Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)

Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)

Data: 2010-11-29 22:48:42
Autor: Adam Szewczak
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
No dzis jaka pogoda byla to kazdy wie.
Akurat do przetestowania nowego Partnera.

No i niestety na zime to wielka porazka.

Nadmuch na szybe jest tak zaprojektowany ze po lewej i prawej zostaje bardzo duzo wolnej przestrzeni na ktora nie leci powietrze, efekt jest taki ze tam wszystko zamarza. Dopiero po takim fest nagrzaniu polecialo z pedem powietrza :P

Wycieraczki sa umieszczone bardzo nisko w zwiazku z czym wszystko na nich zamarza, zaaaajefajnie.

No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????

PZDr
Adam

Data: 2010-11-29 21:56:27
Autor: Waldek Godel
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
Dnia Mon, 29 Nov 2010 22:48:42 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????

nie wszystkie HDi, tylko wszystkie common raile. Wysoka sprawność się
kłania.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im
wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej
tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja.

Data: 2010-11-29 23:04:05
Autor: Artur Maśląg
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
W dniu 2010-11-29 22:56, Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 29 Nov 2010 22:48:42 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i
grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????

nie wszystkie HDi, tylko wszystkie common raile. Wysoka sprawność się
kłania.

Tak, tak. Zagrzej w taką pogodę dobre stare 1.9 D/TD/TDI VW.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-29 23:49:33
Autor: Adam Szewczak
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:id180m$4aa$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-11-29 22:56, Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 29 Nov 2010 22:48:42 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i
grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????

nie wszystkie HDi, tylko wszystkie common raile. Wysoka sprawność się
kłania.

Tak, tak. Zagrzej w taką pogodę dobre stare 1.9 D/TD/TDI VW.

--

    Mialem w Polo 1.4D i nie bylo takich jajec. Owszem czasami w korku tem poszla lekko w gore, ale nie ze temperatura silnika spadala.

PZDr
Adam

Data: 2010-11-29 23:06:47
Autor: neoniusz
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
W dniu 10-11-29 22:56, Waldek Godel pisze:
No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i
grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????

nie wszystkie HDi, tylko wszystkie common raile. Wysoka sprawność się
kłania.

Raczej wiekszosc diesli.

Data: 2010-11-29 23:10:07
Autor: Waldek Godel
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
Dnia Mon, 29 Nov 2010 23:06:47 +0100, neoniusz napisał(a):

Raczej wiekszosc diesli.

Nie, stare diesle z komorą pośrednią grzeją się bez problemu, np. stary
dobry XUD

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im
wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej
tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja.

Data: 2010-11-29 23:19:47
Autor: emes
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)


Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id185n$ab$1@news.onet.pl...
W dniu 10-11-29 22:56, Waldek Godel pisze:
No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i
grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????

nie wszystkie HDi, tylko wszystkie common raile. Wysoka sprawność się
kłania.

Raczej wiekszosc diesli.


jest tam takie cudo jak grzalki nurnikowe, ale widocznie za kiepskie

Data: 2010-11-30 22:03:29
Autor: neoniusz
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
W dniu 10-11-29 23:19, emes pisze:
No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i
grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????

nie wszystkie HDi, tylko wszystkie common raile. Wysoka sprawność się
kłania.

Raczej wiekszosc diesli.


jest tam takie cudo jak grzalki nurnikowe, ale widocznie za kiepskie

Trzeba kartonik przed chlodnice wepchnac ;) W moim starym dieslu kiedys pomagalo.

Data: 2010-11-29 23:26:03
Autor: Cavallino
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:id185n$ab$1news.onet.pl...
W dniu 10-11-29 22:56, Waldek Godel pisze:
No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i
grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????

nie wszystkie HDi, tylko wszystkie common raile. Wysoka sprawność się
kłania.

Raczej wiekszosc diesli.

1.6 crdi w Kii nie ma tego typu problemów.

Data: 2010-11-30 00:14:22
Autor: Tomasz Pyra
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
W dniu 2010-11-29 22:56, Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 29 Nov 2010 22:48:42 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i
grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????

nie wszystkie HDi, tylko wszystkie common raile. Wysoka sprawność się
kłania.

Jeszcze pewnie dużo zależy od wydajności nadmuchu i nagrzewnicy.

W mojej Corolli (1.4 benzyna) zimą jak się puści na full ogrzewanie to również silnik stygnie.

Data: 2010-11-30 07:18:06
Autor: Karolek
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
W dniu 2010-11-29 22:56, Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 29 Nov 2010 22:48:42 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i
grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????

nie wszystkie HDi, tylko wszystkie common raile. Wysoka sprawność się
kłania.


Nie, nie wszystkie common raile.

--
Karolek

Data: 2010-11-30 08:40:57
Autor: Jacek Bronowski
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
nie wszystkie HDi, tylko wszystkie common raile. Wysoka sprawność się
kłania.

