Co zamiast HTC HD2?

Data: 2010-04-11 22:51:19
Autor: Jacek Osiecki
Co zamiast HTC HD2?
Witam,

Przez chwilę chorowałem na HTC HD2, ale w końcu mi przeszło ;)
Dyskwalifikujący okazał się być ekran pojemnościowy - zdecydowanie zbyt mała
dokładność... Ponieważ korzystam z telefonu w roli GPS, bardzo na niekorzyść
działa też brak możliwości podłączenia anteny GPS (wbudowane anteny w
telefonach to czysta kpina).

Patrzyłem na inne telefony HTC, ale chyba nie ma czegoś takiego co bym
chciał:
 - procesor jak w HD2 (okolice 1GHz)
 - windows mobile (nie chcę androida)
 - klasyczny ekran dotykowy
 - (bardzo mile widziane) gniazdo na antenę GPS

Czy jest coś co spełnia takie warunki?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-04-12 06:47:13
Autor: Jakub Danecki
Co zamiast HTC HD2?
Jacek Osiecki wrote:
[...]

Możesz podłączyć odbiornik GPS przez bluetooth, kto ci broni.

Patrzyłem na inne telefony HTC, ale chyba nie ma czegoś takiego co bym
chciał:
 - procesor jak w HD2 (okolice 1GHz)

Jeszcze nie ma.

 - windows mobile (nie chcę androida)

Oczekiwałbym przerwy w najdrożśzych modelach i potem skoku do WM7.

 - klasyczny ekran dotykowy

Ludzie na to plują (nacisk mediów i iPhonowej pseudo-reklamy), to i
producenci przerzucają się.

 - (bardzo mile widziane) gniazdo na antenę GPS

A jest jakikolwiek taki PDA? Ale w zasadzie nie wiem po co, przecież
SirfStarIII daje sobie radę nawet pod ogrzewaną szybą.

Czy jest coś co spełnia takie warunki?

Jak gniazdo na GPS, to chyba nie ma i nie będzie.

Jakub

Data: 2010-04-12 08:18:05
Autor: Jacek Osiecki
Co zamiast HTC HD2?
Dnia Mon, 12 Apr 2010 06:47:13 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):
Jacek Osiecki wrote:
[...]

Ta, zwłaszcza fajnie będzie się zachowywał na dachu ;) Chciałbym coś a'la
obecnych kabelkowych anten z kabelkiem, przyklejanych na dachu magnesem...

 - windows mobile (nie chcę androida)
Oczekiwałbym przerwy w najdrożśzych modelach i potem skoku do WM7.

Na ten syf? Chyba żartujesz :)

 - klasyczny ekran dotykowy
Ludzie na to plują (nacisk mediów i iPhonowej pseudo-reklamy), to i
producenci przerzucają się.

Więc tym bardziej chcę zdążyć :) Ekran 2x większy, a dokładność z 10x mniejsza :(

 - (bardzo mile widziane) gniazdo na antenę GPS
A jest jakikolwiek taki PDA? Ale w zasadzie nie wiem po co, przecież
SirfStarIII daje sobie radę nawet pod ogrzewaną szybą.

W obecnym SPV M650 jest ;)
Wczoraj się wkurzyłem, bo zapomniałem antenki i przez 20 minut bydlę nie
potrafiło złapać odpowiednio mocnego sygnału - i to w szczerym polu, na
"zakopiance"...

Czy jest coś co spełnia takie warunki?
Jak gniazdo na GPS, to chyba nie ma i nie będzie.

No gniazdo w ostateczności sobie odpuszczę ;)
Czyli krótko mówiąc - pozostaje któryś z obecnych HTC z zegarem 528MHz...
Szkoda, bo przydałaby się większa sprawność :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-04-12 10:38:02
Autor: Czabu
Co zamiast HTC HD2?

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnhs5lpt.r1d.joshuatau.ceti.pl...

No gniazdo w ostateczności sobie odpuszczę ;)
Czyli krótko mówiąc - pozostaje któryś z obecnych HTC z zegarem 528MHz...
Szkoda, bo przydałaby się większa sprawność :(

A dlaczego nie Omnia II? Zegar 800MHz ("prawie" jak 1GHz ;-), WM, klasyczny ekran dotykowy, wyświetalcz AMOLED, przekątna ekranu 3,7" (przez co aparat zgrabniejszy niż klocek HD2). Pod klapką ma coś co wygląda jak gniazdo anteny, ale ręki nie dam sobie uciąć, czy to to...

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2010-04-12 10:05:42
Autor: Marx
Co zamiast HTC HD2?
W dniu 2010-04-12 08:47, Jakub Danecki pisze:
Możesz podłączyć odbiornik GPS przez bluetooth, kto ci broni.
albo mozna kupic sobie mape, jeszcze bardziej niewygodne...

  - (bardzo mile widziane) gniazdo na antenę GPS

A jest jakikolwiek taki PDA?
pewnie, np HTC Artemis.

Do watkotworcy - zerknij czy Asus P565 ma gniazdo na antene.

Marx

Data: 2010-04-15 15:33:28
Autor: gr
Co zamiast HTC HD2?
[...]

popatrz sobie na najnowsze Toshiby, mam G900 od 2 lat i bardzo sibie chwalę,
mam antenę zewnętrzną na bluetoothie, jedyny problem to, że trzeba sie anstwić na posiadanie 2 baterii.
soft stabilny, działa szybko, ekran ma rozdzielczość 400 x 800!!!!, chyba jedyny taki.
polecam
Gr

Co zamiast HTC HD2?