Co zamiast Multibanku (dlugie)?

Data: 2010-07-08 02:11:37
Autor: Borys Pogoreło
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
Dnia Wed, 7 Jul 2010 10:28:02 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

W zwiazku z wysokimi podwyzkami abonamentow w Multibanku po 8 latach
posiadania u nich glownego konta postanowilem zrobic przeprowadzke :(

 Witaj w klubie. Ja już tu marudziłem jakiś czas temu :)

W Multibanku jestem od 8 lat, wiec szkoda sie przenosic (nawyki jednak
juz jakies mam), ale coz... zostawie sobie u nich tylko KK, cala
reszta idzie do zamkniecia.

 Ja zwijam również KK i wnioskuję o Polbank Era, choć otrzymanie tej karty
przypomina udział w loterii.  W Multi KK z limitem 1500 dostałem jeszcze za czasów studenckich za
średnią ocen, a w Polbanku przy limicie raptem dwukrotnie większym cudują z
papierami.

Stad pojawia sie moje pytanie: Gdzie sie przeniesc?

Co do wymogow:
(...)

 Wymagania podobne, tylko bez obsługi walutowej. Dylemat Alior-BZWBK wypadł
na korzyść tego drugiego. Za duży bałagan w wyższej kulturze bankowości
przeważył ;) No i ładną zbliżeniówkę BZWBK daje do konta <30 ;)

 Miałem tam konto od wielu lat, ale się wyniosłem po wprowadzeniu opłat.
Jak widać poszli po rozum do głowy. Sporo rzeczy też mozna załatwić przez
WWW.

Bo kurcze szkoda by
bylo utracic podglad do transkacji, potwierdzen przelewow z ostatnich
8 lat.

 Zrzuć wszystko do PDF-ów albo kup dużo papieru do drukarki :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-08 09:45:28
Autor: Rafal M
On 8 Lip, 02:11, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:

[...]

Ja zostawiam sobie u nich KK bo sie z nia "pewnie" czuje. Z tego
wzgledu ze mam bardzo pozytywne wrazenia z chargebacku :) Ogolnie
oszukano mnie na usludze, za ktora zaplacilem KK. Usluga nie zostala
wykonana - nie bylo problemu z chargebackiem. A kwota byla spora.
Ciekawe czy w innych bankach tez tak jest?

> [...]

na korzyść tego drugiego. Za duży bałagan w wyższej kulturze bankowości
przeważył ;) No i ładną zbliżeniówkę BZWBK daje do konta <30 ;)

Tylko ze przelewy sa platne, i to dosyc duzo :/

 Zrzuć wszystko do PDF-ów albo kup dużo papieru do drukarki :)

Juz to zrobilem ;) Do drukowania nawet nie podchodze, bo drukarke
zajade ;)

Alior teraz zalicza sporego minusa - na pytanie dot. oferty banku
wyslane formularzem na www czekam na odpowiedz juz prawie 24h. Cienko :
(

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-07-08 20:01:10
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 8 Jul 2010 09:45:28 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

oszukano mnie na usludze, za ktora zaplacilem KK. Usluga nie zostala
wykonana - nie bylo problemu z chargebackiem. A kwota byla spora.
Ciekawe czy w innych bankach tez tak jest?

 Tego niestety nie wiem, może się inni pochwalą.

na korzyść tego drugiego. Za duży bałagan w wyższej kulturze bankowości
przeważył ;) No i ładną zbliżeniówkę BZWBK daje do konta <30 ;)

Tylko ze przelewy sa platne, i to dosyc duzo :/

 To fakt, jednak ja z konta osobistego robię raptem 2-3 przelewy w
miesiącu. Zatem jest to dla mnie pomijalne - więcej płacę za debetówkę w
Multi.

Alior teraz zalicza sporego minusa - na pytanie dot. oferty banku
wyslane formularzem na www czekam na odpowiedz juz prawie 24h. Cienko :
(

 Szukają odpowiedniego szablonu, by zrobić Ctrl+C/Ctrl+V. Przecież nie
zniżą się do odpisania na temat ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-09 12:41:42
Autor: Rafal M
On 8 Lip, 18:45, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:

Alior teraz zalicza sporego minusa - na pytanie dot. oferty banku
wyslane formularzem na www czekam na odpowiedz juz prawie 24h. Cienko :
(

I odpowiedzieli - czas w okolicach 50h.
Multibank - zwykle czas max 12h, czesto duzo mniej.

