Co zamiast Multibanku (dlugie)?

Data: 2010-07-07 19:46:30
Autor: Bogdan B.
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
W dniu 2010-07-07 19:28, Rafal M pisze:
A moze MultiBank na skutek odplywu klientow we wrzesniu wprowadzi
jakas promocje lojalnosciowa/utrzymaniowa? ;-) Bo kurcze szkoda by
bylo utracic podglad do transkacji, potwierdzen przelewow z ostatnich
8 lat.

Ja rezygnuję z karty debetowej, taryfę zmieniam na Comfort co będzie
kosztowało 4,50 zł/m-c i trochę poczekam. Jakoś nie widzi mi się
żeby Multi utrzymał się jako bank "VIP-owski" ;-). Za dużo chętnych
banków, za mało klientów.

Data: 2010-07-07 10:52:08
Autor: Rafal M
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
On 7 Lip, 19:46, "Bogdan B." <goodb...@rocketmail.pl> wrote:

Ja rezygnujê z karty debetowej, taryfê zmieniam na Comfort co bêdzie
kosztowa³o 4,50 z³/m-c i trochê poczekam.

To za te same pieniadze masz Aliora, nawet z debetowka ;)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-07-07 20:03:10
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-07-07 19:52, Rafal M pisze:

Ja rezygnuję z karty debetowej, taryfę zmieniam na Comfort co będzie
kosztowało 4,50 zł/m-c i trochę poczekam.

To za te same pieniadze masz Aliora, nawet z debetowka ;)

Miałbym też do przeniesienia: kilkanaście zleceń stałych, polecenie
zapłaty, fundusze inwestycyjne w tym także IKE z funduszami i
zmianę rachunku w kilku miejscach np. dla kończących się struktur
i zapadajÄ…cych obligacji.
Jakoś wolę się nie ruszać i trochę poczekać :-)

Data: 2010-07-08 02:00:50
Autor: Borys Pogore³o
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
Dnia Wed, 07 Jul 2010 20:03:10 +0200, Bogdan B. napisa³(a):

Mia³bym te¿ do przeniesienia: kilkana¶cie zleceñ sta³ych, polecenie
zap³aty, fundusze inwestycyjne w tym tak¿e IKE z funduszami i
zmianê rachunku w kilku miejscach np. dla koñcz±cych siê struktur
i zapadaj±cych obligacji.

 Nie wiem jak z FI i strukturami, ale resztê Ci przenios± sami za jeden
podpis.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-08 17:58:18
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-07-08 02:00, Borys Pogoreło pisze:
Dnia Wed, 07 Jul 2010 20:03:10 +0200, Bogdan B. napisał(a):

[...]

  Nie wiem jak z FI i strukturami, ale resztÄ™ Ci przeniosÄ… sami za jeden
podpis.

Nie wiem jak tam wygląda przenoszenie zleceń, ale jeżeli miałbym
to ręcznie przepisać dane do formularza długopisem, to ja dziękuję.

Data: 2010-07-08 19:58:15
Autor: Borys Pogore³o
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
Dnia Thu, 08 Jul 2010 17:58:18 +0200, Bogdan B. napisa³(a):

  Nie wiem jak z FI i strukturami, ale resztê Ci przenios± sami za jeden
podpis.

Nie wiem jak tam wygl±da przenoszenie zleceñ, ale je¿eli mia³bym
to rêcznie przepisaæ dane do formularza d³ugopisem, to ja dziêkujê.

 Sk³adasz tylko dyspozycjê i udzielasz pe³nomocnictwa. Od tego momentu to
siê staje ich problemem. :)

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-07 20:00:24
Autor: Ra
> [...]

kosztowało 4,50 zł/m-c i trochę poczekam. Jakoś nie widzi mi się
żeby Multi utrzymał się jako bank "VIP-owski" ;-). Za dużo chętnych

Trochę klientów jednak ma, a że bre chce w końcu jasno określić grupy docelowe
dla mbanku i multi to nic złego. Przynajmniej nie będzie kolejek do kasy
Muszę gdzieś przenieść konto mojej mamy i chyba będzie to mbank więc wszystko
zostanie w bre chyba że macie jakieś lepsze propozycje, nie wiem może lukas ?

