Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo

Data: 2012-08-23 02:13:00
Autor: filip.lachert
Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
W dniu środa, 22 sierpnia 2012 11:27:41 UTC+2 użytkownik nospam napisał:
Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat: przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze sprzedawca.

Co za pies?
 Też nie mogłem doładować na stronie T-Mobile (komunikat ten sam). Doładowałem przez inny serwis.

Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo