
On 5 Lip, 20:39, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:1ad5da77-2b75-4030-b077-4aa60536bc5ab35g2000yqi.googlegroups.com...
gdy w spokoju, na luziku, obserwuje si w ciek o t pego mot ochu,
kt ry nijak nie mo e zrozumie jak to si mog o sta ,ze przegra .
No c , kto tego uczucia nie do wiadczy nie jest w stanie sobie
wyobrazi , jaki to jest b ogostan.
A buractwo prze ciga sie zn w w judzeniu i opluwaniu, nie zdaj c sobie
sprawy, ze tak postawa wzbudza tylko wi ksze obrzydzenie i
politowanie w stosunku do niego.
R bcie tak dalej! Ten apel i podzi kowania kieruje w stron takich
kreatur jak:
awe - bydl poza wszelk konkurencj
antenka - idiotka o umys owo ci ameby, ze swastyk na niskim cz ku
HaMMer - szanuj cy si nier b, podbydl , cho nie a taki g b jak
dw jka wcze niej wymienionych
u2 - umys owo si gaj ca poziomu antenki
cytryna - niebezpieczna fanatyczna psychopatka
sam - trudno co wi cej o nim powiedzie , bo po przeczytaniu jednego
czy dw ch post w reszt ola em ciep ym moczem
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czuj si pomini ty, niedoceniony i odtr cony.
Nie zas u y em chocia na malutki jobik?

Kto nie jest przeciw nam , jest z nami.

Data: 2010-07-05 21:37:59
Autor: wekon
Co za rozkosz...
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:597bd455-c639-411e-9f78-9b447721fb9dw31g2000yqb.googlegroups.com...
Kto nie jest przeciw nam , jest z nami.

lub innymi slowy: jedzcie gówno panowie, tysiace much nie moze sie mylic.

wekon

Data: 2010-07-05 12:44:29
Autor: zbig
Co za rozkosz...
On 5 Lip, 21:37, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in message

> Kto nie jest przeciw nam , jest z nami.

lub innymi slowy: jedzcie gówno panowie, tysiace much nie moze sie mylic.

wekon

Co ty bredzisz niedojdo. Gdzie tu jakakolwiek paralela

Data: 2010-07-05 23:42:53
Autor: wekon
Co za rozkosz...
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:15ed85e0-7b47-4596-9f7e-13793019876dd8g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

wekon

Co ty bredzisz niedojdo. Gdzie tu jakakolwiek paralela

Ty sie zbysiu z tego gówna za bardzo nie wychylaj, wybrales sobie to siedz po uszy i sie delektuj. Ale nie zmuszaj innych. I pamietaj, ze myslacy nie zawsze idzie za stadem.

wekon

Data: 2010-07-05 21:01:29
Autor: awe
Co za rozkosz...
Zbig ty jestes prymitywnym glupcem tak jak wiekszosci przypadkow twoi koledzy. Jakims cudem udalo sie wam wygrac 5%, ale jeszcze wczoraj byles posrany
awe

Data: 2010-07-05 14:51:05
Autor: Antenka
Co za rozkosz...
koledzy. Jakims cudem udalo sie wam wygrac 5%, ale jeszcze wczoraj byles
posrany
awe

Awuś, wierzysz w kolejny cud? Nie żartuj.
Ten imbecyl srał w gacie o 23.00 - o tej godzinie PKW drżącym głosem
podało prawdziwy wynik z 51% obwodów - prowadził Jarosław Kaczyński.
PiSowcy nie dopilnowali lokali wyborczych. Nie było mężów zaufania
patrzących na POlszewickie lepkie łapy. Niemoralne, cwane bydło było
odpowiednio wyszkolone, co zrobić z nadmiarem pustych  kart do
głosowania.

Antenka

Data: 2010-07-05 21:56:47
Autor: Eulalia Browarek
Co za rozkosz...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bf3785b7-0d14-46d6-9fde-f75189380d88u7g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Jakie piękne urojenia ;) To się nazywa paranoja indukowana. Złapałaś to od Prezia ;)

Oink, oink ;))))

Zennon

Data: 2010-07-06 01:58:29
Autor: awe
Co za rozkosz...

[...]