Data: 2010-07-07 21:58:47
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-07-07 20:00, Ra pisze:

Trochę klientów jednak ma, a że bre chce w końcu jasno określić grupy docelowe
dla mbanku i multi to nic złego. Przynajmniej nie będzie kolejek do kasy

Nie twierdzę że to coś złego.
Twierdzę, że otwieranie na nowych warunkach Multikonta Active jest
ekonomicznie nieuzasadnione, a konto Aquarius ma ekonomiczny sens
przy wpływach 5000 lub 12000 zł, zależnie od taryfy.
Trochę klientów ma, a czy za rok będzie więcej? Wątpię.

Data: 2010-07-10 20:13:52
Autor: Filip Lach
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
Bogdan B. <goodbody@rocketmail.pl> napisa³(a):
W dniu 2010-07-07 20:00, Ra pisze:

> TrochÄ&#65533;klientów jednak ma, a że bre chce w koÅ&#65533;u jasno okreÅ&#65533;iÄ&#65533;grupy d
ocelowe
> dla mbanku i multi to nic zÅ&#65533;go. Przynajmniej nie bÄ&#65533;zie kolejek do kasy

Nie twierdzÄ&#65533;że to coÅ&#65533;zÅ&#65533;go.
TwierdzÄ&#65533; że otwieranie na nowych warunkach Multikonta Active jest
ekonomicznie nieuzasadnione, a konto Aquarius ma ekonomiczny sens
przy wpÅ&#65533;wach 5000 lub 12000 zÅ&#65533; zależnie od taryfy.
TrochÄ&#65533;klientów ma, a czy za rok bÄ&#65533;zie wiÄ&#65533;ej? WÄ&#65533;piÄ&#65533;

Ja siê zastanawiam nad wyprowadzk± z Multi AQ Intensive do Citibanku.
Mam ju¿ do¶æ ci±g³ych zmian TOIP i marnowania czasu na ich przegl±danie.
Jestem na urlopie, ale widzia³em kilka nieodebranych po³±czeñ z Citi, je¶li z
tym goldem tak siê zmieni³o jak w s±siednim w±tku to chyba siê zdecydujê.

Data: 2010-07-12 11:12:45
Autor: xbartx
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
Dnia Sat, 10 Jul 2010 20:13:52 +0000, Filip  Lach napisaÅ‚(a):

Ja siÄ™ zastanawiam nad wyprowadzkÄ… z Multi AQ Intensive do Citibanku.
Mam już dość ciągłych zmian TOIP i marnowania czasu na ich przeglądanie.
Jestem na urlopie, ale widziałem kilka nieodebranych połączeń z Citi,
jeśli z tym goldem tak się zmieniło jak w sąsiednim wątku to chyba się
zdecydujÄ™.

Hłe hłe najtwardszy user i zwolennik AQ Intensive w końcu zaczyna myśleć o wyprowadzce ;)

--
xbartx

Data: 2010-07-12 20:15:09
Autor: Filip Lach
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
xbartx <bart@hashzero.net> napisa³(a):
Dnia Sat, 10 Jul 2010 20:13:52 +0000, Filip  Lach napisaÅ&#65533;a):

HÅ&#65533; hÅ&#65533; najtwardszy user i zwolennik AQ Intensive w koÅ&#65533;u zaczyna myÅ&#65533;eÄ&#65533;
o wyprowadzce ;)

Od banku oczekujê dwóch rzeczy - sprawnego dzia³ania i nie zawracania mi
g³owy. Je¶li Multibank w ci±gu roku ma ju¿ trzeci± strategiê i trzeci± powa¿n±
zmianê TOiP to przesta³ dla mnie spe³niaæ drugi warunek.

