Co zamiast ING "Karta VISA przedpłacona ... o unikatowym kształcie."

Data: 2010-04-23 17:17:56
Autor: Friend
Co zamiast ING "Karta VISA przedpłacona ... o unikatowym kształcie."
Użytkownik "Friend" <f_r_i_e_n_d_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqmqr9$3j9$1news.onet.pl...
Pobiegałem po oddziałach i karty brak, o takiej:
"Karta VISA przedpłacona to pierwsza w Polsce karta płatnicza wycinana i półprzezroczysta o unikatowym kształcie."
http://www.ingbank.pl/u235/navi/34520

Jeśli nie mają i nie uda mi się jej zdobyć, to co podobnego dostanę u konkurencji?

Dziękuję za pomoc, szczególnie xbartx.

Znalazłem w jednym z oddziałów ING z terminem ważności na 12 miesięcy (nominalnie na 24).
W związku z tym lekko zaprotestowałem co do opłaty 24,- i po tej sugesti zostanie pobrane 12 złotych za połowę okresu ważnosci.

Bardzo mi pasuje, są wpłatomaty, funkcjonalności dokładnie tyle ile potrzebuję, cieszę się ze zdobyczy.

Pozdrawiam, Mariusz.

Data: 2010-04-24 09:42:39
Autor: blad
Co zamiast ING "Karta VISA przedpłacona ... o unikatowym kształcie."
Użytkownik "Friend"
Bardzo mi pasuje, są wpłatomaty, funkcjonalności dokładnie tyle ile potrzebuję, cieszę się ze zdobyczy.

ja cie rozumiem - sam używam taką juz 3-4 lata
i jak się ma konto OKO w ING (nawet poste) to masz podgląd przez internet za darmo
ma jeszcze jedną zaletę - nie pamiętam kiedy jakiś PIN do niej używałem
wszędzie jest na podpis
*** blad ***

Co zamiast ING "Karta VISA przedpłacona ... o unikatowym kształcie."