Co zamiast Revolut

Data: 2019-08-16 21:40:51
Autor: xbartx
Co zamiast Revolut
Ufff zakończyłem swoje przeboje z tą firemką, że tak to ujmę.
Tak tylko z kronikarskiego obowiązku zobrazuje moją ostatnią bitwę.
Wysłałem USD do brokera, oczywiście po weryfikacji przez Rev, po około 3 tygodniach zrobiłem przelew zwrotny. Jedno i drugi konto moje praktycznie ta sama kwota minus haracz SWIFT. W Rev znowu konto zablokowane i Pani do mnie pisze, że oni dobrze zrobili przelew ale wrócił po 3 tygodniach ale w sumie ją to nie zdziwiło. W końcu po 30 min udało mi się wytłumaczyć, że zarówno jeden jak i drugi przelew moich pieniędzy z moich kont zrobiłem ja sam będą w pełni świadom tego co czynię i uwierzyła! uratowni! a nie nie teraz wyskoczyło, że nowy team się tym zajmie i 72h jest sobota godzina 9ta jakoś. W poniedziałek echo i wtorek echo, gadam na tym czat ale nikogo nie ma a nowego czatu nie otworzę a czat ma dziwny opis "waiting for the new agent..." wlazałem na www i szukam i się okazało, że w zakładce biznes na www jest czat to zagadałem do Pani, która się nade mną zlitowała, wzięła nr tel i powiedziała, że wrzuciła mnie w priority queue no to czekam to już środa była 10ta jakoś, no i ktoś się odezwał i znowu weryfikacja nie będę się rozpisywał ale mam nieodparte wrażenie, iż ta osoba wiedziała, że u nas w czwartek święto i przeciągnęła mnie do około 17tej. Mi już było wszystko jedno tak mnie przeciągnęli zrobiłem przelew dzisiaj przyszedł, konto premium po 3 miesiącach zamknięte w pizdu, nigdy więcej.

Xenocide

Data: 2019-08-16 21:50:43
Autor: Szymon
Co zamiast Revolut
To już wiesz dlaczego te firmy Krzaki z dalekich krajów omijam łukiem. ;-) Korzystając od lat z polskich ekantorów nigdy nie miałem przygody nawet zbliżonej do Twojego opisu.

Co zamiast Revolut