BTW
W Multibanku, w przypadku Aquariusa jako wplywy zwalniajace z oplaty
za konto licza sie tez przelewy miedzy wlasnymi rachunkami (z innego
banku)?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-07-09 13:53:21
Autor: Rafal M
On 9 Lip, 21:41, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:

I odpowiedzieli - czas w okolicach 50h.
Multibank - zwykle czas max 12h, czesto duzo mniej.

O i na drugi email do Multi odpowiedz w ciagu 90 minut.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-07-09 21:43:44
Autor: MarekZ
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:da28869d-00de-4195-adf7-f0d44b536205@b35g2000yqi.googlegroups.com...

BTW
W Multibanku, w przypadku Aquariusa jako wplywy zwalniajace z oplaty
za konto licza sie tez przelewy miedzy wlasnymi rachunkami (z innego
banku)?

Tak.

Data: 2010-07-09 13:21:18
Autor: Rafal M
On 9 Lip, 21:43, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

> W Multibanku, w przypadku Aquariusa jako wplywy zwalniajace z oplaty
> za konto licza sie tez przelewy miedzy wlasnymi rachunkami (z innego
> banku)?

Tak.

Hmm, to moze sie uda "ja" na Aq classic zmienic. Wtedy tylko 3 pln za
debetowa VC lub MC miesiecznie i jest cacy :)
Zeby sie przeniesc do AQ jakies wymogi trzeba spelniac? Czy problemow
robic nie beda?
Bo  niby na www pisze ze wymagaja przez ost 3 mies miec wplaty min
5000 - a tego wstecznie juz nie zdaze spelnic :(

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-07-09 22:43:24
Autor: Mithos
W dniu 2010-07-09 22:21, Rafal M pisze:
[...]

Tylko, że Aquarius ma tragiczną obsługę w oddziałach (gorszą niż dla "zwykłych" rachunków). Sprawdzałem ZTCP 3 lub 4 oddziały i każdy kolejny był "lepszy".

Jedynie oddział na Emilii Plater w Warszawie sprawiał się całkiem nieźle.

--
Mithos

Data: 2010-07-09 13:52:37
Autor: Rafal M
On 9 Lip, 22:43, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Tylko, że Aquarius ma tragiczną obsługę w oddziałach (gorszą niż dla
"zwykłych" rachunków). Sprawdzałem ZTCP 3 lub 4 oddziały i każdy kolejny
był "lepszy".

Tyle ze jak czesto sie pojawiasz w oddziale zeby cos zalatwic?
Moj jedyny kontakt z CUFem to wplatomat lub wplata gotowkowa eur/usd.
Rzadko kiedy zdarza sie cos czego nie mozna wyklikac na www czy
zalatwic przez telefon.

A tak, to za 3pln (nie liczac tych 1-2 przelewow w ta i z powrotem
zeby zaliczyc wplywy) dostaje sie bardzo sensowny rachunek z
bezplatnymi wszystkimi bankomatami, bardzo fajnym serwisem online
(chyba najlepszym na rynku), i ogolna bezproblemowoscia w dzialaniu
(przynajmniej ja nie mialem przebojow).

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-07-09 23:22:33
Autor: MarekZ
Co zamiast Multibanku (dlugie)?
Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:df2026ea-50e3-4c09-8571-7dcb4bec3764@q12g2000yqj.googlegroups.com...

[...]

Pasowaloby spelnic ten warunek albo kryterium ulokowanych srodków. W lipcu, sierpniu i wrzesniu poprzelewac, a w pazdzierniku sie przeksztalcic, wtedy nic do gadania nie maja. Albo sie uprzec i w oddziale wymóc konwersje na podstawie deklaracji przyszlych dochodów - to juz zalezy na kogo sie trafi. I w sumie jak juz to moze na Intensive? Jest kompletnie za darmo.

Co zamiast Multibanku (dlugie)?