Data: 2010-07-13 08:14:34
Autor: RobertS
[...]

ale póki co dla klientów AQ Intensive nic siê nie zmienia, mnie te¿ citi namawia³o do przej¶cia, ale siê nie zdecydowa³em

RobertS

Data: 2010-07-13 07:24:23
Autor: Filip Lach
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisa³(a):
ale póki co dla klientów AQ Intensive nic siê nie zmienia, mnie te¿ citi namawia³o do przej¶cia, ale siê nie zdecydowa³em

To po co komunikaty w systemie transakcyjnym o zmianach? Dlaczego to ja mam
szukaæ na stronie informacji? Linki z komunikatu prowadz± do ogólnej strony o
zmianach i tam kilka razy pada AQ Intensive. --

Data: 2010-07-13 07:32:12
Autor: xbartx
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
Dnia Tue, 13 Jul 2010 07:24:23 +0000, Filip  Lach napisaÅ‚(a):

To po co komunikaty w systemie transakcyjnym o zmianach? Dlaczego to ja
mam szukać na stronie informacji? Linki z komunikatu prowadzą do ogólnej
strony o zmianach i tam kilka razy pada AQ Intensive.

To fakt, że od jakiegoś roku Multi zachowuje się jakby nie wiedziało co ma ze sobą zrobić ;) Non stop zmiana koncepcji, tak jakby non stop się kadra u nich zmieniała czy jak? Rozumiem jakieś czyszczenie regulaminów i TOiP z przestarzałych/niekompatybilnych etc zapisów, ale te ich zmiany na pewno tym nie są, przez co jak widać tracą dobrych klientów. Wyciągną z tego wnioski?

--
xbartx

Data: 2010-07-13 20:30:19
Autor: RobertS
[...]

oj szukacie dziury w całym, w taryfie AQ Intensive nic się praktycznie nie zmieniło
(doszły jedynie możliwości zwolnienia z opłaty za prowadzenie konta)
było info w systemie transakcyjnym i dobrze, nie wchodząc w szczegóły zapytałem swojego doradcę czy coś się zmienia - otrzymałem odp., że dla mnie nie i po sprawie

citi może i jest ok, ale mimo wszystko wolę Multi, mam tam swoje główne konto oraz rachunek maklerski i kilka debetówek - wszystko gratis

RobertS

Data: 2010-07-14 07:20:09
Autor: xbartx
Dnia Tue, 13 Jul 2010 20:30:19 +0200, RobertS napisał(a):

citi może i jest ok, ale mimo wszystko wolę Multi, mam tam swoje główne
konto oraz rachunek maklerski i kilka debetówek - wszystko gratis

Ok. Jeżeli Ty napiszesz, że się wyprowadzasz z Multi, bo Ciebie wkurzyli/
przeginają etc to znaczy, że spokojnie mogą zamknąć ten bank ;)

--
xbartx

Data: 2010-07-14 09:23:10
Autor: Rafal M
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
On 14 Lip, 09:20, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Ok. Je¿eli Ty napiszesz, ¿e siê wyprowadzasz z Multi, bo Ciebie wkurzyli/
przeginaj± etc to znaczy, ¿e spokojnie mog± zamkn±æ ten bank ;)

Nie jest tak zle ;)
Ja w koncu zdecydowalem, ze jak mi teraz "ja" zmienia na Aq classic to
zostaje w Multi. Konto bedzie mnie kosztowalo tyle samo co teraz (36
zl rocznie) - oplata za VC debetowa.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-07-15 06:09:12
Autor: Filip Lach
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
Rafal M <rafal.markiewicz@gmail.com> napisa³(a):
[...]

No i w³a¶nie to mnie wkurza - wielkie zmiany, choæ nic siê nie zmienia. Konto
za darmo, ale za karty teraz zap³acisz wiêcej... ja ju¿ po prostu nie wierzê w
banki, w to ¿e s± frontem do klienta i takie zmiany nie zmiany odbieram jako
krêcenie, które jest dla mnie niezrozumia³e.

Data: 2010-07-15 16:50:08
Autor: RobertS
Co zamiast Multibanku (dlugie)?

Ok. Jeżeli Ty napiszesz, że się wyprowadzasz z Multi, bo Ciebie wkurzyli/
przeginają etc to znaczy, że spokojnie mogą zamknąć ten bank ;)

najwidoczniej będę ostatni, który się wyniesie...po mnie można już tylko rzucić zapałkę lub zgasić światło ;-D

RobertS

Co zamiast Multibanku (dlugie)?