Co zamiast Multibanku (dlugie)?

Data: 2010-07-07 22:46:11
Autor: Mithos
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
W dniu 2010-07-07 19:28, Rafal M pisze:
I teraz mBank czy Alior?

mBank i Alior. mBank do przelew贸w, Alior do ca艂ej reszty.

- bardzo droga debetowka - 60 zl rocznie - plusem sa bezplatne
wszystkie bankomaty (ale to samo mam w DBnet za darmo). Wypukla
debetowka to extra 15 zl.

To jest nieprawda :) Karta debetowa w Alior kosztuje 5 PLN/miesi膮c ale ROR w Alior jest oprocentowany na 2,5% (lokata nocna na 5%). Nie wiem ile trzymasz zwyczajowo pieni臋dzy na ROR ale u 95% ludzi jakich znam jest to >2k PLN, a w艂a艣nie taka kwota dzi臋ki lokacie nocnej daje 5 PLN odsetek miesi臋cznie czyli resetuje nam op艂at臋 za kart臋.

- onlinowy system (pomijajac czeste problemy techniczne)
- ma oddzialy (co tez jest jakims plusem)

Obs艂uga "zwyk艂a" w Alior jest na lepszym poziomie ni偶 Multi Aquarius (aczkolwiek poza Warszaw膮 natkn膮艂em si臋 na dwa "s艂abe" oddzia艂y Alior, gdzie obs艂uga by艂a mi niech臋tna).

Slowiem ciezki orzech do gryzienia.
Mysle, zeby konto glowne miec a Aliorze (bez debetowki), DBnet do
wyplat z bankomatow, a dla mBanku zostawic eMakler i Supermarket TFI.

Ju偶 to pisa艂em kiedy艣 ale dbnet jest tu zb臋dny.

Ja mam g艂贸wne konto w Alior, korzysta艂em par臋 razy z oddzia艂贸w, a ich kart膮 dokonuj臋 darmowych wyp艂at z bankomat贸w, mam te偶 u nich KK. Raz w miesi膮cu puszczam z Aliora przelew do mBanku i p贸藕niej reszt臋 rzeczy op艂acam z mBanku (bo mi si臋 nie chc臋 wprowadza膰 odbiorc贸w zdefiniowanych w Alior).

Jakies sugestie? Moze inne banki zaproponujecie?
A moze MultiBank na skutek odplywu klientow we wrzesniu wprowadzi
jakas promocje lojalnosciowa/utrzymaniowa? ;-) Bo kurcze szkoda by
bylo utracic podglad do transkacji, potwierdzen przelewow z ostatnich
8 lat.

Ja w Multi mia艂em rachunek jeszcze jako student, mia艂em u nich swoj膮 pierwsz膮 KK (zdolno艣膰 wyliczana na podstawie 艣redniej ocen :) i po偶egna艂em ich zniech臋cony wieloma rzeczami. Prawd臋 m贸wi膮c to ani razu nie zat臋skni艂em za Multi.

Alior + mBank to w chwili obecnej doskona艂e rozwi膮zanie, stosuj臋 od 1,5 roku i polecam.

Aczkolwiek niebawem do tego duetu do艂膮czy KK Millennium, Visa Impresja :)

--
Mithos

Data: 2010-07-08 02:00:59
Autor: Animka
W dniu 2010-07-07 22:46, Mithos pisze:
Alior jest oprocentowany na 2,5% (lokata nocna na 5%)

To dlaczego ja mam oprocentowanie lokaty nocnej na 0,10% ?

Czy jak za艂o偶y艂am konto w Aliorze i promocja z tymi 50 z艂. si臋 zaraz sko艅czy艂a to ju偶 mi  tych 50 z艂 w nast臋pnym m-cu nie dopisz膮 do rachunku? (Dopisali 1 raz. 30 czerwca bodaj偶e).

--
animka

Co zamiast Multibanku (dlugie)?