Co za rozkosz...

Data: 2010-07-05 20:39:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Co za rozkosz...

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1ad5da77-2b75-4030-b077-4aa60536bc5ab35g2000yqi.googlegroups.com...
gdy w spokoju, na luziku, obserwuje się wściekłość tępego motłochu,
który nijak nie może zrozumieć jak to się mogło stać,ze przegrał.
No cóż, kto tego uczucia nie doświadczył nie jest w stanie sobie
wyobrazić, jaki to jest błogostan.
A buractwo prześciga sie znów w judzeniu i opluwaniu, nie zdając sobie
sprawy, ze taką postawa wzbudza tylko większe obrzydzenie i
politowanie w stosunku do niego.
Róbcie tak dalej! Ten apel i podziękowania kieruje w stronę takich
kreatur jak:
awe - bydlę poza wszelką konkurencją
antenka - idiotka o umysłowości ameby, ze swastyką na niskim czółku
HaMMer - szanujący się nierób, podbydlę, choć nie aż taki głąb jak
dwójka wcześniej wymienionych
u2 - umysłowość sięgająca poziomu antenki
cytryna - niebezpieczna fanatyczna psychopatka
sam - trudno coś więcej o nim powiedzieć, bo po przeczytaniu jednego
czy dwóch postów resztę olałem ciepłym moczem
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czuję się pominięty, niedoceniony i odtrącony.
Nie zasłużyłem chociaż na malutki jobik?

Data: 2010-07-05 11:41:53
Autor: zbig
Co za rozkosz...
On 5 Lip, 20:39, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:1ad5da77-2b75-4030-b077-4aa60536bc5ab35g2000yqi.googlegroups.com...
gdy w spokoju, na luziku, obserwuje si w ciek o t pego mot ochu,
kt ry nijak nie mo e zrozumie jak to si mog o sta ,ze przegra .
No c , kto tego uczucia nie do wiadczy nie jest w stanie sobie
wyobrazi , jaki to jest b ogostan.
A buractwo prze ciga sie zn w w judzeniu i opluwaniu, nie zdaj c sobie
sprawy, ze tak postawa wzbudza tylko wi ksze obrzydzenie i
politowanie w stosunku do niego.
R bcie tak dalej! Ten apel i podzi kowania kieruje w stron takich
kreatur jak:
awe - bydl poza wszelk konkurencj
antenka - idiotka o umys owo ci ameby, ze swastyk na niskim cz ku
HaMMer - szanuj cy si nier b, podbydl , cho nie a taki g b jak
dw jka wcze niej wymienionych
u2 - umys owo si gaj ca poziomu antenki
cytryna - niebezpieczna fanatyczna psychopatka
sam - trudno co wi cej o nim powiedzie , bo po przeczytaniu jednego
czy dw ch post w reszt ola em ciep ym moczem
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czuj si pomini ty, niedoceniony i odtr cony.
Nie zas u y em chocia na malutki jobik?

Kto nie jest przeciw nam , jest z nami.

Data: 2010-07-05 21:37:59
Autor: wekon
Co za rozkosz...
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:597bd455-c639-411e-9f78-9b447721fb9dw31g2000yqb.googlegroups.com...
Kto nie jest przeciw nam , jest z nami.

lub innymi slowy: jedzcie gówno panowie, tysiace much nie moze sie mylic.

wekon

Data: 2010-07-05 12:44:29
Autor: zbig
Co za rozkosz...
On 5 Lip, 21:37, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in message

> Kto nie jest przeciw nam , jest z nami.

lub innymi slowy: jedzcie gówno panowie, tysiace much nie moze sie mylic.

wekon

Co ty bredzisz niedojdo. Gdzie tu jakakolwiek paralela

Data: 2010-07-05 23:42:53
Autor: wekon
Co za rozkosz...
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:15ed85e0-7b47-4596-9f7e-13793019876dd8g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

wekon

Co ty bredzisz niedojdo. Gdzie tu jakakolwiek paralela

Ty sie zbysiu z tego gówna za bardzo nie wychylaj, wybrales sobie to siedz po uszy i sie delektuj. Ale nie zmuszaj innych. I pamietaj, ze myslacy nie zawsze idzie za stadem.

wekon

Co za rozkosz...