Co zamiast Pentium D

Data: 2014-03-04 12:38:23
Autor: SP1H
Co zamiast Pentium D
Osobi¶cie zalecałem jaki¶ poleasingowy sprzęt z gwarancj±,
ale uparł się na nowe czę¶ci.

Do ww zastosowań również brałbym jakiego¶ poleasingowca z C2D za ~400 zł
Je¶li go¶ć chce nowy sprzęt, to nada się praktycznie wszystko.
A jaki jest budżet?

Data: 2014-03-05 09:29:21
Autor: Maciek
Co zamiast Pentium D
W dniu 2014-03-04 12:38, SP1H pisze:
Je¶li go¶ć chce nowy sprzęt, to nada się praktycznie wszystko.
A jaki jest budżet?
Budżet około 500zł, ale obawiam się, że może nie starczyć, bo zaraz
okaże się, że z tego rzęcha to wła¶ciwie wszystko musi wylecieć.

Maciek

Data: 2014-03-05 17:32:38
Autor: zil0g
Co zamiast Pentium D
*Maciek* wdusil[a] knefle:

Budżet około 500zł, ale obawiam się, że może nie starczyć, bo zaraz
okaże się, że z tego rzęcha to wła¶ciwie wszystko musi wylecieć.

Do zastosowan ktore podales inwestowanie pow. 100zl jest srogo bezsensu.
PentiumD 3GHz to calkiem wydajny procek.

Data: 2014-03-05 19:35:38
Autor: Przemysław Ryk
Co zamiast Pentium D
Dnia Wed, 05 Mar 2014 17:32:38 +0100, zil0g napisał(a):

*Maciek* wdusil[a] knefle:

Budżet około 500zł, ale obawiam się, że może nie starczyć, bo zaraz
okaże się, że z tego rzęcha to właściwie wszystko musi wylecieć.

Szczególnie przy obecnych stronach www. Aha…

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Nie jestem wojujÄ…cym ateistÄ…, mĂłj ateizm jest Ĺ‚agodny i współczujÄ…cy;    ]

Data: 2014-03-05 23:16:03
Autor: R.e.m.e.K
Co zamiast Pentium D
Dnia Wed, 5 Mar 2014 19:35:38 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

PentiumD 3GHz to calkiem wydajny procek.

Szczególnie przy obecnych stronach www. Aha…

Nie mowiac o temperaturze i zjadaniu watow :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-03-06 16:50:37
Autor: zil0g
Co zamiast Pentium D
*R.e.m.e.K* wdusil[a] knefle:

Nie mowiac o temperaturze i zjadaniu watow :-)

A inwestujac w tego kompa ~500zl juz po 6-9 latach bedzie mozna sie cieszyc
zyskiem z zaoszczedzonej energi :)

Data: 2014-03-06 16:58:05
Autor: R.e.m.e.K
Co zamiast Pentium D
Dnia Thu, 06 Mar 2014 16:50:37 +0100, zil0g napisał(a):

Nie mowiac o temperaturze i zjadaniu watow :-)

A inwestujac w tego kompa ~500zl juz po 6-9 latach bedzie mozna sie cieszyc
zyskiem z zaoszczedzonej energi :)

Z temperatury poza wydatkami na prad wynikaja inne ujemne sprawy. Zatem nie
po 6-9 tylko juz po 2-3 latach trzeba bedzie wydac kolejne 500 pln, bo
wygrzany sprzet padnie.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-03-06 16:31:37
Autor: zil0g
Co zamiast Pentium D
*Przemysław Ryk* wdusil[a] knefle:

Szczególnie przy obecnych stronach www. Aha…

Z ktorymi? Bo sprawdzilem wlasnie na PentiumD 930 presler 3GHz,
2GB, stary dysek 40GB z 2048kB cache:
WinXP, dzialajace 3 przegladarki opera, IE, FF w kazdej po 3 zakladki
freewebarcade.com z odpalona gierka + wsiowe wp i onet.
W tle antywirus, klient novla, domena, lotuz.
Komp bez zadnego problemu i spowolnienia odpowiada na kliki.
Ofiz, pdfy, otwieraja sie z niewielkim opoznieniem ale to z powodu
wolnego dysku a nie procka.

