Co zamiast ING "Karta VISA przedpłacona ... o unikatowym kształcie."

Data: 2010-04-21 14:25:13
Autor: Friend
Co zamiast ING "Karta VISA przedpłacona ... o unikatowym kształcie."
Pobiegałem po oddziałach i karty brak, o takiej:
"Karta VISA przedpłacona to pierwsza w Polsce karta płatnicza wycinana i półprzezroczysta o unikatowym kształcie."
http://www.ingbank.pl/u235/navi/34520

Je¶li nie maj± i nie uda mi się jej zdobyć, to co podobnego dostanę u konkurencji?

Data: 2010-04-21 18:18:08
Autor: zenek
Friend pisze:
[...]

A na chuj ci wycinana polprzezroczysta karta ?
Wazne zeby kasiora byla na koncie i mozna bylo tanio ja wybrac, a jesli to to ja mam przedplacona WBK.

Chcesz poszpanowac przed laskami czy kolegami pedziami?

Data: 2010-04-21 18:32:16
Autor: Teyja
Co zamiast ING "Karta VISA przedpłacona ... o unik atowym kształcie."

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqn8fv$hni$1news.onet.pl...
Friend pisze:
> [...]
to to ja mam przedplacona WBK.

Chcesz poszpanowac przed laskami czy kolegami pedziami?

    Friend, no to teraz juz wiesz, że przed obszczymurkiem lub pod
budka z piwem tak± kart± nie poszpanujesz.

Data: 2010-04-22 06:40:54
Autor: xbartx
Co zamiast ING "Karta VISA przedpłacona ... o unikatowym kształcie."
Dnia Wed, 21 Apr 2010 14:25:13 +0200, Friend napisał(a):

PobiegaÂłem po oddziaÂłach i karty brak, o takiej: "Karta VISA
przedpÂłacona to pierwsza w Polsce karta pÂłatnicza wycinana i
pó³przezroczysta o unikatowym kszta³cie."
http://www.ingbank.pl/u235/navi/34520

Je¶li nie maj± i nie uda mi siê jej zdobyæ, to co podobnego dostanê u
konkurencji?

Do czego potrzebna jest Ci głównie taka karta?

--
xbartx

Data: 2010-04-23 09:04:22
Autor: Friend
Co zamiast ING "Karta VISA przedp3acona ... o unikatowym kszta3cie."
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:hqor1m$ja5$1inews.gazeta.pl...
Dnia Wed, 21 Apr 2010 14:25:13 +0200, Friend napisał(a):

Pobiega3em po oddzia3ach i karty brak, o takiej: "Karta VISA
przedp3acona to pierwsza w Polsce karta p3atnicza wycinana i
pó3przezroczysta o unikatowym kszta3cie."
http://www.ingbank.pl/u235/navi/34520

Je?li nie maj? i nie uda mi sie jej zdobya, to co podobnego dostane u
konkurencji?

Do czego potrzebna jest Ci głównie taka karta?

Kolega wyżej wyznał iż ma kartę WBK - sprawdzę ich ofertę, pozostałe infomacje s± nieprzydatne.

Bart, potrzebuję kartę dokładnie tak± jak ma/miało ING.
Transakcje przez internet i bezgotówkowe z wył±czeniem bankomatów, wygl±d karty ING jest bardzo przyjemny i nie ukrywajmy tego, ale najważniejsza jest jej funkcjonalno¶ć i zabezpieczenie przed "zadłużaniem się".

Pozdrawiam, Mariusz.

Data: 2010-04-23 08:00:24
Autor: xbartx
Co zamiast ING "Karta VISA przedp3acona ... o unikatowym kszta3cie."
Dnia Fri, 23 Apr 2010 09:04:22 +0200, Friend napisał(a):

Bart, potrzebujê kartê dok³adnie tak± jak ma/mia³o ING. Transakcje przez
internet i bezgotówkowe z wy³±czeniem bankomatów, wygl±d karty ING jest
bardzo przyjemny i nie ukrywajmy tego, ale najwaÂżniejsza jest jej
funkcjonalno¶æ i zabezpieczenie przed "zad³u¿aniem siê".

No to może sobie założysz konto, bo są oferty które praktycznie niczym się nie różnią od karty pre-paid a mają zdecydowanie więcej możliowści.

*DBnet* - konto, przelewy i karta są darmowe. Za kartę biorą 5 pln jeżeli nie wykonasz nią w miesiącu jednej transakcji np wypłata z bankomatu (wszystkie bankomaty darmowe polska/świat). Kartą możesz płacić w internecie. Słabe www pod względem "online", ale da się przeżyć. Brak wpłatomatów.

*mBank* - konto, przelewy i karta całkowicie darmowe. Kartą można płacić w internecie. Bardzo dobre www i pełne online. Jest wpłatomat.

*Polbank* - konto, przelewy i karta całkowicie darmowe. Kartę możesz podpiąć do konta oszczędnościowego i kasa procentuje a jednocześnie możesz ją wybrać z bankomatu lub zapłacić w internecie bez żadnych ograniczeń. Dostęp www lepszy niż w DBnet ale gorszy niż w mBanku. Jest wpłatomat.

Jednak uwaga - dla transakcji w walucie innej niĹĽ pln (np EUR, USD, GBP etc) zdecydowanie najlepiej wypada Polbank.

Info o wpłatomatach dałem dlatego, że możesz się uniezależnić od godziny pracy w banku i kupić coś np w święto i jeżeli masz możliwość to wpłacić pieniądze przez wpłatomat i od razu zapłacić - czasami się przydaje.

--
xbartx

Data: 2010-04-23 13:54:43
Autor: zenek
Friend pisze:
[...]

Ja nie pisalem o prepaidzie ale o karcie VISA w WBK z mozliwoscia wyplat do wysokosci srodkow zgromadzonych na koncie

Data: 2010-04-23 17:17:56
Autor: Friend
Co zamiast ING "Karta VISA przedpłacona ... o unikatowym kształcie."
Użytkownik "Friend" <f_r_i_e_n_d_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqmqr9$3j9$1news.onet.pl...
[...]

Dziękuję za pomoc, szczególnie xbartx.

Znalazłem w jednym z oddziałów ING z terminem ważno¶ci na 12 miesięcy (nominalnie na 24).
W zwi±zku z tym lekko zaprotestowałem co do opłaty 24,- i po tej sugesti zostanie pobrane 12 złotych za połowę okresu ważnosci.

Bardzo mi pasuje, s± wpłatomaty, funkcjonalno¶ci dokładnie tyle ile potrzebuję, cieszę się ze zdobyczy.

Pozdrawiam, Mariusz.

Data: 2010-04-24 09:42:39
Autor: blad
Co zamiast ING "Karta VISA przedpłacona ... o unikatowym kształcie."
Użytkownik "Friend"
Bardzo mi pasuje, s± wpłatomaty, funkcjonalno¶ci dokładnie tyle ile potrzebuję, cieszę się ze zdobyczy.

ja cie rozumiem - sam używam tak± juz 3-4 lata
i jak się ma konto OKO w ING (nawet poste) to masz podgl±d przez internet za darmo
ma jeszcze jedn± zaletę - nie pamiętam kiedy jaki¶ PIN do niej używałem
wszędzie jest na podpis
*** blad ***

Co zamiast ING "Karta VISA przedpłacona ... o unikatowym kształcie."