Co za złamany chuj podszywa się pod moje konto?

Data: 2012-06-08 21:04:12
Autor: Yogi
Co za złamany chuj podszywa się pod moje konto?
Czy ty kurwa popierdolony psycholu nie masz swego konta? Lecz się gościu na
ten swój pojebany łeb zboczeńcu!

Data: 2012-06-08 21:17:44
Autor: Polok_Prawdziwy
Yogi wrote:

Czy ty kurwa popierdolony psycholu nie masz swego konta? Lecz się gościu
na ten swój pojebany łeb zboczeńcu!

Mozeto POKRAKA jezd...?

- słysołem łostatnio, ze komputrowe skolenie zrobił i nowet świadomy jezd, docego myska służy (wceśniej myśloł, zeto dewersjo najego ALIKA jezd!)...

Data: 2012-06-08 21:23:39
Autor: Yogi
Dnia Fri, 08 Jun 2012 21:17:44 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

Yogi wrote:

[...]

Jak znaleźć skad ten psychol jest. Zapłacę dobrze! Nie daruje chujowi!

Data: 2012-06-08 14:26:27
Autor: Yogy

Yogi wrote:

[...]

Nie musisz płacić, zadzwoń na pogotowie i wszystko im opowiedz.

Data: 2012-06-08 21:28:02
Autor: Yogi

Yogi wrote:

[...]

Tobie skurwysynu pogotowie nie pomoże. Ty psycholu jebany! Grzegorz Z.
Zapamietam to ty skuwielu! Dopadnę cię.

Data: 2012-06-08 14:32:58
Autor: Yogy

Yogi wrote:

[...]

Nudny jesteś chłopczyku. A może śpiący jesteś? To wysikaj się i leć do łóżka, jutro mnie dopadniesz bo dzisiaj chyba nie dasz rady.

Data: 2012-06-08 21:33:08
Autor: Yogi

Yogi wrote:

[...]

Chłopczyków to szukaj u siebie w łózku pedale jeden! Dorwe cię ty
skurwysynu!

Data: 2012-06-08 14:36:28
Autor: Yogy

Yogi wrote:

[...]

Powatrzasz się. Spierdalaj spać szczylu bo zaczynasz strasznie
nudzić.

Co za złamany chuj podszywa się pod moje konto?