Co zamiast ING "Karta VISA przedpłacona . .. o unikatowym kształcie."

Data: 2010-04-21 18:18:08
Autor: zenek
Co zamiast ING "Karta VISA przedpłacona . .. o unikatowym kształcie."
Friend pisze:
Pobiegałem po oddziałach i karty brak, o takiej:
"Karta VISA przedpłacona to pierwsza w Polsce karta płatnicza wycinana i półprzezroczysta o unikatowym kształcie."
http://www.ingbank.pl/u235/navi/34520

Jeśli nie mają i nie uda mi się jej zdobyć, to co podobnego dostanę u konkurencji?
A na chuj ci wycinana polprzezroczysta karta ?
Wazne zeby kasiora byla na koncie i mozna bylo tanio ja wybrac, a jesli to to ja mam przedplacona WBK.

Chcesz poszpanowac przed laskami czy kolegami pedziami?

Data: 2010-04-21 18:32:16
Autor: Teyja

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:hqn8fv$hni$1news.onet.pl...
Friend pisze:
> [...]
to to ja mam przedplacona WBK.

Chcesz poszpanowac przed laskami czy kolegami pedziami?

    Friend, no to teraz juz wiesz, że przed obszczymurkiem lub pod
budka z piwem taką kartą nie poszpanujesz.

Co zamiast ING "Karta VISA przedpłacona . .. o unikatowym kształcie."