Co zamiast Multibanku (dlugie)?

Data: 2010-07-07 20:04:57
Autor: MarekZ
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:e5ea1a1b-c99f-4bdc-8f4e-5a71d8308fd4@y4g2000yqy.googlegroups.com...

I teraz mBank czy Alior?

Alior:
- darmowosc konta
- bardzo droga debetowka - 60 zl rocznie - plusem sa bezplatne
wszystkie bankomaty (ale to samo mam w DBnet za darmo). Wypukla
debetowka to extra 15 zl.
- onlinowy system (pomijajac czeste problemy techniczne)
- ma oddzialy (co tez jest jakims plusem)
- 2,5% na ror :)
- nie najgorsze kursy walut

mBank:
- calkowita darmowosc
- brak oddzialow
- problemy przy zalatwianiu spraw wymagajacych kontaktu z czlowiekiem
- eMakler
- supermarket TFI

Slowiem ciezki orzech do gryzienia.
Mysle, zeby konto glowne miec a Aliorze (bez debetowki), DBnet do
wyplat z bankomatow, a dla mBanku zostawic eMakler i Supermarket TFI.
A skarbonki do oszczednosci pozstana bez zmian.

Akurat eMakler nie jest w ogóle konkurencyjny w stosunku do tego co masz w Aliorze w zakresie papierów wartosciowych. Jestem zwolennikiem udowadniania bankom, iz wprowadzanie oplat za karty debetowe nie oplaca sie im, wiec sercem bylbym za mBankiem. Natomiast sensu stricte na konto glówne to rachunek w mBanku sie IMO slabo nadaje, glównie z powodu trzeciego podpunktu, który wymieniles, wiec rozumem byl za nim nie byl. Z kolei Alior naprawde czesto nie dziala. Wielokrotnie czesciej niz mBank. Dodatkowo Alior nie ksieguje trzeciej sesji w dniu biezacym.

A nie dopuszczasz moze wziecia taryfy Intensive w Multi? Bo pomimo mojej antypatii do Multibanku nadal tam trzymam swój "w zasadzie glówny" rachunek i patrzac realnie nie widze dobrej alternatywy. A ta debetowa VC w Multi to tylko taka fanaberia czy to do czegos potrzebne?

No a gdyby mnie juz pod sciana postawili i dali wybór Alior lub mBank, to bym wybral Alior.

Data: 2010-07-07 11:16:18
Autor: Rafal M
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
On 7 Lip, 20:04, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Akurat eMakler nie jest w og le konkurencyjny w stosunku do tego co masz w
Aliorze w zakresie papier w wartosciowych.

W Aliorze cos lepszego jest?

Jestem zwolennikiem udowadniania
bankom, iz wprowadzanie oplat za karty debetowe nie oplaca sie im, wiec
sercem bylbym za mBankiem. Natomiast sensu stricte na konto gl wne to
rachunek w mBanku sie IMO slabo nadaje, gl wnie z powodu trzeciego
podpunktu, kt ry wymieniles, wiec rozumem byl za nim nie byl.

A to juz w ogole jest dla mnie dziwne - przeciez dla banku kazda
wydana karta (nawet debetowa) to potencjalny zysk na intercharge.

Z kolei Alior
naprawde czesto nie dziala. Wielokrotnie czesciej niz mBank. Dodatkowo Alior
nie ksieguje trzeciej sesji w dniu biezacym.

I ta 3 sesja to najwiekszy bol. Puscilem juz do Aliora maila, czy
planuja cos w tym temacie zrobic.
Nie raz to moze byc sytuacja: miec pensje w piatek wieczorem, a miec
pensje w poniedzialek w poludnie :/

A nie dopuszczasz moze wziecia taryfy Intensive w Multi? Bo pomimo mojej
antypatii do Multibanku nadal tam trzymam sw j "w zasadzie gl wny" rachunek
i patrzac realnie nie widze dobrej alternatywy.

Na intensive trzeba miec 12k obrotu. Za duzo klikania by zrobic taki
obrot w miesiacu. A jednym przelelwem tego nie zrobie :/

 A ta debetowa VC w Multi to
tylko taka fanaberia czy to do czegos potrzebne?

De facto, od kiedy mam wypukla KK to fanaberia. Z tym ze do tej pory w
MultiBanku mialem wybor: 3 zl miesiecznie za VE, lub 35 zl rocznie za
VC. Wiec wybor prosty ;)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-07-07 20:42:42
Autor: MarekZ
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:c23860cd-cb03-4029-bf45-6c8636237a44@e5g2000yqn.googlegroups.com...

W Aliorze cos lepszego jest?

Jest. Zdecydowanie lepszego, o ile dziala.

A to juz w ogole jest dla mnie dziwne - przeciez dla banku kazda
wydana karta (nawet debetowa) to potencjalny zysk na intercharge.

Jak tak prymitywny produkt jak karta debetowa bedzie platny, czesc klientów nie otworzy rachunku a zatem nie bedzie zysku z innych produktów.

I ta 3 sesja to najwiekszy bol. Puscilem juz do Aliora maila, czy
planuja cos w tym temacie zrobic.

Jak patrze na ING to wydaje mi sie, ze to kwestia oszczedzania i nic z tym nie zrobia.

De facto, od kiedy mam wypukla KK to fanaberia. Z tym ze do tej pory w
MultiBanku mialem wybor: 3 zl miesiecznie za VE, lub 35 zl rocznie za
VC. Wiec wybor prosty ;)

Ano tak, racja. Ja mam ten komforcik, ze mam darmowa VC debetowa w ramach WWJ, którego juz zreszta nie sprzedaja, a który byl ich flagowym i swietnym produktem. :)

Data: 2010-07-10 08:56:03
Autor: Damian Niusy
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
Hej

[...]

O jakim oszczedzaniu piszesz chyba oszukiwaniu klientów.
Oni przeciez 3 sesje przyjmuja tylko ksieguja ja na kontach klientów w nastepnym dniu o 5-6 rano czyli kase musieli juz miec dzien wczesniej, bo o 6 rano to sesji elixir nie ma.

Damian

Data: 2010-07-07 22:43:46
Autor: xbartx
Dnia Wed, 07 Jul 2010 11:16:18 -0700, Rafal M napisał(a):

I ta 3 sesja to najwiekszy bol. Puscilem juz do Aliora maila, czy
planuja cos w tym temacie zrobic.
Nie raz to moze byc sytuacja: miec pensje w piatek wieczorem, a miec
pensje w poniedzialek w poludnie :/

Jeżeli przyjdzie 3 w piątek to będzie w poniedziałek około 8 rano na koncie, no chyba że to będzie pierwszy dzień świąt bożego narodzenia ;)

Data: 2010-07-07 18:16:48
Autor: Samotnik
Dnia 07.07.2010 MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał/a:
[...]

Je¶li dobrze rozumiem, to teraz jedynym sposobem na darmowe konto (kart nie
mam) w Multi będzie Aquarius w taryfie classic (zwrot od 5000 obrotu)?
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-07-07 20:27:53
Autor: MarekZ
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:slrni39h4h.6g3.samotnik@localhost.localdomain...

Je¶li dobrze rozumiem, to teraz jedynym sposobem na darmowe konto (kart nie
mam) w Multi będzie Aquarius w taryfie classic (zwrot od 5000 obrotu)?

Przy taryfie Classic jeszcze kryterium sumy ulokowanych ¶rodków może zadziałać.

Co zamiast Multibanku (dlugie)?