Co zamiast N95 8 GB?

Data: 2010-07-29 02:58:18
Autor: PL
Co zamiast N95 8 GB?
Co polecicie zamiast N95 8 GB?
Telefon ma posiadac wszystkie zalety w/w nokii i byc chudy.

Data: 2010-07-29 16:31:53
Autor: TGor
Co zamiast N95 8 GB?
On 2010-07-29 02:58, PL wrote:
Co polecicie zamiast N95 8 GB?
Telefon ma posiadac wszystkie zalety w/w nokii i byc chudy.

poszukaj niżej, ktoś pytał o to jak już nie chcesz wypunktować zalet i skorzystać z wyszukiwarki na vortalach GSM

TG

Data: 2010-07-29 21:21:06
Autor: Jakub Danecki
Co zamiast N95 8 GB?
PL wrote:
Co polecicie zamiast N95 8 GB?
Telefon ma posiadac wszystkie zalety w/w nokii i byc chudy.

Jedyny, który ma przyciski dodatkowe wysuwane w drugą stronę do
sterowania muzyką to N96 ;P
Napisz dokładnie czego oczekujesz.

Jakub

Data: 2010-07-29 23:35:37
Autor: Piotr M
Co zamiast N95 8 GB?
Dnia 29-07-2010 o 23:21:06 Jakub Danecki <jak_wytnijto@danecki.net>  napisał(a):

PL wrote:
[...]

Czy Ty masz Enter połączony z Tabem? :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-30 15:20:16
Autor: Jakub Danecki
Co zamiast N95 8 GB?
Piotr M wrote:
> Jedyny, który ma przyciski dodatkowe wysuwane w drugą stronę do
> sterowania muzyką to N96 ;P
> Napisz dokładnie czego oczekujesz.
Czy Ty masz Enter połączony z Tabem? :)

Lubię zaczynać akapit wcięciem. A tab: bo każdy może sobie wtedy ustawić
jego szerokość w ulubionym programie pocztowym. Jezeli się nie podoba -
nie czytaj. PLONKownica działa u każdego tak samo sprawnie :P
A jak zaczynam myśl - zaczynam nowy akapit. To chyba jakoś tak uczyli na
Polskim, no nie?

Jakub

PS: żeby nie było Offtopicznie: chętnie bym poledze PLowi pomógł, ale na
prawdę N96 jest jedynym modelem, który ma wszystkie zalety (i wady też,
jak i kilka dodtkowych wad :) N95 jak zobie zażyczył.

Data: 2010-08-01 20:21:29
Autor: PL
Co zamiast N95 8 GB?

Jedyny, który ma przyciski dodatkowe wysuwane w drugą stronę do
sterowania muzyką to N96 ;P
Napisz dokładnie czego oczekujesz.

Chcialbym, zeby telefon mial dobry aparat, gps ( najchetniej aby Garmin XT na nim chodzil), wifi, opere mini, niedotykowy ekran. No i  ma byc chudy, zeby tak nie odstawal w kieszeni.

Data: 2010-08-01 20:56:14
Autor: Jakub Danecki
Co zamiast N95 8 GB?
PL wrote:
> Napisz dokładnie czego oczekujesz.
Chcialbym, zeby telefon mial dobry aparat,

Porównywalny lub lepszy od tego z N95 to ma teraz większość.

gps

No to nadal w cholerę.

( najchetniej aby Garmin
XT na nim chodzil)

Garmin XT powoduje, ze ograniczasz się chyba tylko do Symbiana? WIndows
Mobile Phone Edition trudno mi polecić. Poza tym urządzenia dą droższe i
prawie bez wsparcia środowiska (HTC Rose, ale to... dla zakochanych w WM).

wifi

Symbiany prawie wszystkie to mają.

opere mini,

No to już jest na każdy telefon bez mała.

niedotykowy ekran.

Symbian z niedotykowym - w zasadzie żaden problem.

No i  ma byc
chudy, zeby tak nie odstawal w kieszeni.

No to jak tak, to masz coś serii E75, E52 (o ile ma GPS, bo nie wiem)...
i jakies podobne.
Przemyśl sprawę nawigacji. Wtedy wybór staje się szerszy.

Jakub

Data: 2010-08-04 22:19:50
Autor: Skorupa
Co zamiast N95 8 GB?
W dniu 2010-07-29 02:58, PL pisze:
Co polecicie zamiast N95 8 GB?
Telefon ma posiadac wszystkie zalety w/w nokii i byc chudy.

Ja się przesiadłem z N95 8GB na HTC Desire i uważam to za bardzo słuszny wybór.

Pozdr.
Skorupa

Co zamiast N95 8 GB?