Data: 2012-08-22 11:34:08 | |
Autor: maruda | |
Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo | |
W dniu 2012-08-22 11:27, nospam pisze:
Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visaA nie pomyliłeś przypadkiem typu karty (V/MC)? -- Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda. |
|
Data: 2012-08-22 11:47:26 | |
Autor: nospam | |
Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo | |
W dniu 2012-08-22 11:34, maruda pisze:
W dniu 2012-08-22 11:27, nospam pisze: Nie, dwukrotnie probowalem i przy drugiej probie wszystko dokladnie sprawdzilem (czy wszystkie dane sie zgadzaja, lacznie z typem karty). |
|
Data: 2012-08-22 11:48:00 | |
Autor: nospam | |
Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo | |
W dniu 2012-08-22 11:47, nospam pisze:
W dniu 2012-08-22 11:34, maruda pisze: Dodam jeszcze, ze pozniej zaplacilem bez problemow karta innego banku. Wiec...? |
|
Data: 2012-08-22 14:10:14 | |
Autor: Krystek | |
Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo | |
W dniu 2012-08-22 11:48, nospam pisze:
W dniu 2012-08-22 11:47, nospam pisze: Też płaciłeś kartą VISA? Czy jakaś inną? Ja bym opisał ten przypadek (data, godzina, serwis itp.) i podesłał mailem do Inteligo z kopią do Polcardu. Ciekawe, co by odpisali. K. -- http://www.krystek.art.pl/ |
|
Data: 2012-08-23 13:57:51 | |
Autor: zlotowinfo | |
Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo | |
Użytkownik "nospam" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:k129sf$mvm$2inews.gazeta.pl...
Dodam jeszcze, ze pozniej zaplacilem bez problemow karta innego banku. Wiec...?1. limit karty 2. nie włączona obsługa transakcji internetowych 3. jakiś chwilowy problem banku itp itd, może warto zadzwonić do banku -- http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/ http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/ http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/ |