Co zamiast Aliora?

Data: 2017-05-25 23:13:32
Autor: Imka
Co zamiast Aliora?
Dnia Thu, 25 May 2017 19:31:14 +0200, pwz napisał(a):

Cześć,
Rozglądam się za nowym kontem osobistym. Dotąd miałem (wł. jeszcze mam) konto w Alior Bank, ale w związku z zaostrzeniem warunków korzystania i duperelnych opłat chcę - w imię zasad - z niego zrezygnować.

Znajoma seniorka (78) dwa tygodnie temu doszła do tego samego wniosku.
Przeniosła się z Aliora do Millenium, warunki zwalniające to 1000 zł
wpływu i jedna operacja kartą.

Nie wiem jak tam w Mille z przelewami błyskawicznymi.

--
Imka

Data: 2017-05-25 23:27:07
Autor: Nika
Co zamiast Aliora?
W dniu 2017-05-25 o 23:13, Imka pisze:
[...]

Potwierdzam, mam konto w Mille i chwalę sobie. Jest pakiet ubezpieczeń za 5 zł, w pierwszym roku darmowy, potem można zrezygnować. Przelewy błyskawiczne za 5 zł niestety.

Data: 2017-05-26 03:58:33
Autor: Dawid Rutkowski
Co zamiast Aliora?
A jakie bankomaty w mille za darmo? I co z obsługą kasową?
I jakie bankomaty bezpłatne dla blika?

Data: 2017-05-28 12:42:26
Autor: Nika
Co zamiast Aliora?
A jakie bankomaty w mille za darmo? I co z obsługą kasową?
I jakie bankomaty bezpłatne dla blika?

Dla karty bezpłatne wszystkie, dla blika bezpłatne tylko Mille (jeżeli spełniasz warunki bezpłatności konta, czyli wpływ z innego konta 1000 zł). Wypłata gotówki w placówce banku za darmo.

- -
Nika

Co zamiast Aliora?