Co założyć na kierownicę Focusa?

Data: 2009-03-19 06:14:36
Autor: Gabriel'Varius'
Co założyć na kierownicę Focusa?
Użytkownik Als napisał:
Jest sobie Ford Focus, trochę już użytkowany. Materiał na kierownicy jest
wyślizgany i chciałbym to jakoś skorygować, żeby mieć pewność, że w
przypadkach krytycznych nie wpadnę w poślizg na kierownicy :-)

Pytanie więc - co założyć na kierownicę, żeby dawało to pewny chwyt, nie
kosztowało majątku, zakładanie nie wymagało demontażu połowy wyposażenia
kabiny ale za to było możliwe bez udziału ASO/serwisu/mechanika lotniczego.
I pytanie dodatkowe - gdzie to coś kupić (w DC najlepiej). Nie mam jakoś
zaufania do marketowych nakładek, ale może zbyt krytyczny jestem?
Wszystko to spelnia np.
http://www.allegro.pl/item580198709_pokrowiec_na_kierownice_ze_skory_wysoka_jakosc.html To link do goscia u ktorego ja kupowalem pokrowiec na kierownice do Twingo zony. poczatkowo bylem sceptycznie nastawiony do tego wynalazku ale po zalozeniu (30 min szycia) efekt jest bardziej niz ok a kierownica pieknie lezy w dloniach i nie widac wytarc po 9 latach uzytkowania a wyglada bardzo ladnie Ponadto jesli bedzie potrzeba da sie to szybko sciagnac i cena przyzwoita i nie trzeba sciagac kierownicy.

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Co założyć na kierownicę Focusa?