Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)

Data: 2010-11-29 23:41:49
Autor: BartekK
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
W dniu 2010-11-29 22:48, Adam Szewczak pisze:
No dzis jaka pogoda byla to kazdy wie.
Akurat do przetestowania nowego Partnera.

No i niestety na zime to wielka porazka.

Nadmuch na szybe jest tak zaprojektowany ze po lewej i prawej zostaje
bardzo duzo wolnej przestrzeni na ktora nie leci powietrze, efekt jest
taki ze tam wszystko zamarza. Dopiero po takim fest nagrzaniu polecialo
z pedem powietrza :P

Wycieraczki sa umieszczone bardzo nisko w zwiazku z czym wszystko na
nich zamarza, zaaaajefajnie.

No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i
grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????
Nie tylko. 1.3 cdti, rozgrzany do 95'C na trasie, -3'C na dworze, nawiew na maks (4/4), i po chwili stania w korku temp silnika spada calkowicie ponizej skali (a skala jest 70-110'C), tak jak przy zupelnie zimnym silniku. Z nawiewow leci letnie powietrze, w srodku tez sie robi zimno...

Data: 2010-11-30 00:08:25
Autor: Nex@pl
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)

Ah, w takich momentach przydaje się 29 letnia benzyna 1.8 :D Mi już pomimo -2 kilka razy wentylator chłodnicy się załączał :)

Data: 2010-11-30 20:05:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-11-29 23:41, BartekK pisze:

[...]

Ja bym się termostatowi jednak przyjrzał.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-11-30 21:37:11
Autor: Czarek Daniluk
[...]

Jeśli miałby niesprawny to nawet lekko ciepłe na trasie by nie leciało.
Te typy tak mają ;) że niestety jak staniesz to nagrzewnicą szybciutko je wychładzasz :)
Powinni w nich standardowo montować podgrzewacze elektryczne cieczy - coś jak w TDI - 3 świece żarowe w cieczy chłodzącej.

Pozdrawiam !

Data: 2010-11-30 21:54:09
Autor: jerzu
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
On Tue, 30 Nov 2010 20:05:08 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

Ja bym się termostatowi jednak przyjrzał.

Nie ma co się przygl±dać. W zeszłym roku wymieniałem termostat, po
wymianie było tak samo. --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-11-30 22:00:21
Autor: J.F.
On Tue, 30 Nov 2010 21:54:09 +0100,  jerzu wrote:
On Tue, 30 Nov 2010 20:05:08 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
Ja bym się termostatowi jednak przyjrzał.

Nie ma co się przygl±dać. W zeszłym roku wymieniałem termostat, po
wymianie było tak samo.

Ja bym sie jednak przyjrzal jak wymieniaja ..

J.

Data: 2010-11-30 22:01:29
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-11-30 22:00, J.F. pisze:
On Tue, 30 Nov 2010 21:54:09 +0100,  jerzu wrote:
On Tue, 30 Nov 2010 20:05:08 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
Ja bym się termostatowi jednak przyjrzał.

Nie ma co się przyglądać. W zeszłym roku wymieniałem termostat, po
wymianie było tak samo.

Ja bym sie jednak przyjrzal jak wymieniaja ..

Ciężko nie patrzeć na własne ręce przy pracy. ;)

Data: 2010-11-30 22:05:25
Autor: jerzu
Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
On Tue, 30 Nov 2010 22:00:21 +0100, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ja bym sie jednak przyjrzal jak wymieniaja ..

Się przygl±dałem. U mnie był problem z nagrzewaniem się silnika, winny
był wła¶nie termostat. Zreszt± tak było od pocz±tku, w zastępczym
aucie dokładnie to samo.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)