-- -- -- -- --
Byc moze, ale to juz bez wiekszego znaczenia. Ci tam na gorze ktorzy podejmuja decyzje wiedza co robia. Powiedzmy ze tak mialo byc i tak jest. Na samorzadowe wybory bedziemy lepiej przygotowani rowniez i od tej strony. Na razie Tusk ma 1,5 roku na wykrwawienie sie. Zadna z obietnic nie zostanie zrealizowana. Ten deficyt jest zbyt duzy a niedlugo nie da sie tego zatrzymac. Jak pelopopieracze dostana po dupie to zaczna myslec.
Juz naiwne nastepne pokolenie studencikow zostalo zrobione w chuja. Znizki na przejazdy? "Ale Komorowski nie powiedzial przeciez kiedy". Moze za sto lat. Wcale mi nie jest zal tego bydla. Kto to widzial zeby kryterium wyboru prezydenta byla znizka na przejazd. Tragifarsa.
Jedyna tylko nadzieja ze PiS wygra nastepne wybory a Komorowski urwie sie z lancucha Tuska.
awe

Data: 2010-07-06 08:15:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Co za rozkosz...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0trfn$gls$1news.onet.pl...
[...]

Pic już nie wygra żadnych wyborów. Odejdzie w niebyt.

Data: 2010-07-06 12:04:34
Autor: awe
Co za rozkosz...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c32ca22$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
A  slonce przestanie swiecic, lyzka na to NIEMOZLIWE:-)
awe

Data: 2010-07-06 12:27:31
Autor: Zahir
Co za rozkosz...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0uuv9$22f$1news.onet.pl...

[...]

Dla dobra Polski PiS powinien pogonić prezesa na 4 wiatry!

Zahir

Data: 2010-07-06 14:33:07
Autor: awe
Co za rozkosz...

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c330513$0$19171$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
a moglbys zdefiniowac to dobro
awe

Data: 2010-07-06 13:57:00
Autor: PaPi
Co za rozkosz...
A  slonce przestanie swiecic, lyzka na to NIEMOZLIWE:-)

Przypomnij sobie swoje posty sprzed 3 dni. A jeszcze lepiej sprzed tygodnia, dwoch :-)
Sie wyciagnie na jesieni i za poltora roku tez :-)

Data: 2010-07-06 14:34:11
Autor: awe
Co za rozkosz...

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c331a0d$1news.home.net.pl...
A  slonce przestanie swiecic, lyzka na to NIEMOZLIWE:-)

Przypomnij sobie swoje posty sprzed 3 dni. A jeszcze lepiej sprzed tygodnia, dwoch :-)
Sie wyciagnie na jesieni i za poltora roku tez :-)
-- -- -- -- -
Coz no mam pecha, pomylilem sie, przepraszam 3% zabraklo, a Komorowski mial zwyciezyc w I turze
awe

Data: 2010-07-06 14:38:02
Autor: PaPi
Co za rozkosz...
Coz no mam pecha

To nie pech. To glupota.

, pomylilem sie, przepraszam 3% zabraklo

3% ? Do czego ?
Komorowski wygral przewaga ponad 6%. To wieksza przewaga niz osiagnal w 1 turze.

, a Komorowski mial
zwyciezyc w I turze

Kiedy cos takiego napisalem ?

Data: 2010-07-06 15:17:59
Autor: awe
Co za rozkosz...

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c3323aa$1news.home.net.pl...
Coz no mam pecha

To nie pech. To glupota.

[...]

no wlasnie to jasne nafajniejesze ze komorowski wygral 6% przewaga a Kaczynskiemu zabraklo 3% zeby wygrac - i ktory tu jeszcze chcialby mnie uczyc matematyki;-))
awe

Data: 2010-07-07 06:04:22
Autor: ab.666
Co za rozkosz...

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message

Nie było mężów zaufania
patrzących na POlszewickie lepkie łapy. Niemoralne, cwane bydło było
odpowiednio wyszkolone, co zrobić z nadmiarem pustych  kart do
głosowania.

Ja myślę, że brało w tym udział KGB; najpierw zestrzelili samolot, potem
dobijali rannych, a w końcu postawili krzyżyki.

ab.

Data: 2010-07-06 13:55:31
Autor: PaPi
Co za rozkosz...
> udalo sie wam wygrac 5%

53.01 - 46.99 = 6.02 %

Nie dziwie sie, ze z takim poziomem umyslowym i umiejetnoscia liczenia nie jestes w stanie znalezc pracy w Gdansku.

Data: 2010-07-05 23:02:39
Autor: matusm
Co za rozkosz...

[...]
wyobrazić, jaki to jest błogostan. dla niektorych bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-07-06 13:48:49
Autor: HaMMeR
Co za rozkosz...
On 2010-07-05 20:26, zbig wrote:
[...]

A zebys wiedzial, ze czuje rozkosz po raz enty stwierdzajac
ze i w twoim przypadku nie pomylilem sie nawet o jote...
:)

Co za rozkosz...