Generalizujesz...
Mam CR-a i niezaleznie czy -20 czy +30 temperatura cieczy chlodzacej (na wskazniku) zawsze taka sama (czyli normalna).
Wiec na wszystkie common raile, a tylko moze marnie zaprojektowane?

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl
Aktualnie 14 062 zdjęcia z 21 krajów.
Wydawnictwa autorskie:
http://www.foto-baza.pl/index.php?menu=autorskie

Data: 2010-11-30 08:54:21
Autor: cef
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
Jacek Bronowski wrote:

Mam CR-a i niezaleznie czy -20 czy +30 temperatura cieczy chlodzacej
(na wskazniku) zawsze taka sama (czyli normalna).
Wiec na wszystkie common raile, a tylko moze marnie zaprojektowane?

Może masz zepsuty wskaźnik? :-)

Data: 2010-11-30 23:01:15
Autor: BartekK
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
W dniu 2010-11-30 08:54, cef pisze:
Jacek Bronowski wrote:

Mam CR-a i niezaleznie czy -20 czy +30 temperatura cieczy chlodzacej
(na wskazniku) zawsze taka sama (czyli normalna).
Wiec na wszystkie common raile, a tylko moze marnie zaprojektowane?

MoĹźe masz zepsuty wskaĹşnik? :-)
albo mierzy temperaturę w bloku, a nie w chłodnicy?

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| sibi@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

Data: 2010-12-01 09:39:48
Autor: Jacek Bronowski
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:id3sju$sd7$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2010-11-30 08:54, cef pisze:
Jacek Bronowski wrote:

Mam CR-a i niezaleznie czy -20 czy +30 temperatura cieczy chlodzacej
(na wskazniku) zawsze taka sama (czyli normalna).
Wiec na wszystkie common raile, a tylko moze marnie zaprojektowane?

Może masz zepsuty wskaźnik? :-)
albo mierzy temperaturę w bloku, a nie w chłodnicy?

Czujnik jest ok :-)
A co mierzy, to mnie wlasciwie nie specjalnie interesuje - wazne ze przekauje informacje, ze temperatura silnika jest wporzadku.
Jak wiadomo, duzy diesel (zwlaszcza turbo CR) nagrzewa sie powoli. Bez wlaczenia dogrzewania (webasto) przy takich temp. jak teraz to trzeba ok. 30 min jazdy zeby sie nagrzal do temperatury optymalnej. Ale jak ja osiagnie to sie nie przegrzewa i nie wychladza w czasie pracy, niezaleznie od warunkow na zewnatrz.Ogrzewanie wnetrza tez dziala dobrze i w miare jednostajnie (ustawione na auto z okreslona temperatura, np. 20 st.C.

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl
Aktualnie 14 062 zdjęcia z 21 krajów.
Wydawnictwa autorskie:
http://www.foto-baza.pl/index.php?menu=autorskie

Data: 2010-11-29 23:41:49
Autor: BartekK
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
W dniu 2010-11-29 22:48, Adam Szewczak pisze:
No dzis jaka pogoda byla to kazdy wie.
Akurat do przetestowania nowego Partnera.

No i niestety na zime to wielka porazka.

Nadmuch na szybe jest tak zaprojektowany ze po lewej i prawej zostaje
bardzo duzo wolnej przestrzeni na ktora nie leci powietrze, efekt jest
taki ze tam wszystko zamarza. Dopiero po takim fest nagrzaniu polecialo
z pedem powietrza :P

Wycieraczki sa umieszczone bardzo nisko w zwiazku z czym wszystko na
nich zamarza, zaaaajefajnie.

No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i
grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????
Nie tylko. 1.3 cdti, rozgrzany do 95'C na trasie, -3'C na dworze, nawiew na maks (4/4), i po chwili stania w korku temp silnika spada calkowicie ponizej skali (a skala jest 70-110'C), tak jak przy zupelnie zimnym silniku. Z nawiewow leci letnie powietrze, w srodku tez sie robi zimno...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| sibi@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

Data: 2010-11-30 00:08:25
Autor: Nex@pl
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)

Ah, w takich momentach przydaje się 29 letnia benzyna 1.8 :D Mi już pomimo -2 kilka razy wentylator chłodnicy się załączał :)

Data: 2010-11-30 20:05:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
W dniu 2010-11-29 23:41, BartekK pisze:

Nie tylko. 1.3 cdti, rozgrzany do 95'C na trasie, -3'C na dworze, nawiew
na maks (4/4), i po chwili stania w korku temp silnika spada calkowicie
ponizej skali (a skala jest 70-110'C), tak jak przy zupelnie zimnym
silniku. Z nawiewow leci letnie powietrze, w srodku tez sie robi zimno...