Data: 2014-03-06 17:27:55
Autor: ww
Co zamiast Pentium D

Użytkownik "zil0g" <zil0g@megapolis.prl> napisał w wiadomo¶ci news:1394123499_pcp$zil0gcyberdyne.pl...
[...]

Chciałem komu¶ dać taki komputer w prezencie. Zainstalowałem system,
potestowałem chwilę i poszedłem kupić najtańsze core2duo. Chodzi to 3
razy szybciej. Ale co kto lubi.

Data: 2014-03-06 18:12:42
Autor: Jacek
Co zamiast Pentium D
Dnia Thu, 6 Mar 2014 17:27:55 +0100, ww napisał(a):

Chciałem komu¶ dać taki komputer w prezencie. Zainstalowałem system,
potestowałem chwilę i poszedłem kupić najtańsze core2duo. Chodzi to 3
razy szybciej

Zgadza się. Porównywałem ostatnio prędko¶ć kopania dogecoinów na P4 3 GHz z
C2D E7500. Ten pierwszy ok. 1,5 khash/s ten drugi ok. 4,5 khash/s. O
ciepełku nie wspominaj±c :)
--
Jacek

Data: 2014-03-06 19:59:52
Autor: zil0g
Co zamiast Pentium D
*ww* wdusil[a] knefle:

Chciałem komu¶ dać taki komputer w prezencie. Zainstalowałem system,
potestowałem chwilę i poszedłem kupić najtańsze core2duo. Chodzi to 3
razy szybciej. Ale co kto lubi.

Jak dla mnie roznica jest na poziomie 15-20% przy tych samych testach co powyzej.
PentiumD 930 presler 3GHz vs IC2DUO E660 (szybszy dysk z 8MB)

Data: 2014-03-07 08:27:44
Autor: ww
Co zamiast Pentium D

Użytkownik "zil0g" <zil0g@megapolis.prl> napisał w wiadomo¶ci news:1394135994_pcp$zil0gcyberdyne.pl...
*ww* wdusil[a] knefle:

[...]

Może to nie jest tylko kwestia procesora. W¶ród znajomych takie komputery s± dosyć
popularne bo zaprzyjaĽniona firma je rozdaje co jaki¶ czas kiedy wymienia na nowe. Czasami
muszę co¶ na tym zrobić i po kilku minutach mam do¶ć. Dla mnie różnica jest kosmiczna.

Data: 2014-03-26 00:08:36
Autor: Przemysław Ryk
Co zamiast Pentium D
Dnia Thu, 06 Mar 2014 16:31:37 +0100, zil0g napisał(a):

[...]

Różnie bywa. U mnie na C2D E8400 ogl±danie wiadomosci.tvp.pl w Chrome
powoduje maksymalne obci±żenie jednego z rdzeni. Tak samo zreszt± jest pod
Firefoksem.

[ Co jak co, ale trzy życzenia dżin z butelki zawsze spełnia: dziewczyny   ]
[ s± piękniejsze, kumpli jest więcej i zaczynamy umieć ¶piewać...          ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2014-04-07 21:14:01
Autor: Michal Lukasik
Co zamiast Pentium D
On 25/03/2014 23:08, Przemysław Ryk wrote:

Różnie bywa. U mnie na C2D E8400 ogl±danie wiadomosci.tvp.pl w Chrome
powoduje maksymalne obci±żenie jednego z rdzeni. Tak samo zreszt± jest pod
Firefoksem.

Dziwne. U mnie pod FF na Q9300 nie ma tego problemu.

Screenshot
http://i1345.photobucket.com/albums/p678/michu76/wiadomosci_crop_zpsd7edffee.jpg

--

Co zamiast Pentium D