Co zamiast GF8800GTS ?

Data: 2010-10-06 15:06:38
Autor: konieczko
Co zamiast GF8800GTS ?
Mam to scierwo i powoli zaczyna mnie wkurzac osiagana przez niego i procesor temperatura slonca i pradozernosc farelki.

Moze ktos polecic cos w miare nowego o podobnych osiagach ale bez wielkosci slonia, pradozernosci i temperatur slonecznych.

Data: 2010-10-08 18:22:33
Autor: Wojtek
Co zamiast GF8800GTS ?

GF GTX460 od Gigabyte: http://www.proline.pl/?p=GIGA+GTX460+1024
albo od MSI: http://www.esc.pl/product_info.php?products_id=31374&osCsid=ac1ca734fcfa519b11f840698bcaa1aa

--
Wojtek

Data: 2010-10-08 19:47:44
Autor: WiesłaW
Co zamiast GF8800GTS ?
Dnia 08-10-2010 o 18:22 Wojtek napisał na pl.comp.pecet:

Moze ktos polecic cos w miare nowego o podobnych osiagach ale bez
wielkosci slonia, pradozernosci i temperatur slonecznych.

GF GTX460 od MSI: http://www.esc.pl/product_info.php?products_id> 31374&osCsid=ac1ca734fcfa519b11f840698bcaa1aa

Długość karty (z chłodzeniem)- 24cm, a np Galaxy 8800GTS miała 23cm.
8800GTS ma TDP na poziomie 177W, a GTX460 "tylko" ?! 160W.
Wydajność GTX460 jest większa jakieś dwa razy z hakiem, a miało być
mniejsze, tej samej wydajności i mniej prądożerne.
Warunki spełnia HD5750 - trochę wydajniejsza, a nawet HD5670.

--
WiesłaW
Opera Mail

Co zamiast GF8800GTS ?