Ja bym się termostatowi jednak przyjrzał.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2010-11-30 21:37:11
Autor: Czarek Daniluk
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
W dniu 2010-11-30 20:05, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2010-11-29 23:41, BartekK pisze:

Nie tylko. 1.3 cdti, rozgrzany do 95'C na trasie, -3'C na dworze, nawiew
na maks (4/4), i po chwili stania w korku temp silnika spada calkowicie
ponizej skali (a skala jest 70-110'C), tak jak przy zupelnie zimnym
silniku. Z nawiewow leci letnie powietrze, w srodku tez sie robi zimno...


Ja bym się termostatowi jednak przyjrzał.

Jeśli miałby niesprawny to nawet lekko ciepłe na trasie by nie leciało.
Te typy tak mają ;) że niestety jak staniesz to nagrzewnicą szybciutko je wychładzasz :)
Powinni w nich standardowo montować podgrzewacze elektryczne cieczy - coś jak w TDI - 3 świece żarowe w cieczy chłodzącej.

Pozdrawiam !

Data: 2010-11-30 21:54:09
Autor: jerzu
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
On Tue, 30 Nov 2010 20:05:08 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

Ja bym się termostatowi jednak przyjrzał.

Nie ma co się przyglądać. W zeszłym roku wymieniałem termostat, po
wymianie było tak samo. --
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2010-11-30 22:00:21
Autor: J.F.
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
On Tue, 30 Nov 2010 21:54:09 +0100,  jerzu wrote:
On Tue, 30 Nov 2010 20:05:08 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
Ja bym się termostatowi jednak przyjrzał.

Nie ma co się przyglądać. W zeszłym roku wymieniałem termostat, po
wymianie było tak samo.

Ja bym sie jednak przyjrzal jak wymieniaja ..

J.

Data: 2010-11-30 22:01:29
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
W dniu 2010-11-30 22:00, J.F. pisze:
On Tue, 30 Nov 2010 21:54:09 +0100,  jerzu wrote:
On Tue, 30 Nov 2010 20:05:08 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
Ja bym się termostatowi jednak przyjrzał.

Nie ma co się przyglądać. W zeszłym roku wymieniałem termostat, po
wymianie było tak samo.

Ja bym sie jednak przyjrzal jak wymieniaja ..

Ciężko nie patrzeć na własne ręce przy pracy. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2010-11-30 22:05:25
Autor: jerzu
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
On Tue, 30 Nov 2010 22:00:21 +0100, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ja bym sie jednak przyjrzal jak wymieniaja ..

Się przyglądałem. U mnie był problem z nagrzewaniem się silnika, winny
był właśnie termostat. Zresztą tak było od początku, w zastępczym
aucie dokładnie to samo.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2010-12-03 01:07:39
Autor: Adam Płaszczyca
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
Dnia Mon, 29 Nov 2010 22:48:42 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

Nadmuch na szybe jest tak zaprojektowany ze po lewej i prawej zostaje bardzo duzo wolnej przestrzeni na ktora nie leci powietrze, efekt jest taki ze tam wszystko zamarza. Dopiero po takim fest nagrzaniu polecialo z pedem powietrza :P

Hm... To ciekawe, bo mam w zasadzie to samo, bo Cytrynke Berlingo i nic
takiego nie zauważyłem.
Wycieraczki sa umieszczone bardzo nisko w zwiazku z czym wszystko na nich zamarza, zaaaajefajnie.

To prawda, to tego kieszeń na śnieg ;)

No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????

Tak.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2010-12-03 09:45:15
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
Witam serdecznie.

....
No i niestety na zime to wielka porazka.
....
Nie martw się. Nie jesteś sam. Aktualny X-Trail sprawia wrażenie jakby go w
ogóle nie zaprojektowano, tylko wrzucono jakieś przypadkowe części a ktoś w
fabryce poskładał jak mu pasowało:
Nadmuch tylko na 50% powierzchni szyby, na środku.
Wycieraczki poniżej linii nadmuchu, zamarzają w trakcie jazdy.
Przy podnoszeniu tylnej klapy śnieg z siłowników spada do bagażnika.
Z klapy kapie na głowę i ubranie.
Lód namarza w szczelinie nad klapa uniemożliwiając jej otwarcie.
To z zimowych niedoróbek, które codziennie wkurzają. Są jeszcze uniwersalne:
Jeśli fotel kierowcy jest choć trochę podsunięty do przodu pas przy zapinaniu
klinuje się w milimetrowej szczelinie między drzwiami i siedzeniem.
Ze schowka wszystko wypada przy każdym otwarciu.
Pozostałe schowki do niczego nie pasują.
Uchwyty na kubki nie pasują do żadnych kubków i butelek.
Przy wrzucaniu jedynki kciukiem wciska się włącznik klimy, bo jest tak blisko.
Itd.
Pozdrawiam.

Sebastian stęskniony za CR-V.
http://www.speedyelise.fora.pl/

--


Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona