Co zamiast GV-RX16P256DE-RH (karta graficzna)

Data: 2011-12-09 13:28:47
Autor: miquoshi
Co zamiast GV-RX16P256DE-RH (karta graficzna)
Może ktoś doradzić jaką kupić kartę graficzną.
Padła mi  GV-RX16P256DE-RH Gigabyte. Na PCI-E 16x
Byłem z niej zadowolony. Miała kilka dobrych lat. Co kupić używanego?
Nie gorszego od tej karty.

Robert

Data: 2011-12-10 22:25:15
Autor: Irokez
Użytkownik "NoTak" <glownyinformatyk@zus.gov.pl> napisał w wiadomości news:jbu4hp$h1g$1news.dialog.net.pl...
[...]

Myślę, że lepiej Sapphire HD6670 DDR5 512MB

--
Irokez

Data: 2011-12-12 04:20:16
Autor: miquoshi
Co zamiast GV-RX16P256DE-RH (karta graficzna)
On 10 Gru, 22:25, "Irokez"
Myślę, że lepiej Sapphire HD6670 DDR5 512MB

Ale to 300 zł. Z tego co widzę.

Robert

Data: 2011-12-12 21:42:23
Autor: Irokez
Co zamiast GV-RX16P256DE-RH (karta graficzna)
Użytkownik <miquoshi@onet.eu> napisał w wiadomości news:d0860a28-0e8e-4bba-b793-980575a9257dd10g2000vbk.googlegroups.com...
On 10 Gru, 22:25, "Irokez"
Myślę, że lepiej Sapphire HD6670 DDR5 512MB
Ale to 300 zł. Z tego co widzę.

Wybacz, nic nie napisałeś o cenie.
Ja dużo nie gram ale wybrałem to (dałem 240zł) bo to taki bardzo fajny średniak. I wspomoże w transkodowaniu filmów HD a i pościgać w Dirt3 który dołączyli się da, kupiłem kierownicę i przy piwku i chipsach jest zajefajnie :)
Ten radek X1600 swego czasu też fajny średniak był.

--
Irokez

Data: 2011-12-12 13:28:33
Autor: RobWan
Co zamiast GV-RX16P256DE-RH (karta graficzna)
On 12 Gru, 21:42, "Irokez"
Wybacz, nic nie napisałeś o cenie.

No tak, szklaną kulę nie każdy posiada. ;-)
A ja znowu pisałem nie ze swojego konta.

Miałem nadzieję, że 50 zł kupię to samo co miałem.
A jak się ma wspomniana w pierwszej wiadomości HD4350 do tej Twojej
HD6670?

Robert

Data: 2011-12-12 23:09:25
Autor: Irokez
Co zamiast GV-RX16P256DE-RH (karta graficzna)
Użytkownik "RobWan" <robertwankowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:52563e6c-dcbe-4451-bd45-370154b195c6j10g2000vbe.googlegroups.com...
On 12 Gru, 21:42, "Irokez"
[...]

Hmm.. nie miałem. Z opisów i parametrów to karta starsza o 3 lata oraz przeznaczona raczej do typowo biurowych prac.
Wydajnościowo to samo co X1600 Pro, a czasami gorzej, tylko mniejszy pobór mocy i wspierane nowsze DX, OpenGL itp.
Jak wystarczy identyczna wydajność to nie ma sensu przepłacać.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2011-12-24 17:52:38
Autor: Robert Wańkowski
Co zamiast GV-RX16P256DE-RH (karta graficzna)

Użytkownik "Irokez"
Myślę, że lepiej Sapphire HD6670 DDR5 512MB

No to mam. Ale DDR5 nie znalazłem. Mam DDR3 i 1GB.

Robert

Co zamiast GV-RX16P256DE-RH (karta graficzna)