Co zamiast 8600GT DDR2

Data: 2014-05-16 10:05:39
Autor: fifak
Co zamiast 8600GT DDR2
W kompie spaliła się grafa 8600GT DDR2 512

Co wsadzić zamiast tego aby koszt nie przekroczył 120-160zł a było troche ciszej i wydajniej?

Data: 2014-05-16 10:41:11
Autor: zhbick
Co zamiast 8600GT DDR2
Użytkownik "fifak"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:5375c6d1$0$2366$65785112@news.neostrada.pl...

W kompie spaliła się grafa 8600GT DDR2 512

Co wsadzić zamiast tego aby koszt nie przekroczył 120-160zł a było troche ciszej i wydajniej?

Korzystać z zintegrowanej. A jeśli potrzebujesz zewnętrznej, to napisz nam coś o sprzęcie, bo nie wiemy czy ma być AGP, PCI czy PCI-E

Data: 2014-05-16 12:04:29
Autor: fifak
Co zamiast 8600GT DDR2
W dniu 2014-05-16 10:41, zhbick pisze:
[...]

włączyłem zintegrowaną ale tragicznie działa w porównaniu do 8600GT

oczywiście PCIE

Data: 2014-05-16 12:11:56
Autor: Chris
Co zamiast 8600GT DDR2
fifak nabazgrał(a):

[...]

Włączyć allegro ustawić przediał VGA PCI-E 120-160 zł i szukać tego co jest najlepsze .. rankingi kart masz w necie ...

oczywiście PCIE

Oczywiście ??? a co my wrózki ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-05-16 12:43:36
Autor: fifak
Co zamiast 8600GT DDR2

Oczywiście ??? a co my wrózki ...

no dobra zapomniałem że jeszcze istniało coś takiego jak AGP i że 8600 było na AGP :P

wygooglałem że HD 5570 będzie szybsze, chłodniejsze i w tej cenie...

Data: 2014-05-16 13:39:39
Autor: RadoslawF
Co zamiast 8600GT DDR2
Dnia 2014-05-16 12:43, Użytkownik fifak napisał:

Oczywiście ??? a co my wrózki ...

no dobra zapomniałem że jeszcze istniało coś takiego jak AGP i że 8600
było na AGP :P

wygooglałem że HD 5570 będzie szybsze, chłodniejsze i w tej cenie...

Ale cichsze już nie koniecznie.
Ja bym szukał czegoś bez wiatraka.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-16 17:38:52
Autor: Czarek
Co zamiast 8600GT DDR2

W dniu 2014-05-16 13:39, RadoslawF napisa³/a:

Ja bym szuka³ czego¶ bez wiatraka.

A istnia³y w ogóle jakie¶ karty z "wiatrakami"?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wiatrak

--
Czarek

Data: 2014-05-16 18:09:13
Autor: RadoslawF
Co zamiast 8600GT DDR2
Dnia 2014-05-16 17:38, Użytkownik Czarek napisał:

Ja bym szukał czegoś bez wiatraka.

A istniały w ogóle jakieś karty z "wiatrakami"?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wiatrak

Istniały.
Dowiedz się jeszcze jak na helikoptery mówią to już
zupełnie w majty popuścisz z rozpaczy.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-16 20:56:28
Autor: Czarek
Co zamiast 8600GT DDR2

W dniu 2014-05-16 18:09, RadoslawF napisa³/a:

zupe³nie w majty popu¶cisz z rozpaczy.

Na Tobie ma siê w tym przypadku wzorowaæ?

--
Czarek

Data: 2014-05-16 21:28:07
Autor: RadoslawF
Co zamiast 8600GT DDR2
Dnia 2014-05-16 20:56, Użytkownik Czarek napisał:

W dniu 2014-05-16 18:09, RadoslawF napisał/a:

zupełnie w majty popuścisz z rozpaczy.

Na Tobie ma się w tym przypadku wzorować?

Czyli już w majty popuściłeś skoro o sobie piszesz "ma".

Pozdrawiam

Data: 2014-05-16 21:02:52
Autor: Czarek
Co zamiast 8600GT DDR2

W dniu 2014-05-16 18:09, RadoslawF napisa³/a:

Dowiedz siê jeszcze jak na helikoptery mówi±

Je¶li ci chodzi o "wiatrakowce" to one nie s± ¶mig³owcami/helikopterami i takiej nazwy w tym przypadku u¿ywaj± tacy kretyni jak Ty, którzy nie wiedz± o czym pisz±.
Sprawd¼ sobie co oznacza "wiatrakowiec"

--
Czarek

Data: 2014-05-16 21:31:23
Autor: RadoslawF
Co zamiast 8600GT DDR2
Dnia 2014-05-16 21:02, Użytkownik Czarek napisał:

Dowiedz się jeszcze jak na helikoptery mówią

Jeśli ci chodzi o "wiatrakowce" to one nie są śmigłowcami/helikopterami
i takiej nazwy w tym przypadku używają tacy kretyni jak Ty, którzy nie
wiedzÄ… o czym piszÄ….

Nie chodzi mi o wiatrakowce, chodzi mi o popularnÄ… okreÅ›lenie  helikopterów.

Sprawdź sobie co oznacza "wiatrakowiec"

Sam sprawdź zanim ośmieszysz się po raz kolejny.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-16 22:18:09
Autor: maX
Co zamiast 8600GT DDR2
[...]

