Co zamiast Logitech VX Revolution?

Data: 2014-12-05 18:00:15
Autor: z
Co zamiast Logitech VX Revolution?
Moja wysłużona myszka VX Revolution już dogorywa.
Co kupić jako godnego następcę?
M705 jest odrobinę większa i lepiej leży mi w dłoni.
Ale nie posiada dodatkowych przycisków których używam często bo oprócz pracy (Adobe, Corel) komputer służy jako centrum multimedialne
Mam ustawione przyciski ciszej głośniej od razu gotowe do użycia.
Co do "szybkiej rolki" to nie musi być i tak do pracy przełączam w zwykły tryb. Co kupić sobie na Mikołaja?

Co zamiast Logitech VX Revolution?