W tym, low-endowym, przedziale wydajności nie ma problemów ze znalezieniem
karty z cichym wiatrakiem (mała wydajność to i mało ciepła generuje). Inna
rzecz że nawet jak skręci zegar rdzenia na GPU (co dodatkowo pozwoli
zmniejszyć obroty wentyla) to i tak będzie on nadal sporo szybszy od 8600 na
DDR2.

Data: 2014-05-17 00:35:54
Autor: RadoslawF
Co zamiast 8600GT DDR2
Dnia 2014-05-16 22:18, Użytkownik maX napisał:

[...]

Problemów ze znalezieniem nie ma. Problemy pojawią się po
kilku miesiącach pracy, wiatraki przestają być ciche.
Jeśli ma być ciche to tylko z chłodzeniem pasywnym.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-17 14:07:10
Autor: Irokez
Co zamiast 8600GT DDR2
W dniu 2014-05-17 00:35, RadoslawF pisze:
Problemów ze znalezieniem nie ma. Problemy pojawią się po
kilku miesiącach pracy, wiatraki przestają być ciche.
Jeśli ma być ciche to tylko z chłodzeniem pasywnym.

Sapphire HD5670, HD6670, kilka sztuk od kilku lat cisza na każdej.

--
Irokez

Data: 2014-05-17 14:22:12
Autor: mr misio
Co zamiast 8600GT DDR2
Użytkownik Irokez napisał:
W dniu 2014-05-17 00:35, RadoslawF pisze:
Problemów ze znalezieniem nie ma. Problemy pojawią się po
kilku miesiącach pracy, wiatraki przestają być ciche.
Jeśli ma być ciche to tylko z chłodzeniem pasywnym.

Sapphire HD5670, HD6670

....z fabrycznie zalozonym IceQ

az sie ostatnio zdziwilem, bo myslalem, ze wiatraczek zdechl, a on sie krecil po prostu cichutko :)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-05-17 14:47:26
Autor: maX
Co zamiast 8600GT DDR2

Użytkownik "mr misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ll7k96$h7r$1node2.news.atman.pl...
Użytkownik Irokez napisał:
[...]

6670 od Gigabyte (wyposażony w "GIGABYTE custom-designed 10 cm cooler") też jest cichy po wielu miesiącach pracy. Podobnie 5570 od GB (jeszcze bez wentyla 10 cm, bo dopiero od Radeonów 6xxx Gigabyte zaczął je stosować).

Data: 2014-05-17 14:53:37
Autor: maX
Co zamiast 8600GT DDR2

Użytkownik Irokez napisał:
[...]

No i obie karty są dość zimne, więc dodatkowo można im spowolnić obroty, wciąż nie przekraczając dopuszczalnej temperatury.

Data: 2014-05-16 21:35:39
Autor: zhbick
Co zamiast 8600GT DDR2
Użytkownik "fifak"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:5375ebd6$0$2241$65785112@news.neostrada.pl...

wygooglałem że HD 5570 będzie szybsze, chłodniejsze i w tej cenie...

może też być 9600 GSO, 9600 GT, 9800 GT (wersje pasywnie chłodzone)

Data: 2014-05-17 08:03:58
Autor: Santana
Co zamiast 8600GT DDR2

[...]

To już lepiej 8800GT lub (jeden pies) 9800GT.
P.S. Nie mylić z 8800GTS :)

Data: 2014-05-17 10:04:45
Autor: Kamil
Co zamiast 8600GT DDR2
Użytkownik "Chris" napisał:

> oczywiście PCIE

Oczywiście ??? a co my wrózki ...

Nie wypowiadaj się "my". Mów za siebie, bo większość rozgarniętych
użyszkodników wnioskuje typ złącza z podanego typu karty. Dla Ciebie to zbyt
trudne,

Pzdr

Data: 2014-05-17 13:47:07
Autor: jakson
Co zamiast 8600GT DDR2
włączyłem zintegrowaną ale tragicznie działa w porównaniu do 8600GT

Troche OT:
Nowoczesne integry (Iris Pro, AMD APU) (lub starsze: HD4000, HD42x0)
beda znacznie (lub pododbnie) wydajniejsze niz 8600GT.

Moze czas wymienic platforme?

Data: 2014-05-17 13:53:00
Autor: Santana
Co zamiast 8600GT DDR2

Użytkownik "jakson"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:ll7i86$66d$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Za 120-160zł ? Wchodzę w to. Dawaj linka ;)

Data: 2014-05-17 14:49:11
Autor: maX
Co zamiast 8600GT DDR2

Po upłynnieniu starej płyty i procesora to już będzie 300 zł. Za tyle można już złożyć Celerona Haswell (z integrą szybszą od 8600@DDR2) z płytą albo coś z AMD (od Celerona ma szybszy GPU, wolniejszy CPU).

Data: 2014-05-17 15:37:49
Autor: Santana
Co zamiast 8600GT DDR2

Użytkownik "maX"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:ll7ls5$9m5$1@news.task.gda.pl...

[...]

Jakiej płyty i procesora? Jasnowidz? :P
P.S. Mogę Ci sprzedać starą płyte i procesor za 100zł. Opylisz za 300 i masz dwie stówy w kieszeni :)

Data: 2014-05-19 21:06:46
Autor: Jeffrey
Co zamiast 8600GT DDR2
fifak wrote:
W kompie spaliła się grafa 8600GT DDR2 512

Co wsadzić zamiast tego aby koszt nie przekroczył 120-160zł a było
troche ciszej i wydajniej?

jak chcesz 8600GT to mam na zbyciu bo wymieniłem na GTX 650

jeffrey

Co zamiast 8600GT DDR2